2020 -2021 навчальний рік
16.10.20
Тема уроку(№2,3): Магнітне поле та його характеристики. Сила Ампера. Сила Лоренца.
1.Прочитайте § 10 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.60
2. Опрацюйте презентацію "Магнітне поле" до слайду №17,складіть опорний конспект, розв'яжіть задачі зі слайдів 10,16.
3. Виконайте вправу 10 п.4 за допомогою відео .
4. Опрацюйте презентацію "Магнітне поле" до кінця, складіть опорний конспект, виконайте графічні задачі зі слайдів 19-22
5. Виконайте вправу "Знайди пару", скріншот відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
19.10.20
Тема уроку : Розв'язування задач.
1.Повторіть § 10 , 11(п.1), 12(п.1) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію " Розв'язування задач з теми "Сила Ампера", розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 7-10.
3. Виконайте вправу 11 п.1 за допомогою відео.
4. Розв'яжіть задачу самостійно, фото рішення відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
Провідник довжиною 30 см перетинає лінії магнітного поля індукцією 2 мТл під кутом 30´ (градусів). Яка сила струму в провіднику, якщо з боку магнітного поля на нього діє сила 6 мН ?
21.10.20
Тема уроку: Рух зарядженої частинки в однорідному магнітному полі.
1.Опрацюйте § 12(п.2) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.70 (1-3)
2. Опрацюйте презентацію ( слайди 1-6) " Рух зарядженої частинки в магнітному полі", складіть на її основі опорний конспект.
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 7- 13 презентації "Рух зарядженої частинки в магнітному полі"
4. Виконайте вправу 12 п.4 самостійно ( можна за допомогою відео)
5. Виконайте вправу " Вікторина "Сила Лоренца" скріншот результатів відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
23.10.20
Тема уроку: Явище електромагнітної індукції. Закон електромагнітної індукції. Правило Ленца.
1.Опрацюйте § 13(п.1,3,4) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 78(1-6).
2. Перегляньте відео "Досліди Фарадея", дайте відповідь на запитання: коли виникає індукційний струм ?
3. Опрацюйте презентацію "Електромагнітна індукція", до 10 слайду, складіть на її основі опорний конспект.
4. Перегляньте відео " Правило Ленца", дайте відповідь на запитання: чому у формулі закона електромагнітної індукції стоїть знак "-" ?
5. Розвяжіть задачі з розбором зі слайдів 10-11, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.
23.10.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 13(п.1 - 4) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Поставте у відповідність" ( перша зліва) з теми "Електромагнітна індукція"
4. Виконайте вправу 13 п.1 за допомогою відео .
5. Розв'яжіть задачу самостійно фотозвіт відправте на вайбер:
Чому дорівнює ЕРС індукції , що виникає в провіднику довжиною 60 см,що рухається із швидкістю 40 м/с в магнітному полі з індукцією1,5 Тл перпендикулярно до ліній магнітної індукції?
26.10.20
Тема уроку: Експериментальна робота №1 "Дослідження явища електромагнітної індукції"
1. Приготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, карандаш, лінійку, підпишіть своє прізвище, № групи.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №1, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю №1.
3.Перегляньте відео експерименту, заповнюючи таблицю №1, до 3 хв.10 с . Зробіть висновок №1, в якому дайте відповіді на питання п.2 інструкції.
4. Перемалюйте таблицю №2 , продовжуйте перегляд відео із заповненням таблиці №2, до 4 хв. 34 с . Зробіть висновок №2, в якому дайте відповіді на питання п.4 інструкції.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
28.10.20
Тема уроку:Розв'язування задач.
1.Повторіть § 13 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітна індукція. Практичне застосування" до слайду№ №18 ,складіть опорний конспект щодо практичного використання електромагнітної індукції.
3. Розвяжіть задачу з розбором зі слайдів № 18-19.
4. Розвяжіть задачу самостійно, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер:
Яка ЕРС індукції виникає в провідному контурі площею 200 квадратних сантиметрів при зменшенні магнітної індукії на 0,02 Тл за 5 мс ?
07.12.20
Тема уроку: Явище самоіндукції. Індуктивність .
1. Прочитайте § 14 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст. 83.
2. Перегляньте відео "Явище самоіндукції", дайте відповідь на занитання: на яке механічне явище схоже явище самоіндукції?
3. Опрацюйте опорний конспект "Явище самоіндукці", складіть на його основі власний конспект.
4. Виконайте вправу 14 п.2 за допомогою відеорозбору.
5. Виконайте вправу 14. п.1 самостійно.
07.12.20
Тема уроку: Енегія магнітного поля струму.
1.Прочитайте § 14 п. 3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на контрольні запитання 5,6 на ст. 83.
2. Випишіть формулу енергії магнітного поля струму на ст.82.
3. Виконайте вправу 14 п. 5 за допомогою навчального відео.
4. Розв/яжіть задачу самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер:
Чому дорівнює енергія магнітного поля струму 10 А, якщо індуктивність провідника дорівнює 20 мГн?
08.12.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть §13 - 14 ( "Короткі підсумки"ст. 78, 83) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу 13 п.4 за допомогою відео.
3. Виконайте вправу 13. п.3 самостійно.
4.Виконайте вправу 14 п.4 за допомогою навчального відео.
5. Виконайте вправу 14.3 самостійно.
6. Виконайте тести за посиланням , скрін-шот результату надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
08.12.20
Тема уроку: Магнітні властивості речовини .
1.Прочитайте §15 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 88)
2.Опрацюйте презентацію "Магнітні властивості речовини", складіть на її основі опорний конспект, в якому обов'язково дайте визначення магнітній проникності речовини ( слайд №5), вкажіть, що таке діамагнетики, парамагнетики та феромагнетики, та як вони себе поводять в магнітному полі.
3. Виконайте вправу 15(1) за допомогою слайду №7 презентації "Магнітні властивості речовини"
09.12.20
Тема уроку:Взаємозв'язок електричного і магнітного полів. Гіпотеза Максвела.
1.Прочитайте §16 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 92)
2. Складіть порівняльну таблицю електричного та магнітного поля за зразком на ст. 90 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3.Перегляньте відео презентацію "Теорія електромагнітного поля" і дайте письмову відповідь на запитання:
1)Що таке електромагнітне поле?
2)Які складові електромагнітного поля?
3)Як називається і чому дорівнює сила, з якою електромагнітне поле діє на заряджену частинку?
4)В якому випадку електромагнітне поле проявляє себе як електричне?
5) В яких випадках електромагнітне поле проявляє себе як магнітне?
4. Виконайте вправу 16 п.2 самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
14.12.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнетизм", на ст.92 підручника "Фізика-11"
чи вайбер.
Тема уроку: Контрольна робота з теми "Електромагнетизм"
15.12.20
Тема уроку: Коливання та їх характеристики.
1.Прочитайте §17 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст.99 )
2. Складіть опорний конспект з теми за зразком ( до "Закріплення вивченого матеріалу")
3. Виконайте вправу 17 п.1 за допомогою відео.
4. Виконайте 1 завдання опорного конспекту з розділу "Закріплення вивченого матеріалу" самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
15.12.20
Тема уроку: Вільні електромагнітні коливання. Коливальний контур.
1. Прочитайте §18, п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання 1-5 (ст.105 )
2. Перегляньте навчальне відео: "Коливальний контур", дайте відповідь на запитання:
Що відбулось би в коливальному контурі, якби котушку індуктивністю L замінити на резистор опором R?
3.Складіть опорний конспект теми за зразком "Коливальний контур" до п. 9.
4. Виконайте вправу 18 п.4 (а,б,в) самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
16.12.20
Тема уроку: Аналогія між механічними і електричними коливаннями. Формула Томсона.
1.Опрацюйте §18, п.2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .
2. Складіть опорний конспект у вигляді таблиці на ст. 102., окремо випишіть формулу Томсона, та розпишіть всі символи, що входять до неї ( що означають та в чому вимірюються).
3. Виконайте вправу 18, п 1 за допомогою відео.
4. Розвяжіть самостійно задачу №1 з опорного конспекту "Коливальний контур", фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
21.12.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть §18, підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .
2. Опрацюйте презентацію "Коливальний контур. Розв'язування задач", випишіть формули періоду і частоти коливань коливального контуру ( слайд №4), перемалюйте таблицю характеристик вільних електромагнітних коливань (слайд № 6).
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 9-12.
4. Розв'яжіть задачу №4 ( слайд 13) самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.
21.12.20
Тема уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота.
1. Виконайте завдання "Знайди помилку" в зошиті ( треба поставити у відповідність № питання і виправлення помилки, наприклад: 1- Г і т.д), фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
2. Виконайте контрольне тестування " Вільні електромагнітні коливання. Формула Томсона" ( посилання у вайбер - чаті групи).
22.12.20
Уроки 22-23
Тема уроку:Вимушені електромагнітні коливання. Змінний струм. Генератор змінного струму. Характеристики змінного струму.
1.Прочитайте §19, підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на запитання 1-5 на ст.111
2.Опрацюйте презентацію "Змінний струм та його характеристики"( до слайду 14), складіть на її основі опорний конспект.
3.Дайте письмові відповіді на запитання зі слайду 14.
4.Розв'яжіть задачу 1 з розбором і задачу 2 самостійно зі слайдів 15,16, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com або вайбер.
13.01.21
Тема уроку: Конденсатор і котушка в колі змінного струму. Активний і реактивний опори.
1. Прочитайте §20, п. 1,3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.115.
2. Перегляньте навчальне відео :
"Індуктивний опір" https://www.youtube.com/watch?v=suDKwb__XmQ&t=23s
"Ємнісний опір" https://www.youtube.com/watch?v=GWfY0My11v8&t=2s
Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється індуктивний опір від ємнісного та чим вони обидва відрізняються від активного опору?
3. Опрацюйте опорний конспект "Види опорів в колі змінного струму", випишіть визначення і формули для активного. індуктивного та ємнісного опорів, та формулу закону Ома для кола змінного струму.
4. Розв'яжіть задачі з розбором ( №1,2) та самостійно (№2,4) з розділу "Закріплення вивченого матеріалу" опорного конспекту.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
15.01.21
Тема уроку: Робота і потужність змінного струму. Діючі значення сили струму і напруги.
1. Прочитайте §20, п. 2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , випишіть визначення діючого значення сили струму на ст.113, та формул для діючого значення сили струму і напруги на ст. 114.
2. Виконайте вправу 20 п.3 за допомогою відео.
3. Виконайте вправу 20. п.1 самостійно.
4. Виконайте он-лайн вправу "Змінний струм", скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
20.01.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть §19-20 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте опорну презентацію "Розвязування задач з теми "Змінний струм", перемалюйте порівняльну таблицю характеристик постійного і змінного струму ( слайд 2)
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 3-6, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
27.01.21
Тема уроку: Трансформатор. Режими роботи та характеристики.
1. Прочитайте §21, до п. 6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 3-9 на ст. 121.
2. Перегляньте навчальні відео:
«Трансформатор 1.:робота в режимі холостого ходу» https://www.youtube.com/watch?v=5hDPbBLm3oQ&t=1s
3. Складіть опорний конспект з теми за зразком на ст.121 "Короткі підсумки"
4.Виконайте вправу 21 п.2 за допомогою відео.
29.01.21
Тема уроку: Виробництво, передача і використання енергії змінного струму.
1. Прочитайте §21, п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту ,
2. Замалюйте блок-схему виробництва і передачі електроенергії на ст.120. підручника.
3. Перегляньте навчальне відео: "Виробництво, передача і розподіл електроенергії", дайте відповідь на запитання: навіщо напругу змінного струму перед транспортуванням підвищують у десятки разів?
4. Виконайте он-лайн вправу : "Трансформатор", скрін-шот результату відправте на вайбер
01.02.21
Тема уроку: Експериментальна робота №2 " Вимірювання індуктивності котушки"
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №2, випишіть тему, мету, обладнання, замалюйте електричну схему досліду та перемалюйте дві таблиці для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео експериментальної роботи №2, до 9 хв., яка складається з 2-х експериментів, занесіть дані експериментів до відповідних таблиць.
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !
04.02.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть §21, п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту ,
2. Опрацюйте презентацію " Трансформатор. Виробництво і передача електроенергії. Розв'язування задач.", доповніть свій конспект, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14-16.
3. Виконайте самостійно завдання 2 з розділу "Завдання для самоперевірки" на ст. 137.
4. Фотозвіт роботи надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
04.02.21
Тема уроку: Утворення і поширення електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль.
1.Прочитайте §22, підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст.126.
2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітні хвилі", складіть опорний конспект( до слайду 14 )
3. Перегляньте відео "Властивості електромагнітних хвиль", дайте письмову відповідь на запитання: які середовища є непрозорими для електромагнітних хвиль?
4.Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14,15, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.
05.02.21
Тема уроку:Принципи радіотелефонного зв’язку. Генератор незатухаючих коливань.
1. Опрацюйте § 23 до п.6 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Замалюйте схему радіопередавача(ст..130) та радіоприймача на ст..132
3. Перегляньте презентацію "Принципи радіозв'язку", складіть опорний конспект до слайду 14.
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 23-25, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.
05.02.21
Тема уроку:Модуляція і детектування. Поняття про телебачення.
1.Опрацюйте § 23 п.6,7 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Замалюйте блок-схему радіотелефонного зв’язку ,складіть опорний конспект за зразком на ст.. 133.
3.Виконайте вправу 23(2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=O-Kono
4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення «Хто винайшов радіо?» та відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки) або у вигляді презентації (не більше 6 слайдів) .
08.02.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 17- 23 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу : "Знайди пару"https://learningapps.org/4286411
!Пояснення: треба співмістити парні стікери.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Електромагнітні коливання і хвилі""
4.Фотозвіт про роботу( відповіді на тести і задачі) відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
11.02.21
Тема уроку: Узагальнення і систематизація теми "Електромагнітні коливання і хвилі"
1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Пройдіть он-лайн тестування "Електромагнітні коливання і хвилі" за посиланням у вайбер-чаті групи.
11.02.21
Тема програми: Оптика
Тема уроку: Розвиток уявлень про природу світла.
1. Опрацюйте § 24 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. З опорного конспекту "Розвиток уявлень про природу світла" випишіть визначення: ,Оптика","Джерела світла" "Приймачі світла" ( пункт 1).
3. Заповніть таблицю (пункт 2).
4. За допомогою опорного конспекту та підручника, дайте визначення , що таке світло (пункт 3)
5. Опрацюйте презентацію "Швидкість світла" , запишіть, чому дорівнює швидкість світла у вакуумі та якими методами її визначали.
6. Виконайте вправу 24(2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=zlQeEcSFC30
12.02.21
Тема уроку: Закони геометричної оптики.
1. Опрацюйте § 25 (п.1,2) , § 26 (п.1,3) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео:
"Промені світла"https://www.youtube.com/watch?v=VdSsgDQf-fM&t=1s, "Відбивання світла в плоскому дзеркалі" https://www.youtube.com/watch?v=PQhLKf2-h-M&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=7, "Заломлення світла"https://www.youtube.com/watch?v=aVEVAIDRVXM&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=14
3. Опрацюйте презентацію "Геометрична оптика", складіть за нею конспект, розв'яжіть задачі ( значення сінусів кутів можна знайти в таблицях Брадіса з точністю до 4 знака після коми)
4. Фото розв'язків задач відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
12.02.21
Тема уроку: Повне внутрішнє відбивання світла.
1. Опрацюйте § 26 (п. 4,5) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео
"Повне внутрішнє відбивання світла"https://www.youtube.com/watch?v=lecp6WBcDU8&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=15
3. Опрацюйте презентацію "Повне внутрішнє відбивання світла", складіть за нею конспект, дайте письмову відповідь на запитання слайду №14.
4. Виконайте вправу 26 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=qOKdXrRICDc.
15.02.21
Тема уроку: Експериментальна робота №3 "Визначення показника заломлення скла"
1.Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи № 3
2. Приготуйте подвійний листочок, лінійку, олівець. Перепишіть з інструкції тему, мету, обладнання та приготуйте таблицю для данних і результатів обчислень.
3. Перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=VFpGNM-Zbz0, занесіть дані експерименту в таблицю ( хід променів малювати не треба).
Увага! Задля запобігання неточностей дані експерименту вже занесені до таблиці!
4.Виконайте розрахунки згідно інструкції, заповніть таблицю, зробіть висновок.
5. Фотозвіт роботи надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
16.02.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 24 -26 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач. Геометрична оптика" : дайте відповіді на запитання тестів та розв'яжіть задачі.
3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com або вайбер
16.02.21
Тема уроку: Лінзи. Отримання зображень за допомогою лінз.
1. Опрацюйте § 27 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Перегляньте відео " Зображення в збиральній лінзі"https://www.youtube.com/watch?v=ofIOIJz8vZ8&t=13s
3. Опрацюйте презентацію "Лінзи. Формула тонкої лінзи", складіть на її основі опорний конспект, випишіть характеристики і формули для лінзи та приклади побудови зображень.
4. Перемалюйте узагальнюючу таблицю зображень у лінзі на ст.160
5. Виконайте вправу 27 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=z0Shzvu6vQQ та вправу 27 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=gyR4BNRNSIU
18.02.21
Тема уроку: Оптичні системи та оптичні прилади.
1. Опрацюйте § 28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст.166(усно)
2. Перегляньте презентацію "Око, як оптична система", складіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте вправу 28 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=P_6zo5g9UQI
4. Приготуйте повідомлення(за допомогою ресурсів Інтернету) " Як влаштоване око тварин?" (або комах, риб, птахів - на вибір) та відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки), у вигляді презентації (не більше 6 слайдів).
18.02.21
Тема уроку:Експериментальна робота №4 "Визначення оптичної сили лінзи"
Перед початком роботи повторіть § 27 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту,
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, олівець, лінійку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №4, випишіть з неї тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю для занесення результатів досліду.
3. Перегляньте відео експеримента https://www.youtube.com/watch?v=qCMXsCoDhSo , дані занесіть до таблиці і опрацюйте згідно інструкції ( обов'язково наведіть розрахунки)
4. Зробіть висновок та надішліть фотозвіт про роботу на пошту samtamarin0707@gmail.com
19.02.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 24- 28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Фізичний диктант"https://learningapps.org/display?v=pvb7vu3y520
3. Виконайте завдання 2 на сторінці 209 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=7VIWqijYkJ0
4. Розв'яжіть самостійно задачу: предмет розташований на відстані 0,5 м від лінзи, а його дійсне зображення -на відстані 1 м від лінзи.Визначте оптичну силу та фокусну відстань лінзи.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
19.02.21
Тема уроку: Дисперсія. Види спектрів. Спектроскоп.
1.Опрацюйте §29 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-5( ст..170)
2. Перегляньте відео:
- «Дисперсія і спектр світла" https://www.youtube.com/watch?v=4E1AxUMUz-g&t=16s
- «Спектр.Спектроскоп» https://www.youtube.com/watch?v=7nuVbHQ5O5c
3. Складіть опорний конспект за зразком ( пунктІ)
4. Виконайте вправу 29 п.5 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=sfD2-tFOthk
5. Опрацюйте презентацію " Дисперсія світла. Спектроскоп"
22.02.21
Тема уроку: Інтерференція світла.
1.Опрацюйте § 30 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну відповідь на контрольні запитання ( ст..176)
2. Перегляньте відео:
- «Інтерференція світла» https://www.youtube.com/watch?v=_kf7guE1AMw
- «Інтерференція в тонких плівках» https://www.youtube.com/watch?v=wq_j69PKGzg
3. Складіть опорний конспект за зразком ( пункт ІІ).
4. Виконайте вправу 30 п.1,2,3 - самостійно, п.4 - за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=0sZD7To_EdU
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
23.02.21
Тема уроку: Дифракція світла. Дифракційні гратки.
1. Перегляньте відео «Дифракція світла»https://www.youtube.com/watch?v=VCIR1IYWX0k та Відео «Дифракційна решітка» https://www.youtube.com/watch?v=hCU_beywf7o&t=15s
2. Опрацюйте §31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, складіть опорний конспект за зразком на ст.182.
3. Дайте відповіді на контрольні запитання 1,3,6,7 на ст. 182 (усно)
4. Виконайте вправу 31(2)за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=iv_L8nnhds4
22.03.21
Тема уроку: Види спектрів. Спектральний аналіз.
1. Виконайте вправу "Уявлення про будову атома"https://learningapps.org/display?v=pm0rynub220
2.Прочитайте § 37 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст..219
3.Складіть опорний конспект за зразком "Постулати Бора. Види спектрів", п.3,4,5
4.Виконайте вправу 37 п.1 самостійно, п.2 за допомогою відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=Lgl0zAnZBQM
22.03.21
Тема уроку:Принцип дії лазера. Властивості та застосування лазерного випромінювання.
1. Прочитайте § 38 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст..223
2. Перегляньте відео «Принцип дії лазера» https://www.youtube.com/watch?v=aeW5XPHJCsc та відео «Властивості лазерного випромінювання» https://www.youtube.com/watch?v=aOIH64s8P3M
3. Опрацюйте презентацію "Квантові генератори та їх застосування", складіть за нею опорний конспект.
4. Виконайте вправу 38 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=2y0uubYfUTM
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
23.03.21
Тема уроку: Атомне ядро. Ядерні сили.
1. Прочитайте § 39 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-6 на ст.229
2. Перегляньте відео «Будова атома і атомного ядра»
3. Опрацюйте опорний конспект "Будова ядра атома. Ядерні сили."
4. Виконайте вправу 39 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=2tScRKdjefE
5. Виконайте завдання "Закріплення вивченого матеріалу" 1-4 опорного конспекту самостійно (скористайтесь таблицею Менделєєва)
23.03.21
Тема уроку: Енергія зв'язку атомних ядер. Дефект мас.
1. Виконайте завдання вікторини https://learningapps.org/display?v=pa235dmr318
2. Прочитайте § 39 п.3,4,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 7 -10 на ст.229
3. Перегляньте відео «Ядерні сили. Енергія ядра» https://www.youtube.com/watch?v=UfRTjziYGP8
4. Опрацюйте опорний конспект "Енергія зв'язку атомного ядра. Дефект мас.", складіть власний опорний конспект і дайте письмову відповідь на запитання №1 "Закріплення вивченого матеріалу"
5. Додатково! Опрацюйте презентацію "Енергія зв'язку атомного ядра"
6.Виконайте вправу 39 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=VGCQnhrufH0
7. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
26.03.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 39підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Доповніть свій конспект за допомогою презентації "Енергія зв'язку атомного ядра"
3.Виконайте вправу 39(5) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=N-UgX_8FUOc.
4.Пройдіть он-лайн тестування «Склад ядра атома. Енергія зв'язку атомних ядер»за посиланням у вайбер-чаті групи.
29.03.21
Тема уроку:Радіоактивність, види радіоактивного випромінювання .
1. Опрацюйте § 40, п.1,2,3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Замалюйте таблицю "Види радіоактивного випромінювання" на ст. 231
3. Перегляньте презентацію "Радіоактивність",складіть опорний конспект на її основі.
4. Дайте відповідь на контрольні запитання 1-8 на ст.235 (усно)
5. Виконайте вправу 40 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=WhpGhk4VHps
6. Виконайте вправу 40 п.2 самостійно.
29.03.21
Тема уроку: Закон радіоактивного розпаду
1.Перегляньте відеоурок "Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду" https://www.youtube.com/watch?v=GM0teE7YyBQ
2. Опрацюйте § 40, п.4,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Складіть опорний конспект за зразком на ст.235
4. Виконайте вправу 40 п. 3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=leaQEsPhaD0
5. Виконайте вправу 40. п.4 самостійно.
30.03.21
Тема уроку: Методи реєстрації іонізуючого випромінювання і захист від нього. Дозиметр.
1. Опрацюйте § 41, п.3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео " Камера Вільсона"https://www.youtube.com/watch?v=4EECO8Ob4hM та відео "Лічільник Гейгера - Мюллера" https://www.youtube.com/watch?v=Eh47_vTI63A
3. Ознайомтесь з презентацією "Методи реєстрації іонізуючих випромінювань та складіть опорний конспект на її основі.
4. Приготуйте повідомлення " Радіація шкідлива і корисна" у форматі Word (1 сторінка) або у вигляді презентації ( не більше 6 слайдів) і відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
30.03.21
Тема уроку: Експериментальна робота №1
"Моделювання процесу радіоактивного розпаду"
Перед початком роботи повторіть § 40, п.4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
1. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи на ст.250-251 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Для виконання роботи вам знадобиться 128 монет вартістю 5 коп. або 25 коп. Оскільки вони вже вийшли з обігу, вам буде не важко їх знайти вдома.
3. Пересипання монет треба здійснювати над тацею, щоб монети не падали додолу.
4.На подвійному листочку в клітинку запишіть тему, мету, обладнання та накресліть таблицю ( на ст. 251)
5.Виконайте п.1 і п.2 інструкції до експериментальної роботи.
6. Побудуйте графік і зробіть висновок. Фотозвіт про роботу надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com або вайбер
02.04.21
Тема уроку: Ядерні реакції. Енергетичний вихід ядерних реакцій.
1. Опрацюйте § 41, п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Опрацюйте презентацію "Ядерні реакції", складіть на її основі опорний конспект.
3. Дайте відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст.240.
4. Виконайте вправу 41 п2, за допомогою відео 1.
5.Виконайте вправу 41 п.3 за допомогою відео 2.
6. Виконайте вправу 41 п.4 самостійно. Фотозвіт результатів роботи відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
05.04.21
Тема уроку: Ланцюгова реакція поділу ядер урану. Термоядерний синтез.
1. Опрацюйте § 42, п.1,2,4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео:
"Ланцюгова реакція ділення"
"Термоядерна реакція"
3.Опрацюйте презентацію "Поділ ядер урану. Термоядерний синтез", складіть на її основі опорний конспект.
4. Дайте відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст.246.
5. Виконайте вправу 42 п.3 за допомогою відео
6. Виконайте вправу 42 п.1 самостійно.Фотозвіт результатів роботи відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
06.04.21
Уроки № 76-77
Тема уроку: Ядерний реактор. Ядерна енергетика.
1. Виконайте он-лайн вправу на повторення " Радіоактивні випромінювання"
2. Опрацюйте § 42, п.3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Перегляньте відео "Як працює АЕС"https://www.youtube.com/watch?v=2gBMMjOZ7fA та відео "Як виробляється електроенергія на атомній електростанції?"https://www.youtube.com/watch?v=DcgvBWD2mPU
4. Опрацюйте презентацію " Ядерна енергія та ядерна енергетика" і складіть на її основі опорний конспект.
5.Виконайте вправу 42. п.5 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=AeuuLxzO24I
5. Приготуйте ( на вибір) повідомлення про:
1) перспективи використання термоядерного синтезу для отримання електричного струму
2) атомні електростанції України
3) причини і наслідки аварії на Чорнобильській АЕС
Повідомлення у форматі Word (1 сторінка) або у вигляді презентації ( не більше 6 слайдів) , відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com або вайбер.
08.04.21
Тема уроку: Елементарні частинки, їх класифікація.
1. Перегляньте відео "Найменша річ у Всесвіті"https://www.youtube.com/watch?v=RKRskHcF9u4
2. Опрацюйте § 43 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Перемалюйте схему класифікації елементарних частинок на ст. 248.
4.Пройдіть он-лайн тестування за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/270676 ,скрін-шот результатів тестів відправте на пошту samtamarin0707@gmail.co
08.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 36-39 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Виконайте вправу "Фізичний диктант"https://learningapps.org/display?v=pks1jcqwc20
3. Виконайте завдання для самоперевірки до розділу "Атомна та ядерна фізика"на ст.255 :
- № 1( пункт 1) самостійно,
- завдання №1(пункт2)за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=hBqfR8UMqpQ,
- завдання №1 (пункт 3) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=V82kHNEZrFI
4. Опрацюйте презентацію " Задачі з атомної фізики"
09.04.21
Тема уроку:Узагальнення теми "Атомна і ядерна фізика"
1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Підсумки розділу IV Атомна та ядерна фізика" на ст. 254 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Пройдіть он-лайн тестування "Контрольна робота з теми "Атомна та ядерна фізика" за посиланням у вайбер-чаті групи
3. Скрін-шот результату надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
09.04.21
Тема програми: "Узагальнення та повторення навчального матеріалу на основі досягнень фізики та технології"
Тема уроку: Прискорювачі елементарних частинок
1. Перегляньте презентацію "Прискорювачі елементарних частинок", дайте відповіді на запитання (письмово):
- Що таке прискорювач?
- Який принцип роботи прискорювачів?
- Які сили забезпечують прискорення частинок( вказати формули)?
- Які існують види прискорювачів?
2. Перегляньте відео "Як працює великий адронний колайдер" https://www.youtube.com/watch?v=ABVQoSPA0iE
3.Повторіть § 41 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу силової характеристики електричного поля.
4. Виконайте вправу 41 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
12.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть § 12 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу сили Лоренца.
2. Розберіть за таблицею на ст. 68 можливі випадки руху зарядженої частинки в магнітному полі ( усно).
3. Випишіть формули радіуса кола, яке описує заряджена частинка в магнітному полі та періоду її обертань ( ІІ стовпчик таблиці).
4. Ознайомтесь з принципом дії і будовою циклотрона ( ст. 69), запишіть з яких елементів він складається і завдяки яким силам в ньому відбувається розгін заряджених частинок.
5. Виконайте вправу 12 п. 1 - самостійно, п. 2 - за допомогою відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=pYhQCDu0kzQ
12.04.21
Тема уроку: Світлодіоди та напівпровідникові лазери.
1. Виконайте вправу " Сила Лоренца"https://learningapps.org/8308407, скрін результату відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
2. Повторіть § 9 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, складіть опорний конспект за зразком на ст.48 (письмово), дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 48(усно)
3. Перегляньте відео "Світлодіод та лазерна указка" , намалюйте будову світлодіоду та вкажіть , завдяки якому процесу світлодіод випромінює світло.
4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення на тему " Застосування напівпровідникових лазерів" і відішліть на пошту у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) або повідомлення у форматі Word ( не більше 2 сторінки) .
5. Виконайте вправу 9 п.2 : намалюйте схему і поставте полярність ("+" або "-") в точках А і В.
13.04.21
13.04.21
Тема уроку: Мобільний зв'язок та GPS- навігація
1. Перегляньте відео "Історія мобільного зв'язку та як він працює" https://www.youtube.com/watch?v=IbkaPCOX-Zs.
2. Опрацюйте опорний конспект " Мобільний зв'язок", випишіть визначення та основні елементи стільникового зв'язку, дайте відповіді на контрольні запитання.
3. Перегляньте відео "GPS - навігація"https://www.youtube.com/watch?v=kUI04KEqSm0 , запишіть, що таке GPS та скільки супутників зв'язку необхідно мати на орбіті, щоб забезпечити високу точність визначення координат.
4. Повторіть § 22, п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть визначення що таке електромагнітна хвиля та її основні властивості.
13.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту
2. Виконайте вправу 23 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=O-KonoNnVDw&t=16s
3. Виконайте самостійно завдання 3 п.1 (Завдання для самоперевірки) на ст. 137 . Вказівка: скористайтесь формулою хвилі.
4. Пройдіть он-лайн тестування "Електромагнітні хвилі. " за посиланням у вайбер-чаті групи.
15.04.21
Тема уроку: Види акумуляторів електричної енергії.
1. Перегляньте відео "Гальванічна батарея"https://www.youtube.com/watch?v=vXSfCuMLBio&list=PLeOlm2kq0HcsLiq21wdQNtST6voqMQKVr&index=2 та відео "Устрій акумулятора" https://www.youtube.com/watch?v=4klbAhYLQnU
2. Опрацюйте презентацію "Види електрохімічних джерел енергії", зробіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте (письмово в зошиті або в презентації) завдання 10 слайду.
4. Повторіть § 6, п.4 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть з розділу "Підбиваємо підсумки" на ст.31 , що таке електроліз, та перший закон електролізу.
5. Виконайте вправу 6 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo&index=30&t=0s
15.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте опорний конспект теми "Електричний струм" на ст. 54 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Виконайте онлайн - вправу "Характеристики електричного кола"https://learningapps.org/display?v=ptxd8cvdc20
3.Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
16.04.21
Тема уроку: Підсумковий урок з фізики.
Шановні учні групи №23!
Сьогодні останній урок блоку "Фізика" з предмету "Фізика і астрономія", який ми вивчаємо з І курсу. За цей час ми розглянули такі розділи фізики як: "Механіка", "Молекулярна фізика", "Електродинаміка", "Оптика", "Атомна фізика". Сподіваюсь, що знання, які ви отримали під час навчання, допоможуть вам краще розуміти природу і сучасні технології.
1. Перегляньте опорні коспекти з основих розділів фізики на форзаці підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, ст. 277
2. Пройдіть он-лайн тест "Підсумкова контрольна робота з фізики" за посиланням у вайбер-чаті групи.
16.04.21
Астрономія
Тема програми: Вступ.
Тема уроку:Предмет астрономії, її розвиток і значення в житті суспільства.
1.Ознайомтесь з структурою підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, ст.3
2.Опрацюйте розділ "Вступ", ст. 4-8, дайте відповіді на контрольні запитання на ст.8 (усно)
3. Перегляньте відео "Чим цікава астрономія?" https://www.youtube.com/watch?v=e4WoWbxLIzQ&t=199s
4. Опрацюйте презентацію "Що вивчає астрономія" , складіть на її основі опорний конспект.
5.Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється геоцетрична система світу Птолемея від геліоцентричної системи Коперника?
19.04.21
Тема програми: Небесна сфера.Рух світил на небесній сфері.
Тема уроку: Сузір'я. Зоряні величини.
1. Опрацюйте § 1 п. "Сузір'я", "Зоряні величини"(ст.10-12) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 2,3,5 (ст.12-13)
2. Перегляньте першу частину відеолекції "Сузір'я. Небесна сфера"(до 4 хв.15 с) https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg , дайте письмову відповідь на запитання:
- Що таке сузір'я ?
- Скільки сузір'їв на небі, хто і коли встановив їх межі?
- Звідки походять назви сузір'їв?
- Як позначаються зорі в сузір'ях?
3. Перегляньте відеофрагмент "Зодіакальні сузір'я" https://www.youtube.com/watch?v=CSnnUgTsviY, складіть коротке повідомлення на тему "Що таке Зодіак?Сузір'я Зодіаку"(1-2 сторінки у форматі Word)
4. Опрацюйте презентацію "Зоряні величини", випишіть : що таке видима і абсолютна зоряна величина, приклади небесних об'єктів, які мають великі зоряні величини.
5. Фотозвіт своєї роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
19.04.21
Тема уроку: Небесна сфера. Небесні координати.
1. Опрацюйте § 1 п. "Небесні світила. Небесна сфера"(ст.9-10) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1 (ст.12)
2. Перегляньте другу частину відеолекції "Сузір'я. Небесна сфера"(з 4 хв.15 с по 14 хв.50 с) https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg , складіть на її основі опорний конспект , в якому виконайте необхідні малюнки і креслення, дайте письмову відповідь на запитання:
1. Що таке небесна сфера?2. Які основні точки і лінії небесної сфери?3.Чому дорівнює географічна широта місцевості?4. Що таке екліптика?5.Де знаходяться точки весняного і осіннього рівнодення ?6.Де знаходяться точки літнього і зимового сонцестояння?7. Що таке коло схилень??8. Що таке кульмінація світила?
3. Перегляньте відео "Обертання Землі навколо Сонця" https://www.youtube.com/watch?v=zmxX1kjB9QA , дайте відповідь на запитання:
1.Коли відбувається весняне та осіннє рівнодення, яка тривалість дня і ночі в цей час?2.Коли відбувається літнє і зимове сонцестояння, яка тривалість дня і ночі в цей час?
4. Опрацюйте презентацію "Небесна сфера"
20.04.21
Тема уроку: Небесні координати. Зоряні карти.
1. Опрацюйте § 2 п. "Небесні координати. Екваторіальна система координат. Зоряні карти"(ст.14-16) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольне запитання 3 (ст.16)
2.Перегляньте третю частину відеолекції "Сузір'я. Небесна сфера"(з 14 хв.50 с ), складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:
1. З чим пов'язана екваторіальна система координат?2.Як називаються , позначаються і в чому вимірюються координати світил в екваторіальній системі координат?3. Що є початком координат в екваторіальній системі координат?
3. Виконайте он - лайн вправу " Сузір'я"
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
20.04.21
Тема уроку: Видимий рух Сонця і Місяця. Сонячні і Місячні затемнення.
1. Опрацюйте § 4 п. "Видимий рух Сонця. Зміна пір року на Землі. Фази Місяця"(ст.20-22) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2,6 (ст.24)
2. Опрацюйте презентацію "Видимий рух Сонця і Місяця", складіть на її основі опорний конспект.
3. Перегляньте відео "Сонячні і Місячні затемнення" https://www.youtube.com/watch?v=3huFU2XaEhA, дайте письмову відповідь на запитання (правильна відповідь - 2 бали):
1. Яка причина Сонячного затемнення?2.Чи можна спостерігати Сонячне затемнення з поверхні Венери?3.Яка причина Місячного затемнення?4.Що відбувається на Місяці в той час, коли на Землі відбувається Сонячне затемнення?5. Чи може бути на Місяці Сонячне затемнення?
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
22.04.21
Тема уроку: Видимі рухи і конфігурації планет.
1. .Виконайте вправу "Основні лінії і точки небесної сфери" https://learningapps.org/display?v=p06zs0ey218
2.Опрацюйте § 4 п. "Видимі рухи планет"(ст.22-23) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 3,4,5 (ст.24)
3. Опрацюйте презентацію "Видимі рухи планет", складіть на її основі опорний конспект.
4. Перегляньте відео "Конфігурації планет"https://www.youtube.com/watch?v=DcQF7iFr9hw, дайте письмово відповідь на запитання:
1. Скільки існує планет Сонячної системи, які з них відносяться до верхніх, які до нижніх?2. Які існують конфігурації для внутрішніх планет?3. Які конфігурації можливі для зовнішніх планет?4. Чим відрізняються синодичний і сидеричний періоди обертання планет?
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.
22.04.21
Тема уроку: Закони Кеплера.
1. Прочитайте § 5 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.27)
2.Перегляньте відео "Тихо Браге, Йоганн Кеплер і рух планет"
3. Опрацюйте презентацію "Закони Кеплера", складіть конспект до слайду 19.
4. Розвяжіть задачу 4 зі слайду 22, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
23.04.21
Урок № 95,96
Тема уроку: Вимірювання часу. Види календарів.
1. Виконайте вправу "Конфігурації планет", скрін-шот результатут відправте на вайбер.
2.Прочитайте § 3 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.19)
3. Перегляньте відеопрезентацію " Астрономія, урок 3" з 7 хв.50с https://www.youtube.com/watch?v=EAk9Eo1lUHI, складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання:
4. Виконайте вправу "Вимірювання часу. Календар" https://learningapps.org/display?v=p2bqrbpc320
4.Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
26.04.21
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"
1. Повторіть § 1-5 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Прочитайте "Висновки" розділу теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"на ст. 29.
3. Пройдіть он-лайн тестування " Об`єкти дослідження в астрономії. Небесна сфера. Календар." посилання у вайбер-чаті групи .
26.04.21
Тема програми: "Методи і засоби астрономічних досліджень"
Тема уроку: Випромінювання небесних тіл. Методи астрономічних досліджень.
1. Прочитайте § 1 теми 2 ( ст.32-35) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 35.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби астрономічних досліджень" ( до 5 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: чи будуть співпадати фотографії зоряного неба в оптичному діапазоні і в рентгенівському? Чому?
3.Опрацюйте презентацію "Методи та засоби астрономічних досліджень", складіть на її основі опорний конспект.
27.04.21
Тема уроку: Принцип дії і будова оптичного та радіотелескопів.
1. Прочитайте § 2 теми 2 ( ст.35-38) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 38.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби астрономічних досліджень" ( з 5 по 13.45 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: що дає перенесення телескопів за межі атмосфери?
3. Опрацюйте презентацію "Види та устрій телескопів", складіть на її основі опорний конспект.
4. Розгадайте коросворд "Методи астрономічних досліджень", скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
27.04.21
Тема уроку: Сучасні засоби астрономічних досліджень. Обсерваторії.
1. Прочитайте § 3 теми 2(ст. 39-42) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2 (ст.42)
2. Опрацюйте презентацію "Сучасні телескопи. Обсерваторії", складіть опорний конспект.
3. Розв'яжіть кросворд "Методи і засоби астрономічних досліджень", скрін-шот результатів відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
4. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Сучасні телескопи"
28.04.21
Тема програми: Сонячна система.
Тема уроку: Загальна характеристика та етапи формування Сонячної системи.
1. Опрацюйте презентацію "Характеристика Сонячної системи", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповідь на запитання:
2. Перегляньте відео " Теорії походження Сонячної системи" https://www.youtube.com/watch?v=qk7qUFLqfjc&t=93s.
3. Прочитайте розділ "Гіпотези і теорії формування Сонячної системи" на ст.65-66 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
4. Складіть короткий письмовий опис процесу формування Сонячної системи, в якому дайте відповіді на питання: коли і як утворилась Сонячна Система?
29.04.21
Тема уроку: Система Земля – Місяць. Перспективи освоєння Місяця.
1.Прочитайте розділ "Земля і Місяць" ст. 43- 46 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Опрацюйте презентацію "Земля і Місяць", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:
3. Перегляньте відео "Цікаві факти про Місяць" https://www.youtube.com/watch?v=CJ2XvUnI3L8, запишіть нову для вас інформацію.
29.04.21
Тема уроку: Планети земної групи та їх супутники.
1.Прочитайте розділ "Планети земної групи" ст. 46- 50 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 50
2. Опрацюйте презентацію "Планети земної групи", складіть опорний конспект, де вкажіть параметри планет, особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників.
3. Перегляньте відео "Планети земної групи. Будова Сонячної системи" https://www.youtube.com/watch?v=9XGlttBxUow
4. Виконайте вправу "Планети земної групи"https://learningapps.org/display?v=p04m4k9u320
29.04.21
Тема уроку: Планети –гіганти.
1.Прочитайте розділ "Планети - гіганти" ст. 50- 55 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 55
2. Складіть опорний конспект за презентацією " Планети-гіганти", де вкажіть параметри планет ( в таблицях), особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників і кілець.
3. Перегляньте відео " Планети - гіганти"https://www.youtube.com/watch?v=24AEmoKURBA
4. Виконайте вправу " Класифікація. Планети - гіганти" https://learningapps.org/8845167
29.04.21
Тема уроку: Супутники планет-гігантів.
1. Перегляньте відео "Дивовижні супутники"https://www.youtube.com/watch?v=x_W38ZGdOeg
2.Опрацюйте презентацію "Супутники планет -гігантів", складіть на її основі опорний конспект.
3. Дайте письмові відповіді на контрольні запитання зі слайду №22.
30.04.21
Тема уроку: Малі тіла Сонячної системи.
1. Прочитайте § 3 теми 3( ст.56-60) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 60.
2. Перегляньте навчальне відео "Малі тіла Сонячної системи" https://www.youtube.com/watch?v=_LdfccRXuMM
3.Опрацюйте презентацію "Малі тіла Сонячної системи",складіть опорний конспект , в якому дайте відповіді на запитання:
4. Перегляньте відео "Що таке карликова планета?" https://www.youtube.com/watch?v=AvtZe6q51Lg і дайте письмову відповідь на запитання:
Чим відрізняється карликова планета від астероїда?
30.04.21
Тема уроку: Дослідження Сонячної системи з допомогою космічних апаратів.
1.Розв'яжіть кросворд "Планети Сонячної системи та їх супутники" https://learningapps.org/display?v=p6cgmyav520
2.Прочитайте § 4 теми 3( ст.61-65) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 66.
3. Випишіть з тексту підручника визначення "Що таке космонавтика" .
4. Виберіть з таблиці на ст. 64-65 десять найвизначніших подій в історії космонавтики (на вашу думку) і запишіть їх до зошиту(з датами).
5. Фотозвіт про результати роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
30.04.21
Тема уроку: Узагальнення теми "Сонячна система"
1. Повторіть тему 3 "Наша Сонячна система" ст. 43 - 66 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, зверніть увагу на висновки на ст. 66
2. Пройдіть он-лайн тестування "Сонячна система. Планети та їх супутники" за посиланням у вайбер-чаті групи.
30.04.21
Тема програми: Сонце. Зорі. Еволюція зір.
Немає коментарів:
Дописати коментар