2021-2022 навчальний рік.
15.03.22
Тема програми: Оптика
Тема уроку: Оптичні системи та оптичні прилади.
1. Опрацюйте § 28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст.166(усно)
2. Перегляньте презентацію "Око, як оптична система", складіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте вправу 28 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=P_6zo5g9UQI, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
16.03.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 24- 28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Фізичний диктант"https://learningapps.org/display?v=pvb7vu3y520
3. Виконайте завдання 2 на сторінці 209 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=7VIWqijYkJ0, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
17.03.22
Тема уроку: Дисперсія. Види спектрів.
1.Опрацюйте §29 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-5( ст..170)
2. Перегляньте відео:
«Дисперсія і спектр світла" https://www.youtube.com/watch?v=4E1AxUMUz-g&t=16s
3. Складіть опорний конспект за зразком ( пунктІ)
4. Виконайте вправу 29 п.5 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=sfD2-tFOthk
22.03.22
Тема уроку: Інтерференція світла.
1.Опрацюйте § 30 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну відповідь на контрольні запитання ( ст..176)
2. Перегляньте відео:
- «Інтерференція світла» https://www.youtube.com/watch?v=_kf7guE1AMw
- «Інтерференція в тонких плівках» https://www.youtube.com/watch?v=wq_j69PKGzg
3. Складіть опорний конспект за зразком ( пункт ІІ).
4. Виконайте вправу 30 п.1,2,3 - самостійно, п.4 - за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=0sZD7To_EdU
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
23.03.22
Тема уроку: Дифракція світла. Дифракційні гратки.
1. Перегляньте відео «Дифракція світла»https://www.youtube.com/watch?v=VCIR1IYWX0k та відео «Дифракційна решітка» https://www.youtube.com/watch?v=hCU_beywf7o&t=15s
2. Опрацюйте §31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт,дайте відповіді на контрольні запитання 1,3,6,7 на ст. 182 (усно)
3. Опрацюйте презентацію " Дифракція світла", складіть конспект, розберіть задачі з розбором, фотозвіт роботи відправте напошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
24.03.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 29-31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Пригадайте основні поняття і закони , які ви вичили в темі " Геометрична і хвильова оптика", виконайте вправу "Знайди пару" https://learningapps.org/11088527
2. Опрацюйте опорний конспект " Розв'язування задач з хвильової оптики", виконайте письмово завдання конспекту : розгадайте кросворд, пройдіть тести, розв'яжіть задачі.
3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
29.03.22
Тема уроку: Експериментальна робота №7 "Спостереження інтерференції та дифракції світла"
1.Повторіть § 29-31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Підготуйте подвійний листочок у клітинку, олівець, ручку, лінійку, кольорові олівці.
3. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи № 7, випишіть тему, мету, обладнання.
4. Перегляньте відео експерименту «Спостереження інтерференції і дифракції світла» https://www.youtube.com/watch?v=P7HbG-iDi8s&list=PL587EC8B5AB20C340&index=3
5. За допомогою відео проведіть спостереження явищ інтерференції та дифракції, опишіть та замалюйте їх згідно інструкції, дайте відповіді на запитання, наведені в "Порядку виконання роботи".
6. Зробіть висновок , фото роботи відішліть на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
30.03.22
Тема уроку: Світлові кванти. Стала Планка
1. Перегляньте навчальне відео "Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. "https://www.youtube.com/watch?v=UMF0HnznuLc
2. Опрацюйте § 33 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Складіть опорний конспект за зразком на ст.190.
4. Дайте відповіді на контрольні запитання(усно) на ст. 190.
5. Виконайте вправу 33 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=DAUMylbybN4
31.03.22
Тема уроку:Фотоефект. Досліди Столєтова.Закони фотоефекту.
1. Перегляньте навчальне відео "Досліди Столєтова. Фотоефект"
2. Опрацюйте §34 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст.195.
3. Складіть опорний конспект за презентацією "Фотоефект та його закони"
05.04.22
Тема уроку: Теорія Ейнштейна.Рівняння фотоефекту.
1. Перегляньте відео «Фотоефект. Рівняння Ейнштейна для фотоефекту»
2.Опрацюйте §34 , п.3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3.Складіть опорний конспект у вигляді таблиці (за зразком на ст.193)
4. Виконайте впр.34(2) за допомогою відео .
06.04.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть §34 п.1,2,3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту.
2. Виконайте вправу "Фізичний диктант з теми "Квантові властивості світла
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Квантові властивості світла", розв'яжіть задачі, запропоновані в презентації.
4.Фотозвіт вашої роботи відправте навайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
07.04.22
Тема уроку: Застосування фотоефекту.
1. Опрацюйте §34 п.4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту.
2.Повторіть за допомогою презентації " Фотоефект та його застосування" закони та теорію фотоефекту https://ppt-online.org/487236
3. Користуючись презентацією, заповніть таблицю .
12.04.22
Тема уроку: Шкала електромагнітних хвиль.
1.Опрацюйте § 35 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст. 202 (усно).
2.Перегляньте відео «Шкала електромагнітних хвиль» https://www.youtube.com/watch?v=Yr0PxobC3f0.
3. Опрацюйте презентацію "Шкала електромагнітних хвиль", створіть з її допомогою опорний конспект.
4. Виконайте вправу 35 п. 1-3 самостійно, п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=RXh5t_PHOFQ
13.04.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправи для самоперевірки на ст. 209:
- п.2(1,2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=Yp6ZLrHyDEM та відео https://www.youtube.com/watch?v=7VIWqijYkJ0&t=8s
- п.4(1) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=W_8YKQnwK9A
3. Виконайте вправу "Хвильові і корпускулярні властивості світла" https://learningapps.org/9319923, для перевірки правильності результату натисніть синій кружечок в правому нижньому куту.
14.04.22
Тема уроку: Узагальнення теми "Оптика".
1. Повторіть опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт
2. Пройдіть он-лайн тест "Оптика" за посиланням у вайбер-чаті групи.
20.04.22
Тема програми: "Узагальнення та повторення навчального матеріалу на основі досягнень фізики та технологій"
Тема уроку: Прискорювачі елементарних частинок
1. Перегляньте презентацію "Прискорювачі елементарних частинок", дайте відповіді на запитання (письмово):
- Що таке прискорювач?
- Який принцип роботи прискорювачів?
- Які сили забезпечують прискорення частинок( вказати формули)?
- Які існують види прискорювачів?
- Що таке прискорювач?
- Який принцип роботи прискорювачів?
- Які сили забезпечують прискорення частинок( вказати формули)?
- Які існують види прискорювачів?
2. Перегляньте відео "Як працює великий адронний колайдер" https://www.youtube.com/watch?v=ABVQoSPA0iE
3.Повторіть § 41 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу силової характеристики електричного поля.
4. Виконайте вправу 41 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
27.04.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Перегляньте презентацію "Електричне поле", складіть опорний конспект за презентацією.
2. Опрацюйте презентацію Рух зарядженої частинки в магнітному полі", складіть на її основі опорний конспект.
3. Ознайомтесь з принципом дії і будовою циклотрона ( ст. 69) § 12 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, , запишіть з яких елементів він складається і завдяки яким силам в ньому відбувається розгін заряджених частинок, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.
04.05.22
Тема уроку: Світлодіоди та напівпровідникові лазери.
1. Виконайте вправу " Сила Лоренца"https://learningapps.org/8308407, скрін результату відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
2. Повторіть § 9 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, складіть опорний конспект за зразком на ст.48 (письмово), дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 48(усно)
3. Перегляньте відео "Світлодіод та лазерна указка" , намалюйте будову світлодіоду та вкажіть , завдяки якому процесу світлодіод випромінює світло.
4. Виконайте вправу 9 п.2 : намалюйте схему і поставте полярність ("+" або "-") в точках А і В.
11.05.22
Тема уроку: Мобільний зв'язок та GPS- навігація
1. Перегляньте відео "Історія мобільного зв'язку та як він працює" https://www.youtube.com/watch?v=IbkaPCOX-Zs.
2. Опрацюйте опорний конспект " Мобільний зв'язок", випишіть визначення та основні елементи стільникового зв'язку, дайте відповіді на контрольні запитання.
3. Перегляньте відео "GPS - навігація"https://www.youtube.com/watch?v=kUI04KEqSm0 , запишіть, що таке GPS та скільки супутників зв'язку необхідно мати на орбіті, щоб забезпечити високу точність визначення координат.
4. Повторіть § 22, п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть визначення що таке електромагнітна хвиля та її основні властивості.
18.05.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту
2. Виконайте вправу 23 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=O-KonoNnVDw&t=16s
3. Виконайте самостійно завдання 3 п.1 (Завдання для самоперевірки) на ст. 137 . Вказівка: скористайтесь формулою хвилі.
4. Пройдіть он-лайн тестування "Електромагнітні хвилі. Радіозв'язок" за посиланням у вайбер чаті групи.
25.05.22
Тема уроку: Види акумуляторів електричної енергії.
1. Перегляньте відео "Гальванічна батарея"https://www.youtube.com/watch?v=vXSfCuMLBio&list=PLeOlm2kq0HcsLiq21wdQNtST6voqMQKVr&index=2 та відео "Устрій акумулятора" https://www.youtube.com/watch?v=4klbAhYLQnU
2. Опрацюйте презентацію "Види електрохімічних джерел енергії", зробіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте (письмово в зошиті або в презентації) завдання 10 слайду.
4. Повторіть § 6, п.4 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть з розділу "Підбиваємо підсумки" на ст.31 , що таке електроліз, та перший закон електролізу.
5. Виконайте вправу 6 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo&index=30&t=0s
31.05.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте опорний конспект теми "Електричний струм" на ст. 54 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту.
2. Опрацюйте презентацію "Електричний струм та його характеристики", складіть опорний конспект, розв'яжіть задачі з розбором.
3.Виконайте вправу "Характеристики електричного кола"https://learningapps.org/display?v=ptxd8cvdc20
4.Фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
07.06.22
Тема уроку: Підсумковий урок з навчальних тем фізики ІІ курсу.
1. Пройдіть он-лайн тестування "Повторення курсу фізики" за посиланням у вайбер-чаті групи
2. Скрін-шот або фото результату тесту відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com або вайбер.
31.01.22
Тема програми: "Електромагнітні коливання і хвилі."
Тема уроку: Утворення і поширення електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль.
1.Прочитайте §22, підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст.126.
2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітні хвилі", складіть опорний конспект( до слайду 14 )
3. Перегляньте відео "Властивості електромагнітних хвиль", дайте письмову відповідь на запитання: які середовища є непрозорими для електромагнітних хвиль?
4.Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14,15, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.
03.02.22
Тема уроку:Принципи радіотелефонного зв’язку. Генератор незатухаючих коливань.
1. Опрацюйте § 23 до п.6 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Замалюйте схему радіопередавача(ст..130) та радіоприймача на ст..132
3. Перегляньте презентацію "Принципи радіозв'язку", складіть опорний конспект до слайду 14.
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 23-25, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.
04.02.22
Тема уроку:Модуляція і детектування. Поняття про телебачення.
1.Опрацюйте § 23 п.6,7 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Замалюйте блок-схему радіотелефонного зв’язку ,складіть опорний конспект за зразком на ст.. 133.
3.Виконайте вправу 23(2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=O-Kono
4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення «Хто винайшов радіо?» та відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки) або у вигляді презентації (не більше 6 слайдів) .
07.02.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 17- 23 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте онлайн -вправу : "Знайди пару"https://learningapps.org/4286411
!Пояснення: треба співмістити парні стікери.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Електромагнітні коливання і хвилі""
4.Фотозвіт про роботу( відповіді на тести і задачі) відішліть на пошту
samtamarin0707@gmail.com
10.02.22
Тема уроку: Узагальнення і систематизація теми "Електромагнітні коливання і хвилі"
1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Пройдіть он-лайн тестування "Електромагнітні коливання і хвилі" за посиланням у вайбер-чаті групи.
11.02.22
Тема програми: Оптика
Тема уроку: Розвиток уявлень про природу світла.
1. Опрацюйте § 24 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. З опорного конспекту "Розвиток уявлень про природу світла" випишіть визначення: ,Оптика","Джерела світла" "Приймачі світла" ( пункт 1).
3. Заповніть таблицю (пункт 2).
4. За допомогою опорного конспекту та підручника, дайте визначення , що таке світло (пункт 3)
14.02.22
Тема уроку: Визначення швидкості світла.
1. Повторіть § 24 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Опрацюйте презентацію "Швидкість світла" , запишіть, чому дорівнює швидкість світла у вакуумі та якими методами її визначали.
3.Перегляньте навчальний відеоролик " Як визначити швидкість світла?", дайте відповідь на запитання:Чому швидкість світла є масимальною у природі?
17.02.22
Тема уроку: Закони геометричної оптики.
1. Опрацюйте § 25 (п.1,2) , § 26 (п.1,3) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео:
"Промені світла"https://www.youtube.com/watch?v=VdSsgDQf-fM&t=1s, "Відбивання світла в плоскому дзеркалі" https://www.youtube.com/watch?v=PQhLKf2-h-M&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=7, "Заломлення світла"https://www.youtube.com/watch?v=aVEVAIDRVXM&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=14
3. Опрацюйте презентацію "Геометрична оптика", складіть за нею конспект, розв'яжіть задачі ( значення сінусів кутів можна знайти в таблицях Брадіса з точністю до 4 знака після коми)
4. Фото розв'язків задач відішліть на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
18.02.22
Тема уроку: Повне внутрішнє відбивання світла.
1. Опрацюйте § 26 (п. 4,5) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео
"Повне внутрішнє відбивання світла"https://www.youtube.com/watch?v=lecp6WBcDU8&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=15
3. Опрацюйте презентацію "Повне внутрішнє відбивання світла", складіть за нею конспект, дайте письмову відповідь на запитання слайду №14.
4. Виконайте вправу 26 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=qOKdXrRICDc.
21.02.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 24 -26 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач. Геометрична оптика" : дайте відповіді на запитання тестів та розв'яжіть задачі.
3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com або вайбер
24.02.22
Тема уроку: Експериментальна робота №5 "Визначення показника заломлення скла"
1.Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи № 5
2. Приготуйте подвійний листочок, лінійку, олівець. Перепишіть з інструкції тему, мету, обладнання та приготуйте таблицю для данних і результатів обчислень.
3. Перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=VFpGNM-Zbz0, занесіть дані експерименту в таблицю ( хід променів малювати не треба).
Увага! Задля запобігання неточностей дані експерименту вже занесені до таблиці!
4.Виконайте розрахунки згідно інструкції, заповніть таблицю, зробіть висновок.
5. Фотозвіт роботи надішліть на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
25.02.22
Тема уроку: Лінзи. Отримання зображень за допомогою лінз.
1. Опрацюйте § 27 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Перегляньте відео " Зображення в збиральній лінзі"https://www.youtube.com/watch?v=ofIOIJz8vZ8&t=13s
3. Опрацюйте презентацію "Лінзи. Формула тонкої лінзи", складіть на її основі опорний конспект, випишіть характеристики і формули для лінзи та приклади побудови зображень.
4. Перемалюйте узагальнюючу таблицю зображень у лінзі на ст.160
28.02.22
Тема уроку: Оптичні системи та оптичні прилади.
1. Опрацюйте § 28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст.166(усно)
2. Перегляньте презентацію "Око, як оптична система", складіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте вправу 28 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=P_6zo5g9UQI
25.10.21
Тема програми: Електричний струм
Тема уроку: Закон Ома для повного кола. Режим короткого замикання.
1.Прочитайте § 4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 22 (усно)
2. Перегляньте відео "Електрорушійна сила"https://www.youtube.com/watch?v=8GvuGCE9JQI&t=7s , дайте відповідь на запитання :
ЕРС - це сила, робота чи енергія?
3. Опрацюйте опорний конспект, запишіть визначення ЕРС, внутрішнього опору джерела струму, запишіть формулу закона Ома для повного кола, умови і характеристики режиму короткого замикання.
4. Виконайте вправу 4 п.2 ( ст.22), перевірте виконання вправи 4 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=SLe7JOe6Dcw&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo&index=20
5. Виконайте самостійно задачу 5 з опорного конспекту, фотозвіт роботи відправте на вайбер.
27.10.21
Тема уроку: Експериментальна робота№ 1 "Визначення ЕРС і внутрішнього опору джерела струму".
1. Повторіть § 4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Приготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.
3. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №1, випишіть тему, мету, обладнання і намалюйте схему досліду та таблицю для результатів вимірювань і обчислень.
4. Перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=xKTqinhf5lE до 2 хв. 52 с, запишіть дані сили струму, напруги та ЕРС.
Для запобігання неточностей у вимірюваннях,в інструкції наведені результати вимірювань!
5. Виконайте розрахунки внутрішнього опору джерела струму та похибок вимірювань згідно інструкції, заповніть таблицю, зробіть висновок.
6. Фотозвіт роботи надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
27.10.21
Тема уроку : Розв'язування задач.
1. Повторіть §1- 4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Виконайте вправу "Характеристики електричного кола"https://learningapps.org/display?v=ptxd8cvdc20
3. Опрацюйте презентацію " Задачі з теми "Електричний струм"
4. Фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
29.10.21
Тема уроку : Узагальнення теми "Електричний струм".
1.Повторіть § 1-4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Опрацюйте підсумки теми "Електричний струм" по опорному конспекту (п.1-7) на ст. 54 підручника.
3. Пройдіть контрольне тестування з теми "Електричний струм" за посиланням у вайбер - чаті групи.
29.10.21
Тема програми: Електромагнетизм
Тема уроку: Магнітна взаємодія. Магнітне поле та його характеристики.
1.Прочитайте § 10 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.60
2. Перегляньте навчальне відео :
3. Опрацюйте презентацію "Магнітне поле" до слайду №17,складіть опорний конспект, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 10,16.
4. Виконайте вправу 10 п.4 за допомогою відео .
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
01.11.21
Тема уроку: Сила Ампера. Сила Лоренца.
1.Прочитайте § 11 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, п. 1,3, § 12, п.1
2. Опрацюйте презентацію "Магнітне поле" зі слайду №17,складіть опорний конспект, розв'яжіть графічні задачі зі слайдів 19,22.
3. Виконайте вправу 11 п.1 за допомогою відео .
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
03.11.21
Тема уроку : Розв'язування задач.
1.Повторіть § 10 , 11(п.1), 12(п.1) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію " Розв'язування задач з теми "Сила Ампера", розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 7-10.
3. Виконайте вправу 11 п.1 за допомогою відео.
4. Розв'яжіть задачу самостійно, фото рішення відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
Провідник довжиною 30 см перетинає лінії магнітного поля індукцією 2 мТл під кутом 30´ (градусів). Яка сила струму в провіднику, якщо з боку магнітного поля на нього діє сила 6 мН ?
03.11.21
Тема уроку: Рух зарядженої частинки в однорідному магнітному полі.
1.Опрацюйте § 12(п.2) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.70 (1-3)
2. Опрацюйте презентацію ( слайди 1-6) " Рух зарядженої частинки в магнітному полі", складіть на її основі опорний конспект.
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 7- 13 презентації "Рух зарядженої частинки в магнітному полі"
4. Виконайте вправу 12 п.4 самостійно ( можна за допомогою відео)
5. Виконайте вправу " Вікторина "Сила Лоренца" скріншот результатів відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
05.11.21
Тема уроку (1,2): Явище електромагнітної індукції. Закон електромагнітної індукції. Правило Ленца.
1.Опрацюйте § 13(п.1,3,4) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 78(1-6).
2. Перегляньте відео "Досліди Фарадея", дайте відповідь на запитання: коли виникає індукційний струм ?
3. Опрацюйте презентацію "Електромагнітна індукція", до 10 слайду, складіть на її основі опорний конспект.
4. Перегляньте відео " Правило Ленца", дайте відповідь на запитання: чому у формулі закона електромагнітної індукції стоїть знак "-" ?
5. Розвяжіть задачі з розбором зі слайдів 10-11, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.
08.11.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 13(п.1 - 4) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Поставте у відповідність" ( перша зліва) з теми "Електромагнітна індукція"
4. Виконайте вправу 13 п.1 за допомогою відео .
5. Розв'яжіть задачу самостійно фотозвіт відправте на вайбер:
Чому дорівнює ЕРС індукції , що виникає в провіднику довжиною 60 см,що рухається із швидкістю 40 м/с в магнітному полі з індукцією1,5 Тл перпендикулярно до ліній магнітної індукції?
10.11.21
Тема уроку: Експериментальна робота №3 "Дослідження явища електромагнітної індукції"
1. Приготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, карандаш, лінійку, підпишіть своє прізвище, № групи.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №3, випишіть тему, мету, обладнання , схему експериментата перемалюйте таблицю №1.
3.Перегляньте відео експерименту, заповнюючи таблицю №1, до 3 хв.10 с . Здійсніть аналіз даних експерименту згідно інструкції.
4. Перемалюйте таблицю №2 , продовжуйте перегляд відео із заповненням таблиці №2, до 4 хв. 34 с . Здійсніть аналіз даних експерименту згідно інструкції.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
10.11.21
Тема уроку:Розв'язування задач.
1.Повторіть § 13 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітна індукція. Практичне застосування" до слайду№ №18 ,складіть опорний конспект щодо практичного використання електромагнітної індукції.
3. Розвяжіть задачу з розбором зі слайдів № 18-19.
4. Розвяжіть задачу самостійно, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
12.11.21
Тема уроку: Явище самоіндукції. Індуктивність .
1. Прочитайте § 14 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст. 83.
2. Перегляньте відео "Явище самоіндукції", дайте відповідь на занитання: на яке механічне явище схоже явище самоіндукції?
3. Опрацюйте опорний конспект "Явище самоіндукці", складіть на його основі власний конспект.
4. Виконайте вправу 14 п.2 за допомогою відеорозбору.
5. Виконайте вправу 14. п.1 самостійно.
12.11.21
Тема уроку: Енегія магнітного поля струму.
1.Прочитайте § 14 п. 3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на контрольні запитання 5,6 на ст. 83.
2. Випишіть формулу енергії магнітного поля струму на ст.82.
3. Виконайте вправу 14 п. 5 за допомогою навчального відео.
4. Розв/яжіть задачу самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер:
Чому дорівнює енергія магнітного поля струму 10 А, якщо індуктивність провідника дорівнює 20 мГн?
15.11.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть §13 - 14 ( "Короткі підсумки"ст. 78, 83) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу 13 п.4 за допомогою відео.
3. Виконайте вправу 13. п.3 самостійно.
4.Виконайте вправу 14 п.4 за допомогою навчального відео.
5. Виконайте вправу 14.3 самостійно.
24.01.22
Тема уроку: Трансформатор. Режими роботи та характеристики.
1. Прочитайте §21, до п. 6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 3-9 на ст. 121.
2. Перегляньте навчальні відео:
«Трансформатор 1.:робота в режимі холостого ходу» https://www.youtube.com/watch?v=5hDPbBLm3oQ&t=1s
3. Виконайте он-лайн вправу : "Трансформатор", скрін-шот результату відправте на вайбер
2020-2021 навчальний рік
06.10.20 р.
Тема уроку: Рівномірний рух матеріальної точки по колу.
1. Опрацюйте презентацію "Рівномірний рух по колу", складіть за нею конспект
2. Прочитайте § 8 підручника "Фізика-10", дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 51
3. Перегляньте відеорозв'язок вправи 8, п.5, запишіть у зошит.
4.Виконайте самостійно вправу 8 , п.1.
5. Виконайте вправу " Пазли". Якщо виконаєте її вірно, зможете переглянути цікаве відео.
07.10.20 р.
Тема уроку: Вільне падіння.
1. Перегляньте відео "Вільне падіння", дайте письмову відповідь на запитання:
Чому всі тіла , що падають на Землю, мають однакове прискорення?
2.Опрацюйте презентацію "Вільне падіння" до слайду 12, складіть за нею конспект.
3. Прочитайте § 7 підручника "Фізика-10", п.1-3,дайте відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст. 46
4. Перегляньте відеорозв'язок вправи 7, п.1, запишіть у зошит.
5. Розв'яжіть задачу №3 зі слайду № 14 презентаціїї "Вільне падіння"
15.10.20 р.
Тема уроку: Узагальнення теми "Кінематика"
1. Опрацюйте презентацію " Розв'язування задач" ( слайди № 2-6), складіть за нею опорний конспект.
2. Виконайте тестові завдання зі слайдів № 7- 10.
3. Опрацюйте розбір задач зі слайдів № 11-14. Правильність виконання завдань перевірте на слайді №15.
Д/З :
- повторіть § 4-6, 7 ( п.1-3),8 підручника "Фізика-10"
- виконайте завдання №1-4 на ст. 55 самостійно
- виконайте завдання №7 на ст. 55 за допомогою відео.
15.10.20 р.
Тема уроку: Контрольна робота №1 з теми "Кінематика"
1. Виконайте контрольну роботу з теми "Кінематика" за посиланням.
Скрін-шот результатів відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
2. Опрацюйте "Підсумки теми "Кінематика" на ст. 54 підручника "Фізика-10"
Тема уроку: Види сил в механіці. Рівнодіюча сила.
samtamarin0707@gmail.com
Тема уроку: Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона.
Тема уроку: Другий і третій закони Ньютона.
1. Прочитайте § 10 підручника "Фізика-10", п. 2-4 , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.65.
Якого прискорення набуває тіло масою 4 кг, якщо на нього діють дві взаємно перпендикулярні сили 12 Н і 16 Н ?
Тема уроку: Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння.
1. Прочитайте § 11 підручника "Фізика-10", п. 1-3 , дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-7 на ст.71.
Тема уроку: Вага і невагомість.
1. Прочитайте § 12 підручника "Фізика-10", п. 4,5,6 , дайте усні відповіді на контрольні запитання 6-10 на ст.78
2.Опрацюйте презентацію "Вага і невагомість" до слайду №16, складіть за нею опорний конспект.
Тема уроку:Розв'язування задач.
1.Повторіть § 12 підручника "Фізика-10", п. 4,5,6.
Космічний корабель відразу ж після старту рухається вертикально вгору з прискоренням 40 м/с2. З якою силою космонавт масою 70 кг тисне на крісло кабіни? Чому дорівнює в цьому випадку коефіцієнт перевантаження?
Тема уроку: Рух тіла під дією кількох сил.
1. Повторіть § 11-13 підручника "Фізика-10"( розділ "Підбиваємо підсумки" на ст. 71, 78,85-86).
Тема уроку: Лабораторна робота №2 " Визначення коефіцієнта тертя ковзання".
1.Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №2 "Визначення коефіцієнта тертя ковзання", випишіть тему, мету, обладнання лабораторної роботи, накресліть таблицю.
3. Уважно двічі перегляьте відео експерименту - спочатку , для ознайомлення, а потім для зняття даних експерименту.
Увага! Задля уникнення неточностей дані експерименту занесені до таблиці!
4.Керуючись інструкцією, виконайте розрахунки, та знайдіть середнє значення коефіцієнта тертя, обовязково зробіть висновок!
5.Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
11.12.20
Тема уроку: Рівновага тіл. Момент сили.
1. Прочитайте § 14 підручника "Фізика-10" дайте усні відповіді на питання 1-5 (на ст. 91).
1). Що таке рівновага тіл? (п.1, ст.87)
2).Що таке центр мас тіла? (п.2, ст.87)
3).Що таке момент сили, що таке плече сили ?(п.3, ст.88, запишіть визначення, формулу, одиниці вимірювання )
4).Умови рівноваги тіл (п.3, ст.88, таблиця)
5).Види рівноваги тіл (п.4, ст.89, таблиця)
3. Перегляньте відеопрезентацію "Рівновага сил. Момент сили" та доповніть свій конспект.
4. Виконайте вправу 14, п.1 самостійно, вправу 14 п.2 за допомогою відео.
11.12.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 14 підручника "Фізика-10" ( розділ "Підбиваємо підсумки" на ст. 91).
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 9-14 підручника "Фізика-10".
Тема уроку: Контрольна робота №2 з теми "Динаміка".
1. Пройдіть контрольне тестування з теми "Динаміка".
2. Скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
18.12.20
Тема програми : Закони збереження.
Тема уроку: Імпульс тіла. Імпульс сили. Закон збереження імпульсу.
1.Прочитайте § 17 підручника "Фізика-10", п.1,2 дайте усні відповіді на питання 1-5 на ст. 110.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
18.12.20
Тема уроку: Реактивний рух. Пружне і непружне зіткнення.
1.Повторіть § 17 підручника "Фізика-10", п.1,2 , виконайте вправу "Імпульс. Закон збереження імпульсу", скрін- шот результату відправте на пошту чи вайбер.
Тема уроку: Механічна робота. Потужність.
1.Прочитайте § 15 підручника "Фізика-10", п.1,2 ,4, дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст.96
24.12.20
Тема уроку: Механічна енергія.
1.Прочитайте § 15 підручника "Фізика-10", п.3 та § 16, п.1-3 дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст.103.
2. Опрацюйте презентацію "Механічна енергія" до слайду 11, складіть на її основі опорний конспект.
3.Розвяжіть задачі з розбором 1,2,3 з 12-14 слайдів презентації "Механічна енергія", фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
11.01.21
Тема уроку: Закон збереження механічної енергії.
1.Повторіть § 16 підручника "Фізика-10", п. 1-3 .
2. Перегляньте навчальне відео " Енергія. Кінетична і потенціальна енергія" , дайте письмову відповідь на запитання:
1)Які сили називаються консервативними? Які сили відносяться до консервативних?
2)Які сили називаються дисипативними?Які сили (сила) відносяться до дисипативних?
1)Що таке повна механічна енергія ?( визначення, формула ,ст.100)
2)Закон збереження повної механічної енергії ( формулювання, формула ,ст.101)
3)За якої умови виконується закон збереження повної механічної системи? (ст.101)
4)Загальний закон збереження енергії ( формулювання,ст.101)
4. Виконайте вправу 16. п 4 за допомогою відео.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
12.01.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть § 15- 16 підручника "Фізика-10"
2. Опрацюйте презентацію " Механічна енергія.Розв'язування задач ", розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 4-8, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
3. Пройдіть он-лайн тестування " Механічна енергія", посилання у вайбер-чаті групи.
13.01.21
Тема програми : Механічні коливання та хвилі.
Тема уроку: Коливальний рух, його види та характеристики.
1. Прочитайте § 19 підручника "Фізика-10", п. 1-3, дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-6 на ст. 124
2. Опрацюйте презентацію "Механічні коливання та їх характеристики" до слайду 9, складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте визначення механічним коливанням, їх видам та характеристикам.
3. Пройдіть тестові вправи на слайдах 9-15, відповіді ( за зразком на слайді 16) відішліть на вайбер чи пошту.
4. Випишіть з підручника "Фізика-10" ст. 120- 121 визначення затухаючих коливань і автоколивань.
Тема уроку: Гармонічні коливання. Рівняння гармонічних коливань.
1. Прочитайте § 19 підручника "Фізика-10", п. 4, повторіть п.1-3,дайте усні відповіді на контрольні запитання 7,8 на ст. 124
2. Перегляньте навчальне відео "Гармонічні коливання" , дайте письмову відповідь на запитання: які коливальні системи у відео здійснювали гармонічні коливання?
3. Опрацюйте презентацію "Гармонічні коливання", складіть за нею опорний конспект ( слайд 11 - 25), розв'яжіть задачу з розбором ( слайд 26).
4. Виконайте вправу 19 п.2 за допомогою відео.
19.01.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 19 підручника "Фізика-10"
20.01.21
Тема уроку: Математичний та пружинний маятники.
1. Виконайте вправу " Коливальний рух", скрін-шот результату відправте на вайбер чи пошту.
2. Прочитайте § 20 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст. 130
25.01.21
Тема уроку: Лабораторна робота №3 "Дослідження коливань нитяного маятника"
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №3, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте три таблиці для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео лабораторної роботи №3, яка складається з трьох експериментів, занесіть дані експериментів до відповідних таблиць.
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
26.01.21
Тема уроку: Вимушені коливання. Резонанс.
1.Прочитайте § 21 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 133
2. Перегляньте навчальне відео "Резонанс", дайте письмову відповідь на запитання:за якої умови відбувається різке зростання амплітуди коливань тіла?
3. Опрацюйте презентацію "Вимушені коливання. Резонанс", складіть опорний конспект, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 11-13.
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
27.01.21
Тема уроку: Механічні хвилі. Види і характеристики хвиль.
1.Прочитайте § 22 підручника "Фізика-10", п.1-4 дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-8 на ст. 139
3. Опрацюйте опорний конспект "Механічні хвилі", складіть на його основі власний, в якому дайте визначення хвильовому процесу, видам та характеристикам хвиль.
4. Виконайте завдання 1-3 опорного конспекту (розділ"Закріплення вивченого матеріалу), фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
Тема уроку: Інтерференція і дифракція хвиль.
1. Виконайте он-лайн вправу "Механічні хвилі".
2. Перегляньте навчальне відео:
3. Опрацюйте § 22 підручника "Фізика-10", п. 5,6, випишіть визначення явища інтерференції та дифракції (ст.138-139).
4. Виконайте вправу 22 п.1 ( можна за допомогою відео), фотозвіт роботи за урок відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
01.02.21
Тема уроку: Звукові явища. Швидкість звуку.
1.Прочитайте § 23 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.145.
2.Перегляньте навчальне відео "Виникнення звуку", дайте відповідь на запитання: що є джерелом звуку?
3. Опрацюйте презентацію "Звук та його характеристики", складіть на його основі опорний конспект ( до 12 слайду), ознайомтесь з описом звукових явищ (слайди 12-18)
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 19-21, фотозвіт роботи відправте на вайбер.
02.02.21
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Механічні коливання і хвилі"
1. Повторіть § 19-23 підручника "Фізика-10, доповніть свій конспект.
2. Пройдіть контрольне он-лайн тестування з теми "Механічні коливання і хвилі" за посиланням у вайбер-чаті групи.
08.02.21
Тема програми: Релятивістська механіка
Тема уроку ( №53-54): Принципи відносності Галілея і Ейнштейна. Закон додавання швидкостей.
1. Прочитайте § 24 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.154.
2. Опрацюйте презентацію "Принцип відносності Галілея. Принцип відносності Ейнштейна", складіть опорний конспект ( до слайду 17 включно).
3. Розв'яжіть задачу з розбором зі слайду 18.
4. Виконайте вправу 24 п.3 за допомогою відео.
5. Додатково! Перегляньте відео " Як ми з'ясували швидкість світла?
09.02.21
Тема уроку: Наслідки постулатів спеціальної теорії відносності.
1. Прочитайте § 25 підручника "Фізика-10", п.1,2, дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст.158.
2. Опрацюйте презентацію "Наслідки постулатів СТВ", складіть опорний конспект( до слайду 16)
3.Перегляньте відео "Ілюстрація сповільнення часу", дайте письмову відповідь на запитання: чому тіло, що має ненульову масу спокою не може досягти швидкості світла?
15.02.21
Тема уроку: Закон еквівалентності маси та енергії.
1. Прочитайте § 25 підручника "Фізика-10", п.3, дайте усні відповіді на контрольні запитання 5,6 на ст.158.
2. Опрацюйте презентацію " Еквівалентність маси та енергії", складіть опорний коспект(до слайду 10)
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 11-13.
4. Додатково! Перегляньте відео "Теорія відносності на пальцях"
15.02.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 24-25 підручника "Фізика-10"
2. Опрацюйте презентацію " Розв'язування задач з теми "СТВ", виконайте тести( у зошиті) зі слайдів 4-7.
3. Розв'яжіть всі задачі з розбором зі слайдів 8-10, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.
16.02.21
Тема уроку: Узагальнення теми "Релятивістська механіка"
1. Опрацюйте опорний конспект з теми "елементи СТВ" на ст. 159 підручника "Фізика-10"
2. Перегляньте навчальне відео "Ейнштейн і спеціальна теорія відносності"
3. Пройдіть контрольне тестування з теми за посиланням у вайбер-чаті групи.
22.02.21
Тема програми: Молекулярна фізика. Основи МКТ
Тема уроку: Основні положення МКТ та їх дослідне обгрунтування.
1. Прочитайте § 26 (п.1,2)--27(п.1,2,4) підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст.164 і 1,2,6 на ст.170.
2. Опрацюйте презентацію " Основні положення МКТ", складіть на її основі опорний конспект, в якому запишіть визначення що таке атом, молекула, опишіть суть фізичних явищ дифузії та броунівського руху, заповніть таблицю ( слайд 15 , 32).
3. Перегляньте відео " Дифузія в газах, рідинах і твердих тілах", дайте письмову відповідь на запитання: від чого залежить швидкість дифузії?
4. Перегляньте відео " Броунівський рух", дайте письмову відповідь на запитання: що є причиною броунівського руху?
22.02.21
Тема уроку: Маса та розміри молекул. Стала Авогадро.
1. Прочитайте § 26 (п.3,4) підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання 5-7 на ст.164.
2. Опрацюйте презентацію "Маса молекул. Кількість речовини"( до слайду 10) , складіть опорний конспект.
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 12 -15, користуючись таблицею Менделєєва ( слайд 11), фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
23.02.21
Тема уроку: Агрегатні стани речовини.
1. Повторіть § 26,27 підручника "Фізика-10", на ст. 168 випишіть назви агрегатних станів речовини і заповніть таблицю агрегатних станів за заразком на ст. 169. В таблицю занесіть властивості агрегатних станів речовини та характер розташування молекул.
2. Виконайте он-лайн вправу " Агрегатні стани речовини", фотозвіт відправте на пошту чи вайбер.
3. Виконайте вправу 26 п.3 за допомогою відео.
22.03.21
Тема уроку:Ізопроцеси в газах. Газові закони.
1. Прочитайте § 30 (п.3-6) підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.185.
2. Опрацюйте презентацію "Газові закони", складіть опорний конспект (до слайду 17).
3. Розвяжіть задачі з розбором зі слайдів 19-22, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
24.03.21
Тема уроку: Лабораторна робота №4 "Дослідження ізотермічного процесу"
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №4, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео лабораторної роботи №4, занесіть дані експерименту до таблиці.
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблицю,побудуйте графік, обов'язково зробіть висновки !
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
25.03.21
Тема уроку: Розв'язування задач ( підготовка до контрольної роботи з теми "Основи МКТ")
1. Повторіть § 26 -30 підручника "Фізика-10".
2. Виконайте он-лайн вправу " Основні формули МКТ", скрін-шоти відправте на вайбер чи пошту.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Основи МКТ", розв'яжіть задачі з розбором, фотозвіт відправте на пошту чи вайбер.
Тема уроку: Узагальнення теми "Основи МКТ"
підручника "Фізика-10"
Тема уроку: Пароутворення і конденсація. Кипіння.
1. Прочитайте § 31 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 191.
Тема уроку: Відносна вологість повітря.
1. Прочитайте § 32 підручника "Фізика-10" до п.3, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 194.
Тема уроку: Методи вимірювання відносної вологості повітря.
1. Виконайте он-лайн вправу "Пароутворення і конденсація", фотозвіт відправте на пошту чи вайбер.
2.Прочитайте § 32 підручника "Фізика-10" п.3, 4.
4. Опрацюйте презентацію "Вимірювання відносної вологості повітря", складіть опорний конспект, розв'яжіть задачі зі слайдів 4,10.
02.04.21
Тема уроку: Лабораторна робота №5 "Вимірювання відносної вологості повітря"
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №5, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте таблиці 1,2 для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео 1 та відео 2 лабораторної роботи №5, занесіть дані експерименту до таблиць.
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
05.04.21
Тема уроку: Поверхневий натяг. Капілярні явища.
1. Прочитайте § 33 підручника "Фізика-10" , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 201.
2. Опрацюйте презентацію " Поверхневий натяг. Явища змочування. Капілярні явища ", складіть на її основі опорний конспект( до слайду 13, крім слайду 6)
3. Перегляньте навчальне відео " Поверхневий натяг", дайте відповіді на якісні задачі 1-4 зі слайду 16.
4. Розв'яжіть задачу 1 з розбором ( слайд 17) і задачу 2 самостійно ( слайд 18), фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
06.04.21
Тема уроку: Кристалічні та аморфні тіла.
1. Опрацюйте § 34 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2.Складіть опорний конспект теми за презентацією "Кристалічні та аморфні тіла"
3. Заповніть таблицю з останнього слайду презентації, фото таблиці відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
06.04.21
Тема уроку: Деформації твердих тіл, види та характеристики.
1.Опрацюйте § 35 до п.3 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Складіть опорний конспект за презентацією "Механічні властивості твердих тіл".
3. Дайте письмово відповідь на запитання слайда №9 "Яких деформацій зазнають тіла?"
4. Виконайте вправу 35 п.2 і перевірте її за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=oyE8S2tkUAI
5. Фотозвіт про роботу відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
12.04.21
Тема уроку: Закон Гука. Модуль Юнга.
1. Перегляньте навчальне відео "Модуль Юнга" https://www.youtube.com/watch?v=9rQN1KRamLI
2.Опрацюйте § 35 п.3,4,5 , повторіть п.1,2, підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
3. Складіть опорний конспект за презентацією "Закон Гука. Модуль Юнга".
4. Розв'яжіть задачі №1,2 зі слайду №9 за зразком задач, розв'язаних на слайдах №7,8.
12.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 31 - 35 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Виконайте фізичний диктант за посиланням https://learningapps.org/display?v=pdpiaccav20
3. Виконайте завдання для самоперевірки на ст.215 за допомогою відео:
завдання 1-https://www.youtube.com/watch?v=DNeKptGtG24
завдання 2 -https://www.youtube.com/watch?v=wCyFm_sdTI8
завдання 4 -https://www.youtube.com/watch?v=ue1YE9MUbxo
завдання 9 -https://www.youtube.com/watch?v=llWHj-dYN0A
4. Фотозвіт своєї роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
Тема уроку: Узагальнення теми "Властивості газів, рідин і твердих тіл"
1. Повторіть §31- 35 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Опрацюйте опорний конспект з теми "Молекулярна фізика, І розділ" на ст.214.
3. Пройдіть контрольні тести з теми " Властивості газів, рідин і твердих тіл" за посиланням у вайбер-чаті групи.
13.04.21
Тема програми: Основи термодинаміки
Тема уроку:
Внутрішня енергія тіл та способи її зміни.
1. Перегляньте відео "Внутрішня енергія та способи її зміни" https://www.youtube.com/watch?v=tt1UDJ1DzlE
2. Опрацюйте §36 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
3. Складіть опорний конспект у вигляді двох таблиць (ст..217-218)
4. Виконайте вправу 36 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=SfR6fPdqDAU
19.04.21
Тема уроку: Перший закон термодинаміки.
1. Перегляньте відео «Закони термодинаміки » https://www.youtube.com/watch?v=TUr9YEJKKDY
2.Опрацюйте §38 п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання 1,2 на ст.227 (усно)
3.Складіть опорний конспект: випишіть два формулювання першого закону термодинаміки і відповідні їм формули на ст. 224
4.Виконайте вправу 36 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=SwxcoME5iuA
19.04.21
Тема уроку: Робота газу. Застосування І закону термодинаміки до ізопроцесів.
1. Виконайте он-лайн вправу "Знайдіть відповідність" та пригадайте назви, умови та закони ізопроцесів, фотозвіт результату відправте на вайбер.
2.Опрацюйте §37, 38 п.2-3 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу роботи газу (ст.221) та визначення адіабатного процесу (ст.226).
3. Опрацюйте презентацію «Перший закон термодинаміки. Ізопроцеси», складіть опорний конспект , розв'яжіть задачі з розбором.
4. Виконайте вправу 38 п.2 за допомогою відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=Xo5um0-JoBE
20.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть § 36-38 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Знайди пару. І закон термодинаміки. Зміни величин"
3. Опрацюйте опорний конспект «Розв’язування задач з теми« Внутрішня енергія ідеального газу. І закон термодинаміки.», спробуйте виконати завдання 3,4 опорного конспекту самостійно.
4. Виконайте вправу 38 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=e1MYufaY0Q8
5. Фото результатів роботи вишліть на пошту samtamarin0707@gmail.c
20.04.21
Тема уроку: Необоротність теплових процесів. ІІ закон термодинаміки.
1.Опрацюйте §39 п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Дайте відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст. 234.
3. Перегляньте відео «Другий закон термодинаміки» https://www.youtube.com/watch?v=rvICc3Uuc3A
4.Опрацюйте презентацію " ІІ закон термодинаміки", складіть на її основі опорний конспект.
26.04.21
Тема уроку:Принцип дії теплових машин. Цикл Карно.
1. Опрацюйте § 39 ( з п.2 до кінця ) підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст. 234 (усно)
2. Складіть опорний конспект за презентацією "Теплові двигуни", виконайте письмово завдання "Незакінчене речення" зі слайду № 10.
3 Виконайте вправу 39 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=Ng8AWIxqqJw
26.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть §36-39 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Теплова машина" - до кожної шпильки підберіть назву відповідного елемента https://learningapps.org/2852153
3. Опрацюйте презентацію "Термодинаміка. Задачі", виконайте (письмово) завдання 2,3 слайду і розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 4-7.
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
27.04.21
Тема уроку:
Узагальнення теми "Основи термодинаміки"
1.Повторіть§36-39 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Опрацюйте «Підсумки розділу «Молекулярна фізика. Термодинаміка» на ст..235.
3. Пройдіть он-лайн тест " Основи термодинаміки" за посиланням у вайбер-чаті групи.
27.04.21
Тема уроку: Навчальні проекти з розділу "Молекулярна фізика"
Завдання:
Зібрати інформацію для проектів на тему (за вибором):
Аномальні властивості води
Історія створення теплового двигуна( на вибір: дизельного, реактивного чи карбюраторного)
Шляхи підвищення ККД теплових двигунів.Проекти оформити у вигляді презентації за зразком презентація 1: або реферату ( не більше 3 сторінок), переслати на пошту samtamarin0707@gmail.com ,чи вайбер.
05.05.21
Розділ програми : "Електродинаміка"
Тема програми " Електричне поле"
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити