група №41

2020-2021 навчальний рік

Тема програми: "Узагальнення та повторення навчального матеріалу на основі досягнень фізики та технології"

19.10.20

Тема уроку: Прискорювачі елементарних частинок

1. Перегляньте   презентацію "Прискорювачі елементарних частинок", дайте відповіді на запитання (письмово):

  • Що таке прискорювач?
  • Який принцип роботи прискорювачів?
  • Які сили забезпечують прискорення частинок( вказати формули)?
  • Які існують  види прискорювачів?

2. Перегляньте відео "Як працює великий адронний колайдер"   https://www.youtube.com/watch?v=ABVQoSPA0iE

3.Повторіть § 41 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу силової характеристики електричного поля.

4. Виконайте вправу 41 п.1 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys

5. Виконайте вправу "Знайди пару", скріншот результату відправте на пошту 

samtamarin0707@gmail.com

  

21.10.20

Тема уроку: Розв'язування задач. 

1.Повторіть § 12 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу сили Лоренца.

2. Розберіть за таблицею на ст. 68 можливі випадки руху зарядженої частинки в магнітному полі ( усно).

3. Випишіть формули радіуса кола, яке описує заряджена частинка в магнітному полі та періоду її обертань ( ІІ стовпчик таблиці).

4. Ознайомтесь з принципом дії і будовою циклотрона ( ст. 69), запишіть з яких елементів він складається і завдяки яким силам в ньому відбувається розгін заряджених частинок.

5. Виконайте вправу 12 п. 1 - самостійно, п. 2 - за допомогою відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=pYhQCDu0kzQ


21.10.20

Тема уроку: Світлодіоди та напівпровідникові лазери.

1. Виконайте вправу " Сила Лоренца", скрін результату відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com


2. Повторіть § 9 підручника " Фізика  -11 ",складіть опорний конспект за зразком на ст.48 (письмово), дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 48(усно)


3. Перегляньте відео "Світлодіод та лазерна указка" , намалюйте будову світлодіоду та вкажіть , завдяки якому процесу світлодіод випромінює світло.


4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення на тему                     " Застосування напівпровідникових лазерів" і відішліть у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) або повідомлення у форматі Word ( не більше 2 сторінки) на пошту samtamarin0707@gmail.com.


5. Виконайте вправу 9 п.2 : намалюйте схему і поставте полярність  ("+" або "-") в точках А і В.


26.10.20
Тема уроку: Мобільний зв'язок та GPS- навігація

 1Перегляньте відео "Історія мобільного зв'язку та як він працює"   https://www.youtube.com/watch?v=IbkaPCOX-Zs.

2. Опрацюйте опорний конспект " Мобільний зв'язок", випишіть визначення та основні елементи стільникового зв'язку, дайте відповіді на контрольні запитання.

3. Перегляньте відео "GPS - навігація"https://www.youtube.com/watch?v=kUI04KEqSm0 , запишіть, що таке GPS та скільки супутників зв'язку необхідно мати на орбіті, щоб забезпечити високу точність визначення координат.

4. Повторіть § 22, п.1,2  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення що таке електромагнітна хвиля та її основні властивості.

   

28.10.20
Тема уроку: Розв'язування задач.

  1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

2. Виконайте вправу 23 п.2 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=O-KonoNnVDw&t=16s

3. Виконайте самостійно завдання 3 п.1 (Завдання для самоперевірки) на ст. 137 . Вказівка: скористайтесь формулою хвилі.

4. Пройдіть он-лайн тестування "Електромагнітні хвилі. Радіозв'язок" за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/134911 , скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


28.10.20
Тема уроку: Види акумуляторів електричної енергії.

1. Перегляньте відео  "Гальванічна батарея"https://www.youtube.com/watch?v=vXSfCuMLBio&list=PLeOlm2kq0HcsLiq21wdQNtST6voqMQKVr&index=2 та відео "Устрій акумулятора"   https://www.youtube.com/watch?v=4klbAhYLQnU

2. Опрацюйте презентацію "Види електрохімічних джерел енергії", зробіть на її основі опорний конспект.

3. Виконайте (письмово  в зошиті або в  презентації) завдання 10 слайду.

4. Повторіть § 6, п.4  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть з розділу "Підбиваємо підсумки" на ст.31 , що таке електроліз, та перший закон електролізу.

5. Виконайте вправу 6 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo&index=30&t=0s


07.12.20

Астрономія

Тема програми: Вступ.

Тема уроку:Предмет астрономії, її розвиток і значення в житті суспільства.

1.Ознайомтесь з структурою підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, ст.3

2.Опрацюйте розділ "Вступ", ст. 4-8, дайте відповіді на контрольні запитання на ст.8 (усно)

3. Перегляньте відео "Чим цікава астрономія?"     https://www.youtube.com/watch?v=e4WoWbxLIzQ&t=199s

4. Опрацюйте презентацію "Що вивчає астрономія"   , складіть на її основі опорний конспект.

5.Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється геоцентрична система світу Птолемея від геліоцентричної системи Коперника?



07.12.20

Тема програми: Небесна сфера.Рух світил на небесній сфері.

Тема уроку: Сузір'я. Зоряні величини.

   1. Опрацюйте § 1 п. "Сузір'я", "Зоряні величини"(ст.10-12) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 2,3,5 (ст.12-13)

2. Перегляньте  першу частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(до 4 хв.15 с) https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg , дайте письмову відповідь на запитання:

  • Що таке сузір'я  ?
  • Скільки  сузір'їв на небі, хто і коли встановив їх межі?
  • Звідки походять назви сузір'їв?
  • Як позначаються зорі в сузір'ях?

3. Перегляньте відеофрагмент "Зодіакальні сузір'я"   https://www.youtube.com/watch?v=CSnnUgTsviY, складіть коротке повідомлення на тему "Що таке Зодіак?Сузір'я Зодіаку"(1-2 сторінки у форматі Word)

4. Опрацюйте презентацію "Зоряні величини", випишіть : що таке видима і абсолютна зоряна величина, приклади небесних об'єктів, які мають великі зоряні величини.

5. Фотозвіт своєї роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


11.12.20

Тема уроку: Небесна сфера. Небесні координати.

1. Опрацюйте § 1 п. "Небесні світила. Небесна сфера"(ст.9-10) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандартудайте усну відповідь на контрольні запитання 1 (ст.12)

2. Перегляньте  другу  частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(з 4 хв.15 с по 14 хв.50 с) https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg , складіть на її основі опорний конспект , в якому виконайте необхідні малюнки і креслення, дайте письмову відповідь на запитання:

1. Що таке небесна сфера?
2. Які основні точки і лінії небесної сфери?
3.Чому дорівнює географічна широта місцевості?
4. Що таке екліптика?
5.Де знаходяться точки весняного і осіннього рівнодення ?
6.Де знаходяться точки літнього і зимового сонцестояння?
7. Що таке коло схилень??
8. Що таке кульмінація світила?

3. Перегляньте відео "Обертання Землі навколо Сонця"   https://www.youtube.com/watch?v=zmxX1kjB9QA , дайте відповідь на запитання: 

1.Коли відбувається весняне та осіннє рівнодення, яка тривалість дня і ночі в цей час?2.Коли відбувається літнє і зимове сонцестояння, яка тривалість дня і ночі в цей час?


11.12.20

Тема уроку: Небесні координати. Зоряні карти.

1. Опрацюйте § 2 п. "Небесні координати. Екваторіальна система координат. Зоряні карти"(ст.14-16) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольне запитання 3 (ст.16)

2.Перегляньте  третю   частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(з 14 хв.50 с ), складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:

1. З чим пов'язана екваторіальна система координат?2.Як називаються , позначаються і в чому вимірюються координати світил в екваторіальній системі координат?3. Що є початком координат в екваторіальній системі координат?

3. Пройдіть   он - лайн тестування "Сузір'я. Небесна сфера".

4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


14.12.20

Тема уроку: Видимий рух Сонця і Місяця. Сонячні і Місячні затемнення.

1. Опрацюйте § 4 п. "Видимий рух Сонця. Зміна пір року  на Землі. Фази Місяця"(ст.20-22) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2,6 (ст.24)

2. Опрацюйте презентацію  "Видимий рух Сонця і Місяця", складіть на її основі опорний конспект.

3. Перегляньте відео "Сонячні і Місячні затемнення"   https://www.youtube.com/watch?v=3huFU2XaEhA, дайте письмову  відповідь на запитання (правильна відповідь - 2 бали):

1. Яка причина Сонячного затемнення?
2.Чи можна спостерігати Сонячне затемнення з поверхні Венери?
3.Яка причина Місячного затемнення?
4.Що відбувається на Місяці в той час, коли на Землі відбувається Сонячне затемнення?
5. Чи може бути на Місяці Сонячне затемнення?

4. Фотозвіт роботи відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com


14.12.20

Тема уроку: Видимі рухи і конфігурації планет.

1. Опрацюйте § 4 п. "Видимі рухи планет"(ст.22-23) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 3,4,5 (ст.24)

2. Опрацюйте презентацію "Видимі рухи планет", складіть на її основі опорний конспект.

3. Перегляньте відео "Конфігурації планет"https://www.youtube.com/watch?v=DcQF7iFr9hw, дайте письмово відповідь на запитання:

1. Скільки існує планет Сонячної системи, які з них відносяться до верхніх, які до нижніх?
2. Які  існують конфігурації для внутрішніх планет?
3. Які конфігурації можливі для зовнішніх планет?
4. Чим відрізняються синодичний і сидеричний періоди обертання планет?

4. За допомогою ресурсів Інтернету дізнайтесь, що таке "парад планет" і як він може вплинути на Землю? Складіть повідомлення і відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com у форматі Word ( не більше 2 сторінки) .


18.12.20

Тема уроку: Підсумковий урок з фізики.

  Шановні учні групи №31!

Сьогодні останній урок блоку "Фізика" з предмету "Фізика і астрономія", який ми вивчаємо з І курсу. За цей час ми розглянули такі розділи фізики як: "Механіка", "Молекулярна фізика", "Електродинаміка", "Оптика", "Атомна фізика". Сподіваюсь, що знання, які ви отримали під час навчання,  допоможуть вам краще розуміти природу і сучасні технології. 

1. Пройдіть он-лайн  тестування "Повторення курсу фізики"

2. Скрін-шот або фото результату тесту  відправте на пошту   samtamarin0707@gmail.com   або вайбер.


18.12.20

Тема уроку:Закони Кеплера.

1.Виконайте вправу "Основні лінії і точки небесної сфери"   https://learningapps.org/display?v=p06zs0ey218

2. Прочитайте § 5  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.27)

3. Перегляньте  відеопрезентацію "Закони Кеплера  "   https://www.youtube.com/watch?v=5gVlo51MsPY, (до 9 хв. 35 с обов'язково, далі - за бажанням) складіть на її основі опорний конспект, в якому зазаначте: закони Кеплера та їх наслідки, розкрийте суть понять "афелій", "перигелій", "апогей"і "перигей".

4. Пройдіть інтерактивний тест на порталі видавництва "Ранок"http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/astronomya-rven-standarty-za-navchalnoyu-programoyu-avtorskogo-kolektivy-pd-kervnitstvom-yatskva-ya-s-pdrychnik-dlya-11-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/tema-1-testi/24545-test ( там помилка у 8 питанні), результати відправте  на пошту samtamarin0707@gmail.com



21.12.20

Тема уроку: Вимірювання часу. Види календарів.

1. Прочитайте  § 3  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.19)

2. Перегляньте відеопрезентацію " Астрономія, урок 3" з 7 хв.50с   https://www.youtube.com/watch?v=EAk9Eo1lUHI, складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання:

1. Які астрономічні процеси покладені у вимірювання часу?
2. Які одиниці вимірювання часу існують? Що таке тропічний рік?
3. Що таке зоряна доба і зоряний рік?
4.Що таке справжня сонячна доба?
5.Що таке середній сонячний час?
6.Що таке місцевий і всесвітнй час?
7. Що таке поясний час?
8. Що таке календарі і які типи календарів існують?

3. Виконайте вправу "Вимірювання часу. Календар"    https://learningapps.org/display?v=p2bqrbpc320

4.Фотозвіт роботи відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com



21.12.20

Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"

1. Повторіть  § 1-5  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,

2. Прочитайте "Висновки" розділу теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"на ст. 29.

3. Пройдіть он-лайн тестування " Об`єкти дослідження в астрономії. Небесна сфера. Календар." посилання у вайбер-чаті групи .      

4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



11.01.21

Тема програми: "Методи і засоби астрономічних досліджень"

Тема уроку: Випромінювання небесних тіл. Методи астрономічних досліджень.

1. Прочитайте  § 1 теми 2 ( ст.32-35)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте  усну відповідь на контрольні запитання  1-3 на ст. 35.

2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби  астрономічних досліджень" ( до 5 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: чи будуть співпадати фотографії зоряного неба  в оптичному діапазоні і в рентгенівському? Чому?

 3.Опрацюйте презентацію "Методи та засоби  астрономічних досліджень", складіть на її основі опорний конспект.


11.01.21

Тема уроку: Принцип дії і будова оптичного та радіотелескопів.

1. Прочитайте  § 2 теми 2 ( ст.35-38)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте  усну відповідь на контрольні запитання  1-3 на ст. 38.

2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби  астрономічних досліджень" ( з 5 по 13.45 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: що дає перенесення телескопів за межі атмосфери?

3. Опрацюйте презентацію "Види та устрій телескопів", складіть на її  основі опорний конспект.

4. Розгадайте коросворд "Методи астрономічних досліджень", скрін-шот результату відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com    чи вайбер.


18.01.21

Тема уроку: Сучасні засоби астрономічних досліджень. Обсерваторії.

1. Прочитайте § 3 теми 2(ст. 39-42) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2 (ст.42)

2. Опрацюйте презентацію "Сучасні телескопи. Обсерваторії", складіть опорний конспект.

3. Пройдіть інтерактивне тестування з теми "Методи і засоби астрономічних досліджень", скрін-шот результатів відправте на пошту   samtamarin0707@gmail.com    чи вайбер

4. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Сучасні телескопи"


18.01.21

Тема програми: Сонячна система.

Тема уроку: Загальна характеристика та етапи формування Сонячної системи.

1. Опрацюйте презентацію "Характеристика Сонячної системи", складіть на її основі опорний конспект, в якому  дайте відповідь на запитання:

1. Що називають Сонячною системою?
2. Що входить до складу Сонячної системи?
3. Скільки  великих планет налічує С.с., на які групи вони поділяються?
4. Якими одиницями вимірюють відстані в Сонячній системі? 
5. Які приблизно розміри Сонячної системи?

2. Перегляньте відео " Теорії походження Сонячної системи" https://www.youtube.com/watch?v=qk7qUFLqfjc&t=93s.

3. Прочитайте  розділ "Гіпотези  і теорії формування Сонячної системи" на ст.65-66  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,

4. Складіть короткий письмовий опис процесу формування Сонячної системи, в якому дайте відповіді на питання: коли і як утворилась Сонячна Система?


25.01.21

Тема уроку: Система Земля – Місяць. Перспективи освоєння Місяця.

1.Прочитайте розділ "Земля і Місяць" ст. 43- 46  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 

2. Опрацюйте презентацію "Земля і Місяць", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:

1.Чим схожі планети земної групи?
2. Чим відрізняються планети земної групи від планет- гігантів?
3.Які параметри Землі?
4.Чим відрізняється Земля від Місяця?
5.Які параметри Місяця?
6.Хто  і коли з людей  вперше ступив на поверхню Місяця?

3. Перегляньте відео "Цікаві факти про Місяць"   https://www.youtube.com/watch?v=CJ2XvUnI3L8, запишіть нову для вас інформацію.

4. Додатково: за допомогою ресурсів Інтернету знайдіть інші цікаві факти про Місяць,  складіть повідомлення (не більше 1 сторінки) і  відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


25.01.21

Тема уроку: Планети земної групи та їх супутники.

1.Прочитайте розділ "Планети земної групи" ст. 46- 50  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 50

2. Опрацюйте презентацію "Планети земної групи", складіть опорний конспект, де вкажіть параметри планет, особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників.

3. Перегляньте відео "Планети земної групи. Будова Сонячної системи"   https://www.youtube.com/watch?v=9XGlttBxUow

3. Виконайте вправу "Планети земної групи"https://learningapps.org/display?v=p04m4k9u320, фотозвіт відправте на вайбер.

4. Додатково: за допомогою Інтернету складіть повідомлення на тему "Яка з планет земної групи найбільш придатна для колонізації?"

5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


17.02.21

Тема уроку: Узагальнення теми "Сонячна система"

1. Перегляньте відео "Дивовижні супутники"https://www.youtube.com/watch?v=x_W38ZGdOeg

2.Опрацюйте презентацію "Супутники планет -гігантів", складіть на її основі опорний конспект.

 3. Повторіть тему 3 "Наша Сонячна система" ст. 43 - 66 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, зверніть увагу на висновки на ст. 66 

4. Пройдіть он-лайн тестування "Сонячна система" за посиланням у вайбер-чаті групи.


17.02.21

Тема програми: Сонце. Зорі. Еволюція зір.

Тема уроку: Сонце - найближча зоря. Будова і  фізичні характеристики Сонця.

1. Прочитайте § 1 теми 4(ст. 67-70) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.70)

2. Перегляньте навчальне відео " З чого складається Сонце? Будова Сонця"

3. Опрацюйте презентацію "Сонце - наша зоря.", (слайди 1-15) складіть опорний конспект.

4. Виконайте  письмово тестові завдання зі слайдів 16 - 19, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com     чи вайбер.


22.03.21

Тема уроку: Еволюція зір.

1. Прочитайте § 3 теми 5(ст. 84- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.89

2. Перегляньте відео " Як народжуються і вмирають зірки", дайте відповідь на запитання : де народжуються зорі? що є джерелом енергії протозорі?

3.Опрацюйте презентацію "Еволюція зір", складіть на її основі опорний конспект.

4. Виконайте вправу "Астрономія. Зірки"(знайди пару - при повторному натисканні відповідні пари "термін- об'єкт" зникають), фотозвіт робти відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


22.03.21

Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Сонце. Зорі. Еволюція зір."

1.Повторіть теми 4,5 (ст. 67- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 

2. Пройдіть он-лайн тестування "Зорі. Еволюція зір" за посиланням у вайбер-чаті групи.

3. Додатково! Знайдіть час і подивіться цікаве навчальне відео "Чорні діри"


25.03.21

 Тема програми: Будова та еволюція Всесвіту.

 Тема уроку: Наша Галактика - Молочний Шлях.

 1. Прочитайте § 1ст (92-94), 2,3 теми 6 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-5  ст.95, ст. 98

2. Перегляньте коротке відео "Чумацький шлях - наша Галактика", дайте письмову відповідь на запитання:чому важко скласти уявлення про форму і будову нашої Галактики?

3. Опрацюйте презентацію "Наша Галактика- Молочний шлях", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання з останнього слайду презентації.

4. Додатково!Знайдіть час і перегляньте цікаве відео "Чумацький шлях проти Андромеди"


29.03.21

Тема уроку: Туманності. 

1. Виконайте он-лайн вправу "Наша Галактика", скрін-шот результату відправте на вайбер.

2.Прочитайте § 1 теми 6(ст. 94- 95) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 

3. Опрацюйте презентацію "Туманності. Види туманностей", складіть на її основі опорний конспект, в якому  дайте визначення, що таке туманність, перемалюйте схему класифікації туманностей та опишіть кругообіг речовини у Всесвіті.

4. Перегляньте навчальне відео " Види туманностей у Всесвіті", дайте відповідь на запитання: як утворюються планетарні туманності?



29.03.21

Тема уроку: Види галактик. Метагалактика.

1.Прочитайте § 1 теми 7(ст. 99- 103) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 103.

2. Перегляньте навчальне відео " Галактики. Структура та класифікація Галактик", дайте письмову  відповідь  на запитання: до якого типу галактик відноситься наша Галактика- Молочний шлях?

3. Опрацюйте презентацію "Види Галактик", складіть за нею опорний конспект.

4. Виконайте он- лайн вправу "Види Галактик", скрін-шот результату відправте на вайбер


05.04.21

 Тема уроку: Будова та еволюція Всесвіту.

1. Прочитайте § 3 теми 7(ст. 105- 111) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 111.

2.Опрацюйте презентацію "Еволюція та будова Всесвіту", складіть за нею опорний конспект.

3. Перегляньте навчальне відео "Теорія Великого Вибуху", дайте письмову відповідь на запитання: які факти підтверджують теорію Великого Вибуху?

4. Перегляньте навчальне відео "Як загине Всесвіт", запишіть склад Всесвіту за видами матерії ( у відсотках), фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.


05.04.21

Тема уроку: Життя у Всесвіті. Антропний принцип.

1. Виконайте он-лайн вправу "Всесвіт. Походження та еволюція Всесвіту", скрін-шот результату відправте на пошту чи вайбер.

2. Прочитайте § 1-3 теми 8(ст. 112- ) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 115 та на ст.119

3. Опрацюйте опорний конспект "Життя у Всесвіті", випишіть: визначення що таке життя, які особливості планети Земля привели до виникнення життя на ній, які є програми пошуку життя у Всесвіті, формулу Дрейка, антропний принцип.

4. Перегляньте навчальне відео "Чи самотні ми у космосі?", дайте письмову  відповідь на запитання: Що таке "техносигнатура"? Що можна віднести до техносигнатур?



05.04.21

 Тема уроку: Узагальнення теми " Будова і еволюція Всесвіту. Життя у Всесвіті"

1. Опрацюйте "Висновки з теми" на ст.119  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,

2. Пройдіть контрольне тестування за посиланням у вайбер-чаті групи.

3. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Історія Всесвіту за 10 хвилин"































































18.06.20
Тема уроку: Ланцюгова реакція поділу ядер урану. Термоядерний синтез.

1. Опрацюйте § 42, п.1,2,4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Перегляньте відео:

3.Опрацюйте презентацію "Поділ ядер урану. Термоядерний синтез", складіть на її основі опорний конспект.

4. Дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст.246.

5. Виконайте вправу 42 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=d7vGZ_z8HmA

6. Виконайте вправу 42 п.1 самостійно.Фотозвіт результатів роботи відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com




22.06.20
Тема уроку: Ядерний реактор. Ядерна енергетика.

1. Опрацюйте § 42, п.3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Перегляньте відео "Як працює АЕС"https://www.youtube.com/watch?v=2gBMMjOZ7fA та відео "Як виробляється електроенергія на атомній електростанції?"https://www.youtube.com/watch?v=DcgvBWD2mPU

3. Опрацюйте презентацію " Ядерна енергія та ядерна енергетика" і складіть на її основі опорний конспект.

4.Виконайте вправу 42. п.5 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=AeuuLxzO24I

22.06.20
Тема уроку: Елементарні частинки, їх класифікація.

1. Перегляньте відео "Найменша річ у Всесвіті"https://www.youtube.com/watch?v=RKRskHcF9u4

2. Опрацюйте § 43 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

3. Перемалюйте схему класифікації елементарних частинок на ст. 248.

4.Пройдіть он-лайн тестування за посиланням    https://naurok.com.ua/test/start/270676 ,скрін-шот результатів тестів відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



23.06.20
Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 36-39 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

 2.Виконайте вправу "Фізичний диктант"https://learningapps.org/display?v=pks1jcqwc20 

3. Виконайте завдання для самоперевірки до розділу "Атомна та ядерна фізика"на ст.255 :


23.06.20
Тема уроку:Узагальнення теми "Атомна і ядерна фізика"

1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Підсумки розділу IV Атомна та ядерна фізика" на ст. 254 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

2.Пройдіть он-лайн тестування "Контрольна робота з теми "Атомна та ядерна фізика"https://naurok.com.ua/test/start/316812

3. Скрін-шот результату надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com



23.06.20
Тема уроку: Навчальні проекти з теми "Атомна і ядерна фізика"

1. Перегляньте презентацію "Що таке проект?  ,  ознайомтесь з критеріями оцінювання навчальних проектів.

2. Ознайомтесь з прикладами  інформаційного навчального проекту "Негативний вплив магнітного поля на людину"   https://ppt-online.org/637938 ,  та дослідницького проекту "Чи можна вийти сухим з води?"

3. Оберіть тему навчального проекту , виконайте його за допомогою ресурсів Інтернету, оформіть за зразками, наведеними у п.3  у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) або повідомлення у форматі Word (2 сторінки) та надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com

Теми  навчальних проектів:

1. Вплив лазерного випромінювання на організми та його застосування в медицині.
2. Жінки — лауреатки Нобелівської премії з фізики.
3. Перспективи використання керованого термоядерного синтезу.
4. Мирний атом(атомна енергетика України).
5. Повчальні (цікаві) історії з життя фізиків.



23.06.20

Тема програми: Узагальнююче повторення

Тема уроку: Повторення теми "Кінематика" розділу "Механіка"

1. Перегляньте навчальне відео "Головна задача механіки.Рівномірний прямолінійний рух" https://www.youtube.com/watch?time_continue=294&v=wC-wvwXUVTs&feature=emb_logo

2. Опрацюйте короткі підсумки розділу І "Механіка. Частина І. Кінематика" на ст.54 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 

3.Виконайте вправу 1 завдань для самоперевірки на ст. 55 самостійно.

4. Виконайте вправу 3 завдань для самоперевірки на ст. 55 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=j_2mJGQ0LQU&list=PLSLajZxJCN0hGj0K3YjIbO84ENEnH9Ny4&index=3

5. Виконайте вправу 4 завдань для самоперевірки на ст. 55 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=5R9qIs5pd-I&list=PLSLajZxJCN0hGj0K3YjIbO84ENEnH9Ny4&index=4



25.06.20

Тема уроку: Повторення теми "Динаміка" розділу "Механіка"


Шановні учні групи №21!
Сьогодні останній урок предмету "Фізика і астрономія" на ІІ курсі. За цей час ми розглянули такі розділи фізики як: "Електродинаміка", "Оптика", "Атомна фізика". Сподіваюсь, що знання, які ви отримали під час навчання, допоможуть вам краще розуміти природу і сучасні технології. 


Бажаю вам міцного здоров'я і гарного літнього відпочинку!

1. Виконайте вправу "Кінематика"https://learningapps.org/display?v=p0i44gx4320

2. Опрацюйте короткі підсумки розділу І "Механіка. Частина 2. Динаміка і закони збереження" на ст.117 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 

3. Виконайте вправу 1,2,3 завдань для самоперевірки на ст. 118 самостійно.

4. Виконайте вправу 4 завдань для самоперевірки на ст. 118 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=hOLpDIgoS_4&list=PLSLajZxJCN0hGj0K3YjIbO84ENEnH9Ny4&index=15&t=0s

5. Виконайте вправу 6 завдань для самоперевірки на ст. 118 за допомогою відео  https://www.youtube.com/watch?v=fYPFiCc4R18&list=PLSLajZxJCN0hGj0K3YjIbO84ENEnH9Ny4&index=17&t=0s

6.  За бажанням, фотозвіт роботи можете  відправити на пошту     samtamarin0707@gmail.com







6 коментарів: