група №34

2021 -2022 навчальний рік

31.01.22

Тема  програми: "Сонячна система"

 Тема уроку: Малі тіла Сонячної системи. 

1. Прочитайте  § 3 теми 3( ст.56-60)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 60.

2. Перегляньте навчальне відео "Малі тіла Сонячної системи" https://www.youtube.com/watch?v=_LdfccRXuMM

3.Опрацюйте презентацію "Малі тіла Сонячної системи",складіть опорний конспект , в якому дайте відповіді на запитання:

1.Які небесні тіла відносять до карликових планет, де вони розташовані ( навести приклади)?
2.Які небесні тіла відносять до малих тіл Сонячної ситеми?
3. Що таке астероїд? Де знаходяться  зони астероїдів?
4. Що таке метеорити і метеори, яка між ними різниця?
5. Що таке комета, чим вона відрізняється від астероїда? В якій області Сонячної системи вони знаходяться?

4. Перегляньте відео "Що таке карликова планета?"   https://www.youtube.com/watch?v=AvtZe6q51Lg і дайте письмову відповідь на запитання: Чим відрізняється карликова планета від астероїда?

Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.


07.02.22

Тема уроку: Узагальнення теми "Сонячна система"

1. Повторіть тему 3 "Наша Сонячна система" ст. 43 - 66 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, зверніть увагу на висновки на ст. 66 

2. Пройдіть он-лайн тестування "Сонячна система. Планети та їх супутники" за посиланням  у вайбер-чаті групи.


14.02.22

Тема програми: Сонце. Зорі. Еволюція зір.

Тема уроку: Сонце - найближча зоря. Будова і  фізичні характеристики Сонця.

1. Прочитайте § 1 теми 4(ст. 67-70) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.70)

2. Перегляньте навчальне відео " З чого складається Сонце? Будова Сонця"

3. Опрацюйте презентацію "Сонце - наша зоря.", (слайди 1-15) складіть опорний конспект.

4. Виконайте  письмово тестові завдання зі слайдів 16 - 19, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com     чи вайбер.


21.02.22

Тема уроку: Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.

1. Прочитайте § 3 теми 4(ст. 71-72) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.72)

2. Перегляньте навчальне відео "Сонячні плями" і дайте письмову відповідь на запитання: з яким магнітним явищем пов'язаний 11 -річний цикл сонячної активності?

3. Опрацюйте презентацію "Сонячна активність", складіть на її основі опорний конспект, де вкажіть основні види сонячної активності та прояви сонячної активності на Землі.

4. Виконайте он-лайн вправу "Сонце", фотозвіт відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


17.03.22

Тема уроку: Зорі та їх характеристики.

1. Прочитайте § 1 теми 5(ст. 74- 79) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.79)

2. Перегляньте навчальне відео "Зорі. Класифікація зір" ( до 4 хв.15 с), дайте письмову відповідь на запитання: на які види поділяються зорі за масою?

3. Перегляньте навчальне відео " Порівняння розмірів зір", добудуйте структурну схему: планета- планетна система -зоря -галактика - ?

4. Опрацюйте презентацію "Фізичні характеристики зір", складіть за нею опорний конспект, в якому вкажіть основні характеристики зір та одиниці вимірювання відстаней до них.


17.03.22

Тема уроку: Спектральна класифікація зірок.

2.  Перегляньте навчальне відео "Зорі. Класифікація зір" ( з 4 хв.15 с), дайте письмову відповідь на запитання: де і як народжуються зорі?

3. Опрацюйте презентацію "Спектральна класифікація зір", складіть на її основі опорний конспект, в якому вкажіть спектральні класи зірок, основні послідовності   діаграми "спектр- світність", розкрийте поняття "Головна послідовність".

4. Виконайте он-лайн вправу " Характеристики зір"( оберіть її в збірнику вправ "Астрономія"), фотозвіт роботи відправте  на пошту   samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


24.03.22

Тема уроку: Звичайні, подвійні та змінні зорі.

1. Прочитайте § 2 теми 5(ст. 80- 84) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3  (ст.84)

2. Опрацюйте презентацію " Звичайні ,подвійні і змінні зорі", складіть на її основі опорний конспект.

3.Перегляньте навчальне відео "Змінні зорі. Цефеїди і період їх пульсацій" і дайте письмову  відповідь на запитання: чому цефеїди називають "Маяками Всесвіту"?

4. Фотозвіт роботи відправте на пошту   samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


24.03.22

Тема уроку: Еволюція зір.

1. Прочитайте § 3 теми 5(ст. 84- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.89)

2. Перегляньте навчальне відео "Еволюція зір. Нуклеосинтез.", дайте письмову відповідь на запитання : від якої характеристики зорі залежить її еволюція?

3. Перегляньте відео " Як народжуються і вмирають зірки", дайте відповідь на запитання : де народжуються зорі? що є джерелом енергії протозорі?

4.Опрацюйте презентацію "Еволюція зір", складіть на її основі опорний конспект.

5. Виконайте вправу "Астрономія. Зірки"(знайди пару - при повторному натисканні відповідні пари "термін- об'єкт" зникають)


30.03.22

Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Сонце. Зорі. Еволюція зір."

1.Повторіть теми 4,5 (ст. 67- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 

2. Пройдіть он-лайн тестування "Зорі. Еволюція зір" за посиланням у вайбер-чаті групи.

3. Додатково! Знайдіть час і подивіться цікаве навчальне відео "Чорн


31.03.22

 Тема програми: Будова та еволюція Всесвіту.

 Тема уроку: Наша Галактика - Молочний Шлях.

 1. Прочитайте § 1ст (92-94), 2,3 теми 6 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-5  ст.95, ст. 98

2. Перегляньте коротке відео "Чумацький шлях - наша Галактика", дайте письмову відповідь на запитання:чому важко скласти уявлення про форму і будову нашої Галактики?

3. Опрацюйте презентацію "Наша Галактика- Молочний шлях", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання з останнього слайду презентації.

4. Додатково!Знайдіть час і перегляньте цікаве відео "Чумацький шлях проти Андромеди"


31.03.22

Тема уроку: Види галактик. Метагалактика.

1.Прочитайте § 1 теми 7(ст. 99- 103) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 103.

2. Перегляньте навчальне відео " Галактики. Структура та класифікація Галактик", дайте письмову  відповідь  на запитання: до якого типу галактик відноситься наша Галактика- Молочний шлях?

3. Опрацюйте презентацію "Види Галактик", складіть за нею опорний конспект.

4. Виконайте он- лайн вправу "Види Галактик", скрін-шот результату відправте на вайбер


05.04.22

 Тема уроку: Будова та еволюція Всесвіту.

1. Прочитайте § 3 теми 7(ст. 105- 111) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 111.

2.Опрацюйте презентацію "Еволюція та будова Всесвіту", складіть за нею опорний конспект.

3. Перегляньте навчальне відео "Теорія Великого Вибуху", дайте письмову відповідь на запитання: які факти підтверджують теорію Великого Вибуху?

4. Перегляньте навчальне відео "Як загине Всесвіт", запишіть склад Всесвіту за видами матерії ( у відсотках), фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.


12.04.22

 Тема уроку: Узагальнення теми " Галактики.Будова і еволюція Всесвіту. "

1. Опрацюйте "Висновки з теми" на ст.119  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,

2. Пройдіть контрольне тестування за посиланням у вайбер-чаті групи.

3. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Історія Всесвіту за 10 хвилин"










23.10.21

Тема  програми: Атомна і ядерна фізика

Тема уроку:Постулати Бора. Випромінювання та поглинання світла атомом.

 1.Прочитайте  § 36 п.2,3 підручника  В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання (5,6) на ст.214

2. Опрацюйте  презентацію «Моделі будови атома» ( слайди №10-14), запишітьрезультати досліду Резерфорда та  квантові постулати Бора, замалюйте схему поглинання і випромінювання світла атомом.
3. Перегляньте відео  "Випромінювання і поглинання світла атомами» ( до 4 хв.16с)   https://www.youtube.com/watch?v=CdvFAzaxuwI
4. Виконайте вправу 36 п.1 самостійно.
5. Запишіть визначення корпускулярно-хвильового дуалізму та суть гіпотези де Бройля з підручника на ст. 213.

25.10.21

 Тема уроку: Види спектрів. Спектральний аналіз.

1. Виконайте вправу "Уявлення про будову атома" https://learningapps.org/display?v=pm0rynub220, скрін-шот результату відправте на вайбер.

2.Прочитайте § 37 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.219

3.Складіть опорний конспект за зразком "Постулати Бора. Види спектрів", п.3,4,5
4.Виконайте вправу 37 п.1 самостійно, п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=Lgl0zAnZBQM


26.10.21

Тема уроку:Принцип дії лазера. Властивості та застосування лазерного випромінювання.

1. Прочитайте § 38 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст..223

2. Перегляньте відео «Принцип дії лазера» https://www.youtube.com/watch?v=aeW5XPHJCsc  та  відео «Властивості лазерного випромінювання» https://www.youtube.com/watch?v=aOIH64s8P3M

3. Опрацюйте презентацію "Квантові генератори та їх застосування", складіть за нею опорний конспект.

4. Виконайте вправу 38 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=2y0uubYfUTM

5. Фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com


26.10.21

Тема уроку: Атомне ядро. Ядерні сили.

1. Прочитайте § 39 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-6 на ст.229

2. Перегляньте відео «Будова атома і атомного ядра» https://www.youtube.com/watch?v=U6Oq4EBghIM

3. Опрацюйте опорний конспект "Будова ядра атома. Ядерні сили."

4. Виконайте вправу  39 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=2tScRKdjefE

5. Виконайте  завдання "Закріплення вивченого  матеріалу" 1-4 опорного конспекту самостійно (скористайтесь таблицею Менделєєва)

 

28.10.21

Тема уроку: Енергія зв'язку атомних ядер. Дефект мас.

1. Виконайте завдання вікторини https://learningapps.org/display?v=pa235dmr318

2. Прочитайте § 39 п.3,4,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 7 -10 на ст.229

3. Перегляньте відео «Ядерні сили. Енергія ядра» https://www.youtube.com/watch?v=UfRTjziYGP8

4. Опрацюйте опорний конспект "Енергія зв'язку атомного ядра. Дефект мас.", складіть власний опорний конспект і дайте письмову відповідь на запитання №1 "Закріплення вивченого матеріалу"

5.Виконайте вправу 39 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=VGCQnhrufH0

6. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.


29.10.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 39 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Виконайте вправу 39(5) за допомогою відео(3) https://www.youtube.com/watch?v=N-UgX_8FUOc.

3. Виконайте завдання 1 тестів для самоперевірки теми "Атомна та ядерна фізика" на ст.255 підручника самостійно.

4.Пройдіть  он-лайн тестування «Склад ядра атома. Енергія зв'язку атомних ядер»за посиланням  у вайбер чаті групи.


01.11.21

Тема уроку:Радіоактивність, види радіоактивного випромінювання .

1. Опрацюйте § 40, п.1,2,3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Замалюйте таблицю "Види радіоактивного випромінювання" на ст. 231

3. Перегляньте презентацію "Радіоактивність",складіть опорний конспект на її основі.

4. Дайте відповідь на контрольні запитання 1-8 на ст.235 (усно)

5. Виконайте вправу 40 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=WhpGhk4VHps6. Виконайте вправу 40 п.2 самостійно.


02.11.21

Тема уроку(1,2): Закон радіоактивного розпаду

1.Перегляньте відеоурок "Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду" https://www.youtube.com/watch?v=GM0teE7YyBQ

2. Опрацюйте § 40, п.4,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

3. Складіть опорний конспект за презентацією " Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду"

4. Виконайте вправу 40 п. 3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=leaQEsPhaD05. Виконайте вправу 40. п.4 самостійно.


04.11.21

Тема уроку:
Експериментальна робота №1
"Моделювання процесу радіоактивного розпаду"

Перед початком роботи повторіть § 40, п.4 підручника  В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

1. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи на ст.250-251 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

2.На подвійному листочку в клітинку запишіть тему, мету, обладнання та накресліть таблиці для 1 і другої серії кидків ( на ст. 251) або за допомогою презентації до лабораторної роботи №1
3. Перегляньте відео  експерименту і виконайте п.1 і п.2 інструкції до експериментальної роботи.
6. Побудуйте графік і зробіть висновок. Фотозвіт про роботу надішліть на вайбер чи  пошту samtamarin0707@gmail.com

 

05.11.21

Тема уроку: Методи реєстрації іонізуючого випромінювання і захист від нього. Дозиметр.

1. Опрацюйте § 41, п.3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Перегляньте  відео " Камера Вільсона"https://www.youtube.com/watch?v=4EECO8Ob4hM та відео "Лічільник Гейгера - Мюллера"   https://www.youtube.com/watch?v=Eh47_vTI63A

3. Ознайомтесь з презентацією "Методи реєстрації іонізуючих випромінювань та складіть опорний конспект на її основі.

4. Приготуйте повідомлення " Радіація шкідлива і корисна" у форматі Word (1 сторінка) відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com


08.11.21

Тема уроку: Ядерні реакції. Енергетичний вихід ядерних реакцій.

1. Опрацюйте § 41, п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Опрацюйте презентацію "Ядерні реакції", складіть на її основі опорний конспект.
3. Дайте відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст.240.
4. Виконайте вправу 41 п2, за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=C05Iqgw9oiI.
5.Виконайте вправу 41 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=ftiONfotXpk6. Виконайте вправу 41 п.4 самостійно.


09.11.21

Тема уроку: Ланцюгова реакція поділу ядер урану. Термоядерний синтез.


1. Опрацюйте § 42, п.1,2,4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Перегляньте відео:

3.Опрацюйте презентацію "Поділ ядер урану. Термоядерний синтез", складіть на її основі опорний конспект.
4. Дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст.246.
5. Виконайте вправу 42 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=d7vGZ_z8HmA

6. Виконайте вправу 42 п.1 самостійно.Фотозвіт результатів роботи відішліть на вайбер чи  пошту samtamarin0707@gmail.com


09.11.21

Тема уроку: Ядерний реактор. Ядерна енергетика.

1. Опрацюйте § 42, п.3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Перегляньте відео "Як працює АЕС"https://www.youtube.com/watch?v=2gBMMjOZ7fA та відео "Як виробляється електроенергія на атомній електростанції?"https://www.youtube.com/watch?v=DcgvBWD2mPU

3. Опрацюйте презентацію " Ядерна енергія та ядерна енергетика" і складіть на її основі опорний конспект.

4.Виконайте вправу 42. п.5 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=AeuuLxzO24I

5. Виконайте вправу на відповідність " Ядерна фізика", скрін-шот результату відправте на вайбер.


11.11.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 36-39 підручника  В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Виконайте вправу "Фізичний диктант"https://learningapps.org/display?v=pks1jcqwc20

3.Опрацюйте презентацію " Атомна і ядерна фізика. Розв'язування задач"

4. Виконайте самостійно завдання  для самоперевірки №3 ( пункт1, пункт 2) на ст.255 (самоконтроль на ст. 266)

5. Фотозвіт роботи відішліть на вайбер чи  пошту samtamarin0707@gmail.com


12.11.21

Тема уроку:Узагальнення теми "Атомна і ядерна фізика"

1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Підсумки розділу IV Атомна та ядерна фізика" на ст. 254 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Пройдіть он-лайн тестування "Контрольна робота з теми "Атомна та ядерна фізика"за посиланням у вайбер-чаті групи.


15.11.21

Астрономія

Тема програми: Вступ.

Тема уроку:Предмет астрономії, її розвиток і значення в житті суспільства.

1.Ознайомтесь з структурою підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, ст.3

2.Опрацюйте розділ "Вступ", ст. 4-8, дайте відповіді на контрольні запитання на ст.8 (усно)

3. Перегляньте відео "Чим цікава астрономія?"     https://www.youtube.com/watch?v=e4WoWbxLIzQ&t=199s

4. Опрацюйте презентацію "Що вивчає астрономія"   , складіть на її основі опорний конспект.

5.Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється геоцетрична система світу Птолемея від геліоцентричної системи Коперника?






















































15.12.20

Тема уроку: Розв'язування задач.

2. Виконайте вправу "Поставте у відповідність" ( перша зліва) з теми "Електромагнітна індукція"

4. Виконайте вправу 13 п.1 за допомогою відео .

5. Розв'яжіть задачу самостійно фотозвіт відправте на вайбер:

Чому дорівнює ЕРС індукції , що виникає в провіднику довжиною 60 см,що рухається із швидкістю  40 м/с в магнітному полі з індукцією1,5 Тл перпендикулярно до ліній магнітної індукції?


 15.12.20

 Тема уроку: Експериментальна робота №1 "Дослідження явища електромагнітної індукції"

1. Приготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, карандаш, лінійку, підпишіть своє прізвище, № групи.

2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №1, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю №1.

3.Перегляньте відео експерименту, заповнюючи таблицю №1, до 3 хв.10 с .  Зробіть висновок №1, в якому дайте відповіді на питання п.2   інструкції.

4. Перемалюйте таблицю №2 , продовжуйте перегляд відео  із заповненням таблиці №2, до 4 хв. 34 с .    Зробіть висновок №2, в якому дайте відповіді  на питання п.4    інструкції.

5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com  чи вайбер.



16. 12.20

Тема уроку:Розв'язування задач.

 1.Повторіть § 13  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітна індукція. Практичне застосування" до слайду№ №18 ,складіть опорний конспект щодо практичного використання електромагнітної індукції.

3. Розвяжіть задачу з розбором зі слайдів № 18-19.

4. Розвяжіть задачу самостійно, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер:

 Яка ЕРС  індукції виникає в провідному контурі площею 200 квадратних сантиметрів при зменшенні магнітної індукії на 0,02 Тл за 5 мс ?


22.12.20

Тема уроку: Явище самоіндукції. Індуктивність .

1. Прочитайте § 14 п.1,2  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні  відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст. 83.

2. Перегляньте відео "Явище самоіндукції", дайте відповідь на занитання: на яке механічне явище схоже явище самоіндукції?

3. Опрацюйте опорний конспект "Явище  самоіндукці", складіть на його основі власний конспект.

4. Виконайте вправу 14 п.2 за допомогою  відеорозбору.

5. Виконайте вправу 14. п.1 самостійно.


22.12.20

Тема уроку: Енегія магнітного поля струму.

 1.Прочитайте § 14 п. 3  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні  відповіді на контрольні запитання 5,6 на ст. 83.

2. Випишіть формулу енергії магнітного поля струму на ст.82.

3. Виконайте вправу 14 п. 5 за допомогою навчального відео.

4. Розв/яжіть задачу самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер:

Чому дорівнює енергія магнітного поля струму 10 А, якщо індуктивність провідника дорівнює 20 мГн?


23.12.20

Тема уроку: Розв'язування задач.

 1.Повторіть §13 - 14 ( "Короткі підсумки"ст. 78, 83)  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

2. Виконайте вправу 13 п.4 за допомогою відео.

3. Виконайте вправу 13. п.3 самостійно.

4.Виконайте вправу  14 п.4 за допомогою навчального відео.

5. Виконайте вправу 14.3 самостійно.

6. Виконайте тести "Самоіндукція. Енергія магнітного поля"( посилання у вайбер-чаті групи) , скрін-шот результату надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.


11.01.21

Тема уроку: Магнітні властивості речовини .

 1.Прочитайте §15   підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 88)

2.Опрацюйте презентацію "Магнітні властивості речовини", складіть на її основі опорний конспект, в якому обов'язково дайте визначення магнітній проникності речовини ( слайд №5), вкажіть, що таке діамагнетики, парамагнетики та феромагнетики, та як вони себе поводять в магнітному полі.

3. Виконайте вправу 15(1) за допомогою слайду №7 презентації "Магнітні властивості речовини"


11.01.21

Тема уроку:Взаємозв'язок електричного і магнітного полів. Гіпотеза Максвела. 

1.Прочитайте §16  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 92)

2. Складіть порівняльну таблицю електричного та магнітного поля за зразком на ст. 90 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

3.Перегляньте відео презентацію "Теорія електромагнітного поля" і дайте письмову відповідь на запитання:

1)Що таке електромагнітне поле?
2)Які складові електромагнітного поля?
3)Як називається і чому дорівнює сила, з якою електромагнітне поле діє на заряджену частинку?
4)В якому випадку електромагнітне поле проявляє себе як електричне?
5) В яких випадках електромагнітне поле проявляє себе як магнітне?

4. Виконайте вправу 16 п.2 самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com   чи вайбер



12.01.21

Тема  уроку: Розв'язування задач.

 1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнетизм", на ст.92 підручника  "Фізика-11"

2. Виконайте вправу "Знайди відповідність"

3.Розв'яжіть задачі з розбором  з презентації "Розв'язування задач. Тема "Електромагнетизм"

4. Фотозвіт роботи відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com 
 чи вайбер.

Формули з теми "Електромагнетизм"



14.01.21

Тема  уроку: Контрольна робота з теми "Електромагнетизм"

1.Опрацюйте узагальнюючий опорний конспект з теми "Електромагнетизм", ст. 93 підручника  "Фізика-11"

2.Виконайте контрольне тестування з теми "Електромагнетизм", посилання на тести у вайбер - чаті групи.
 


14.01.21


Тема програми: Електромагнітні коливання і  хвилі

Тема  уроку: Коливання та їх характеристики.

1.Прочитайте §17  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст.99 )

2. Складіть опорний конспект з теми за зразком ( до "Закріплення вивченого матеріалу")

3. Виконайте вправу 17 п.1 за допомогою відео.

4. Виконайте 1 завдання опорного конспекту з розділу "Закріплення вивченого матеріалу" самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com    чи вайбер.


18.01.21

Тема  уроку: Вільні електромагнітні коливання. Коливальний контур.

1. Прочитайте §18, п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання 1-5 (ст.105 )
2. Перегляньте навчальне відео: "Коливальний контур", дайте відповідь на запитання: 

Що відбулось би в коливальному контурі, якби   котушку індуктивністю L замінити на резистор опором R?

3.Складіть опорний конспект теми  за зразком "Коливальний контур" до п. 9.

4. Виконайте вправу 18 п.4 (а,б,в) самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com    чи вайбер.


18.01.21

Тема  уроку: Аналогія між механічними і електричними коливаннями. Формула Томсона.

1.Опрацюйте §18, п.2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .

2. Складіть опорний конспект у вигляді таблиці на ст. 102., окремо випишіть формулу Томсона, та розпишіть  всі символи, що входять до неї ( що означають та в чому вимірюються).

3. Виконайте вправу  18, п 1 за допомогою відео.

4. Розв'яжіть самостійно задачу №1 з опорного конспекту "Коливальний контур", фотозвіт роботи відправте на пошту   samtamarin0707@gmail.com    чи вайбер.


19.01.21

Тема  уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть §18,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .

2. Опрацюйте презентацію "Коливальний контур. Розв'язування задач", випишіть формули періоду і частоти  коливань коливального контуру ( слайд №4), перемалюйте таблицю характеристик  вільних електромагнітних коливань (слайд № 6).

3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 9-12.

4. Розв'яжіть задачу №4 ( слайд 13)  самостійно, фотозвіт роботи відправте на  пошту чи вайбер.


21.01.21

Тема  уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота.

1. Виконайте завдання "Знайди помилку" в зошиті ( треба поставити у відповідність № питання і виправлення помилки, наприклад: 1- Г і т.д), фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com  чи вайбер

2. Виконайте контрольне тестування  " Вільні електромагнітні коливання. Формула Томсона" ( посилання у вайбер - чаті групи).


21.01.21

Тема  уроку:Вимушені електромагнітні коливання. Змінний струм. Генератор змінного струму.

1.Прочитайте §19,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на запитання 1-5 на ст.111

2. Перегляньте навчальне відео "Змінний струм. Генератори змінного струму" і дайте відповідь на запитання: яким способом можна отримати змінний струм? на якому явищі грунтується дія генератора змінного струму?

Опрацюйте презентацію "Змінний струм та його характеристики"( до слайду 11), складіть на її  основі  опорний конспект.

3.Дайте письмові відповіді на запитання зі слайду 12.фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com  або вайбер.


25.01.21

Тема  уроку: Характеристики змінного струму.

1.Повторіть §19,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .

2.Опрацюйте презентацію "Змінний струм та його характеристики"( зі слайду 14), складіть на її  основі  опорний конспект.

3.Розв'яжіть задачу 1 з розбором і задачу 2 самостійно зі слайдів 15,16, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com  або вайбер.
25.01.21

Тема уроку: Конденсатор і котушка в колі змінного струму. Активний і реактивний опори.

1. Прочитайте §20, п. 1,3  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту ,  дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.115.

2. Перегляньте навчальне відео :

 "Індуктивний опір" https://www.youtube.com/watch?v=suDKwb__XmQ&t=23s
  "Ємнісний опір" https://www.youtube.com/watch?v=GWfY0My11v8&t=2s

Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється індуктивний опір від ємнісного та чим вони обидва відрізняються від активного опору?

3. Опрацюйте опорний конспект "Види опорів в колі змінного струму"випишіть визначення і формули для активного. індуктивного та ємнісного опорів, та формулу закону Ома для кола змінного струму.

4. Розв'яжіть задачі з розбором ( №1,2) та самостійно (№2,4) з розділу "Закріплення вивченого матеріалу" опорного конспекту.

5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


28.01.21

Тема уроку: Робота і потужність змінного струму. Діючі значення сили струму і напруги.

1. Прочитайте §20, п. 2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , випишіть визначення діючого значення сили струму на ст.113, та формул для діючого значення сили струму і напруги на ст. 114.

2. Виконайте вправу 20 п.3 за допомогою відео.

3. Виконайте вправу  20. п.1 самостійно.

4. Виконайте он-лайн вправу "Змінний струм", скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com  чи вайбер


28.01.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1.  Повторіть §19-20  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Опрацюйте опорну презентацію "Розвязування задач з теми "Змінний струм", перемалюйте порівняльну таблицю характеристик постійного і змінного струму ( слайд 2)

3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 3-6, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com   чи вайбер.


01.02.21

Тема уроку: Трансформатор. Режими роботи та характеристики.

1. Прочитайте §21, до п. 6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 3-9   на ст. 121.

2. Перегляньте навчальні відео:

«Трансформатор 1.:робота в режимі  холостого ходу» https://www.youtube.com/watch?v=5hDPbBLm3oQ&t=1s

Відео «Трансформатор 2: робота під навантаженням» https://www.youtube.com/watch?v=3NWWQtvhCOo

3. Складіть опорний конспект з теми за зразком на ст.121 "Короткі підсумки"

4.Виконайте вправу 21 п.2 за допомогою відео.


01.02.21

Тема уроку: Виробництво, передача і використання енергії змінного струму.

 1. Прочитайте §21,  п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

2. Замалюйте блок-схему виробництва і передачі електроенергії на ст.120. підручника.

3. Перегляньте навчальне відео: "Виробництво, передача і розподіл електроенергії", дайте  відповідь на запитання: навіщо  напругу змінного струму перед транспортуванням підвищують у десятки разів?

4. Виконайте он-лайн вправу : "Трансформатор", скрін-шот результату відправте на вайбер



02.01.21

Тема уроку: Експериментальна робота №2 " Вимірювання індуктивності котушки"

1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.

2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №2, випишіть тему, мету, обладнання, замалюйте електричну  схему досліду   та перемалюйте  дві таблиці для вимірювань і обчислень.

3. Перегляньте відео  експериментальної роботи №2,  до 9 хв., яка складається з 2-х експериментів, занесіть  дані експериментів до  відповідних таблиць.

Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!

4.Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


04.02.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть §21,  п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

2. Опрацюйте презентацію " Трансформатор. Виробництво і передача електроенергії. Розв'язування задач.", доповніть свій конспект, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14-16.
3. Виконайте самостійно завдання 2 з розділу "Завдання для самоперевірки" на ст. 137.

4. Фотозвіт роботи надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.


04.02.21

Тема уроку: Утворення і поширення електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль.

1.Прочитайте §22,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст.126.

2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітні хвилі", складіть опорний конспект( до слайду 14 )

3. Перегляньте відео "Властивості електромагнітних хвиль", дайте письмову відповідь на запитання: які середовища є непрозорими для електромагнітних хвиль?

4.Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14,15, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.


05.02.21

Тема уроку:Принципи радіотелефонного зв’язку. Генератор незатухаючих коливань.

1. Опрацюйте § 23 до п.6 підручника  - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Замалюйте  схему радіопередавача(ст..130) та радіоприймача на ст..132

3. Перегляньте  презентацію "Принципи радіозв'язку", складіть опорний конспект до слайду 14.

4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 23-25, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.


08.02.21

Тема уроку:Модуляція і детектування. Поняття про телебачення.

1.Опрацюйте  § 23  п.6,7  підручника  - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Замалюйте  блок-схему радіотелефонного зв’язку ,складіть  опорний конспект за зразком на ст.. 133.

3.Виконайте вправу 23(2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=O-Kono

4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть  повідомлення «Хто винайшов радіо?» та відішліть  на пошту  samtamarin0707@gmail.com

Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки)  або  у вигляді презентації (не більше 6 слайдів) .



08.02.21

Тема уроку: Розв'язування  задач.

1. Повторіть  § 17- 23    підручника  - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Виконайте вправу : "Знайди пару"https://learningapps.org/4286411

!Пояснення: треба співмістити  парні стікери.

3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Електромагнітні коливання і хвилі""

4.Фотозвіт про роботу( відповіді на тести і задачі) відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com


08.02.21

Тема уроку: Узагальнення і систематизація теми "Електромагнітні коливання і хвилі"

1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Пройдіть   он-лайн тестування "Електромагнітні коливання і хвилі" за посиланням у вайбер-чаті групи.


11.02.21

Тема програми: Оптика

Тема уроку: Розвиток уявлень про природу світла.

1. Опрацюйте  §  24 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. З опорного конспекту "Розвиток уявлень про природу світла" випишіть визначення: ,Оптика","Джерела світла" "Приймачі світла" ( пункт 1).

3. Заповніть таблицю (пункт 2).

4. За допомогою опорного конспекту та підручника, дайте визначення , що таке світло  (пункт 3)

5.  Опрацюйте презентацію "Швидкість світла" , запишіть, чому дорівнює швидкість світла у вакуумі та якими методами її визначали.

6. Виконайте вправу 24(2) за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=zlQeEcSFC30


11.02.21

Тема уроку: Закони геометричної оптики.

1. Опрацюйте   §  25 (п.1,2) , §  26 (п.1,3) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Перегляньте відео: "Промені світла"https://www.youtube.com/watch?v=VdSsgDQf-fM&t=1s, "Відбивання світла в плоскому дзеркалі" https://www.youtube.com/watch?v=PQhLKf2-h-M&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=7,  "Заломлення світла"https://www.youtube.com/watch?v=aVEVAIDRVXM&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=14

3. Опрацюйте презентацію "Геометрична оптика", складіть за нею конспект, розв'яжіть задачі ( значення сінусів кутів можна знайти в таблицях Брадіса з точністю до 4 знака після коми)

4. Фото розв'язків задач відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com 


12.02.21

Тема уроку: Повне внутрішнє відбивання світла.

1. Опрацюйте    §  26 (п. 4,5) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Перегляньте відео 

"Повне внутрішнє відбивання світла"https://www.youtube.com/watch?v=lecp6WBcDU8&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=15

3. Опрацюйте презентацію "Повне внутрішнє відбивання світла", складіть за нею конспект, дайте письмову  відповідь на запитання  слайду №14.

4. Виконайте вправу 26 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=qOKdXrRICDc.


15.02.21

Тема уроку: Експериментальна робота №5 "Визначення показника заломлення скла"

1.Уважно прочитайте інструкцію до  експериментальної роботи № 5

2. Приготуйте подвійний листочок, лінійку, олівець. Перепишіть з інструкції тему, мету, обладнання та приготуйте таблицю для данних і результатів обчислень.

3. Перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=VFpGNM-Zbz0, занесіть дані експерименту в таблицю ( хід променів малювати не треба).

Увага! Задля запобігання неточностей, дані експерименту вже занесені до таблиці!

4.Виконайте розрахунки згідно інструкції, заповніть таблицю, зробіть висновок.

5. Фотозвіт роботи надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


15.02.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть §  24 -26 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач. Геометрична оптика" : дайте відповіді на запитання тестів та розв'яжіть задачі.

3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


16.02.21

Тема уроку: Лінзи. Отримання зображень за допомогою лінз.

1. Опрацюйте §  27 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Перегляньте відео " Зображення в збиральній лінзі"https://www.youtube.com/watch?v=ofIOIJz8vZ8&t=13s

3. Опрацюйте презентацію "Лінзи. Формула тонкої лінзи", складіть на її основі опорний конспект, випишіть характеристики і формули для лінзи та приклади побудови зображень.

4. Перемалюйте узагальнюючу таблицю  зображень у лінзі на ст.160

5. Виконайте вправу 27 п.2 за допомогою відео  https://www.youtube.com/watch?v=z0Shzvu6vQQ та вправу 27 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=gyR4BNRNSIU


19.02.21

 Тема уроку: Оптичні системи та оптичні прилади.

1. Опрацюйте  §  28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст.166(усно)

2. Перегляньте  презентацію "Око, як оптична система", складіть на її основі опорний конспект.

3. Виконайте вправу 28 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=P_6zo5g9UQI

4. Приготуйте повідомлення(за допомогою ресурсів Інтернету) " Як влаштоване око тварин?" (або комах, риб, птахів - на вибір) та відішліть  на пошту  samtamarin0707@gmail.com

Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки), у вигляді презентації (не більше 6 слайдів).


22.02.21

Тема уроку:Експериментальна робота №4 "Визначення оптичної сили лінзи"

1. Приготуйте  подвійний листочок в клітинку, олівець, лінійку.

2. Уважно прочитайте інструкцію до  експериментальної роботи №4, випишіть з неї тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю для занесення результатів досліду.

3. Перегляньте відео експеримента  https://www.youtube.com/watch?v=qCMXsCoDhSo , дані занесіть до таблиці і опрацюйте згідно інструкції                   ( обов'язково наведіть розрахунки)

4. Зробіть висновок та надішліть фотозвіт про роботу на пошту  samtamarin0707@gmail.com


22.02.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть  § 24- 28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Виконайте вправу "Фізичний диктант"https://learningapps.org/display?v=pvb7vu3y520

3. Виконайте завдання 2 на сторінці 209 за допомогою  відео   https://www.youtube.com/watch?v=7VIWqijYkJ0

4. Розв'яжіть самостійно задачу: предмет розташований на відстані 0,5 м від лінзи, а його дійсне зображення -на відстані 1 м від лінзи.Визначте оптичну силу та фокусну відстань лінзи.

5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


23.02.21

Тема уроку: Дисперсія. Види спектрів. Спектроскоп.

1.Опрацюйте  §29 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну  відповідь  на контрольні запитання 1-5( ст..170) 

2. Перегляньте відео: 

 3. Складіть опорний конспект за зразком ( пунктІ)

4. Виконайте вправу 29  п.5 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=sfD2-tFOthk

5. Опрацюйте презентацію " Дисперсія світла. Спектроскоп"


04.03.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 29-31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Пригадайте основні поняття і закони , які ви вичили в темі " Геометрична і хвильова оптика", виконайте вправу "Знайди пару"   https://learningapps.org/11088527

2. Опрацюйте опорний конспект " Розв'язування задач з хвильової оптики", виконайте письмово  завдання конспекту : розгадайте кросворд, пройдіть тести, розв'яжіть задачі.

3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.

 

04.03.21

Тема уроку: Світлові кванти. Стала Планка.

1.  Перегляньте навчальне відео "Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. "https://www.youtube.com/watch?v=UMF0HnznuLc

2. Опрацюйте § 33  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповіді на контрольні запитання (усно) на ст. 190.

3. Складіть опорний конспект за зразком на ст.190.

4. Виконайте вправу 33 п.2 за допомогою відео  https://www.youtube.com/watch?v=DAUMylbybN4



22.03.21

Тема уроку: Застосування фотоефекту. Сонячні батареї.

1. Опрацюйте  §34 п.4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту.

2.Повторіть за допомогою презентації " Фотоефект та його застосування" закони  та теорію фотоефекту https://ppt-online.org/487236

3. Користуючись презентацією, заповніть таблицю .

4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення "Принцип дії, види та застосування сонячних батарей" і відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com

Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки), у вигляді презентації (не більше 6 слайдів).


22.03.21

Тема уроку: Фотохімічна дія світла.

1. Опрацюйте презентацію "Хімічна дія світла", складіть на її основі опорний конспект.

2. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення на одну з тем:

  • "Принцип фотографії», " Хто відкрив фотографію для людства?"
  •  «Фотосинтез» 
  • «Фотохімічні реакції в природі і техніці»

і відішліть  на пошту  samtamarin0707@gmail.com

Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки), у вигляді презентації (не більше 6 слайдів)


23.03.21

Тема уроку: Шкала електромагнітних хвиль.

 1.Опрацюйте § 35 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання  на ст. 202 (усно).

2.Перегляньте  відео «Шкала електромагнітних хвиль»   https://www.youtube.com/watch?v=Yr0PxobC3f0.

3. Опрацюйте презентацію "Шкала електромагнітних хвиль", створіть  з її допомогою опорний конспект.

4. Виконайте вправу 35 п. 1-3 самостійно, п.4 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=RXh5t_PHOFQ


25.03.21

Тема уроку: Узагальнення теми "Оптика".

 1. Опрацюйте опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Виконайте вправи для самоперевірки на ст. 209:

3. Пройдіть  тренувальний он-лайн тест "Оптика" за посиланням   https://naurok.com.ua/test/start/3441

4. Скрін-шот або фото результату тесту відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com або вайбер


26.03.21

Тема уроку: Захист навчальних проектів з теми "Оптика"

 1. Зберіть інформаційний матеріал для підготовки проекту з теми «Оптика». Орієнтовні теми проектів:

  •  «Переваги і недоліки оптичної системи ока людини»
  • «Чому світлофор має червоний, жовтий і зелений кольори?»
  • Фотовиставка «Інтерференція і дифракція світла  навколо нас»(бажано зробити власні фото)

 2. Ознайомтесь з прикладом  інформаційного навчального проекту "Негативний вплив магнітного поля на людину"   https://ppt-online.org/637938 

3. Оберіть тему навчального проекту , виконайте його за допомогою ресурсів Інтернету, оформіть за зразком, наведеними у п.2  у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) або повідомлення у форматі Word (2 сторінки) та надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com


29.03.21

Тема уроку: Розв'язування задач ( підготовка до контрольної роботи)

1.Повторіть § 24-35 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, опрацюйте опорний конспект на ст.208.

2. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Оптика", розв'яжіть зпдачі з розбором зі слайдів 

3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер



29.03.21

Тема уроку: Контрольна робота з теми "Оптика"

1. Виконайте контрольне тестування за посиланням у вайбер-чаті групи.

2. Додатково! Знайдіть час і перегляньте навчальне відео "Поляризація світла"


30.03.21

Тема програми: "Узагальнення та повторення навчального матеріалу на основі досягнень фізики та технології"

Тема уроку: Прискорювачі елементарних частинок

1. Перегляньте   презентацію "Прискорювачі елементарних частинок", дайте відповіді на запитання (письмово):

  • Що таке прискорювач?
  • Який принцип роботи прискорювачів?
  • Які сили забезпечують прискорення частинок( вказати формули)?
  • Які існують  види прискорювачів?

2. Перегляньте відео "Як працює великий адронний колайдер"   https://www.youtube.com/watch?v=ABVQoSPA0iE

3.Повторіть § 41 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу силової характеристики електричного поля.

4. Виконайте вправу 41 п.1 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys

5. Виконайте вправу "Знайди пару", скріншот результату відправте на пошту 

samtamarin0707@gmail.com


02.04.21

Тема уроку: Розв'язування задач. 

1.Повторіть § 12 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу сили Лоренца.

2. Розберіть за таблицею на ст. 68 можливі випадки руху зарядженої частинки в магнітному полі ( усно).

3. Випишіть формули радіуса кола, яке описує заряджена частинка в магнітному полі та періоду її обертань ( ІІ стовпчик таблиці).

4. Ознайомтесь з принципом дії і будовою циклотрона ( ст. 69), запишіть з яких елементів він складається і завдяки яким силам в ньому відбувається розгін заряджених частинок.

5. Виконайте вправу 12 п. 1 - самостійно, п. 2 - за допомогою відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=pYhQCDu0kzQ


05.04.21

Тема уроку: Світлодіоди та напівпровідникові лазери.

1. Виконайте вправу " Сила Лоренца", скрін результату відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com


2. Повторіть § 9 підручника " Фізика  -11 ",складіть опорний конспект за зразком на ст.48 (письмово), дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 48(усно)


3. Перегляньте відео "Світлодіод та лазерна указка" , намалюйте будову світлодіоду та вкажіть , завдяки якому процесу світлодіод випромінює світло.


4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення на тему                     " Застосування напівпровідникових лазерів" і відішліть у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) або повідомлення у форматі Word ( не більше 2 сторінки) на пошту samtamarin0707@gmail.com.


5. Виконайте вправу 9 п.2 : намалюйте схему і поставте полярність  ("+" або "-") в точках А і В.


12.04.21

Тема уроку: Мобільний зв'язок та GPS- навігація

 1Перегляньте відео "Історія мобільного зв'язку та як він працює"   https://www.youtube.com/watch?v=IbkaPCOX-Zs.

2. Опрацюйте опорний конспект " Мобільний зв'язок", випишіть визначення та основні елементи стільникового зв'язку, дайте відповіді на контрольні запитання.

3. Перегляньте відео "GPS - навігація"https://www.youtube.com/watch?v=kUI04KEqSm0 , запишіть, що таке GPS та скільки супутників зв'язку необхідно мати на орбіті, щоб забезпечити високу точність визначення координат.

4. Повторіть § 22, п.1,2  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення що таке електромагнітна хвиля та її основні властивості.

  

19.04.21 

Тема уроку: Розв'язування задач.

  1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту

2. Виконайте вправу 23 п.2 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=O-KonoNnVDw&t=16s

3. Виконайте самостійно завдання 3 п.1 (Завдання для самоперевірки) на ст. 137 . Вказівка: скористайтесь формулою хвилі. Фотозвіт роботи відправте на вайбер.


22.04.21

Тема уроку: Види акумуляторів електричної енергії.

1. Перегляньте відео  "Гальванічна батарея"https://www.youtube.com/watch?v=vXSfCuMLBio&list=PLeOlm2kq0HcsLiq21wdQNtST6voqMQKVr&index=2 та відео "Устрій акумулятора"   https://www.youtube.com/watch?v=4klbAhYLQnU

2. Опрацюйте презентацію "Види електрохімічних джерел енергії", зробіть на її основі опорний конспект.

3. Виконайте (письмово  в зошиті або в  презентації) завдання 10 слайду.

4. Повторіть § 6, п.4  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть з розділу "Підбиваємо підсумки" на ст.31 , що таке електроліз, та перший закон електролізу.

5. Виконайте вправу 6 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo&index=30&t=0s


26.04.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Опрацюйте опорний конспект теми "Електричний струм" на ст. 54 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Виконайте онлайн - вправу "Характеристики електричного кола"https://learningapps.org/display?v=ptxd8cvdc20

3.Фотозвіт роботи   відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


28.04.21

 Тема уроку: Узагальнюючий урок з  курсу фізики.

1. Перегляньте опорні коспекти з основих розділів фізики на форзаці підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандартуст. 277

2. Пройдіть он-лайн  тест "Підсумкова контрольна робота з фізики" за посиланням у вайбер-чаті групи.












































































Тема програми:Фізичний практикум

Тема уроку: Практична робота №1 "Вивчення закону збереження механічної енергії"


1. Повторіть § 16 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 2. Підготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.
3. Уважно прочитайте інструкцію до практичної роботи №1 "Вивчення закону збереження механічної енергії", особливо теоретичну частину.
4. Випишіть з інструкції тему, мету, обладнання, перемалюйте таблицю для даних та розрахунків, випишіть розрахункову формулу(1) та формулу(2).
5. Уважно перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=yiuFZIit6Yo, занесіть у таблицю вимірювані величини: вагу тягарця , видовження гумового шнура , силу пружності шнура та висоту підйому тягарця.
6. Підставте дані у формули (1) і (2), визначте значення повної механічної енергії системи в стані (1) і стані(2). Порівняйте їх. Зробіть висновок, чи виконується закон збереження механічної енергії в даному досліді.
7. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



13.05.20

Тема уроку: Практична робота №2 "Визначення коефіцієнту поверхневого натягу рідини"


  1. Повторіть § 33 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, зверніть увагу на розділ "Підбиваємо підсумки"  на ст.201

2.Підготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.

3.Уважно прочитайте інструкцію до практичної роботи №2 "Визначення коефіцієнту поверхневого натягу рідини".

4. Випишіть з інструкції тему, мету, обладнання, перемалюйте таблицю для даних та розрахунків, випишіть розрахункову формулу(1) .

5. Уважно перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=EyQ6dZ7Ffz4, занесіть у таблицю вимірювані величини: діаметр отвору медичного шприца, кількість крапель води.

6. Виконайте розрахунки  коефіцієнту поверхневого натягу води згідно інструкції, порівняйте отримане значення з табличним. Зробіть висновок: чи вдалим був експеримент? чи велику похибку вимірювань дає цей метод?

7. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



13.05.20

Тема уроку: Практична робота №3 "Залежність коефіцієнта поверхневого натягу рідини від температури та домішок"

       Перед початком експерименту повторіть  "Інструкцію з безпеки для учнів під час проведення  практичних занять" на форзаці підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

 1. Приготуйте листочок в клітинку, напишіть тему практичної роботи, мету (до теми додайте слово "вивчити") , в "Обладнання" запишіть всі предмети і матеріали, якими будете користуватись в дослідах.

 2. Експеримент №1.Візміть невелику тарілку(блюдце), налийте в неї води.

 3. Покладіть на поверхню води 2 сірники паралельно один одному на відстані  1-2 см, сфотографуйте їх.

4. Нагрійте (свічкою, запальничкою чи на газу) кінчик ножа, обережно доторкніться ним до води між сірниками, спостерігайте , що відбувається, сфотографуйте результат.

5. Зробіть висновок : як залежить коефіцієнт поверхневого натягу води від температури.

6. Експеримент №2. Перегляньте відео "Поверхнево активні речовини" https://www.youtube.com/watch?v=p40Ju_5D0Ug

7. Відтворіть один з дослідів з мильним засобом, показаних у відео, або придумайте і проведіть свій дослід, сфотографуйте або зніміть  відео експерименту.

8. Зробіть висновок: як залежить коефіцієнт поверхневого натягу від мила.

9. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



14.05.20

Тема уроку:Практична робота №4 "Визначення модуля пружності гуми"

 1. Повторіть § 35 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, зверніть увагу на розділ "Підбиваємо підсумки"  на ст.211

2.Підготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.

3.Уважно прочитайте інструкцію до практичної роботи №4 " Визначення модуля пружності гуми"

4. Випишіть з інструкції тему, мету, обладнання, перемалюйте таблицю для даних та розрахунків.

5. Уважно перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=Z0kG-8W4wiI,  занесіть в таблицю вимірювані величини: масу тягарців та довжину гумового шнура після навантаження.

Для запобігання неточностей, дані експерименту внесені до таблиці.

6. Виконайте розрахунки абсолютного та відносного видовження, сили пружності, механічної напруги та модуля пружності гуми згідно інструкції.

7.Знайдіть середнє значення модуля пружності гуми, зробіть висновок.

8. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com




20.05.20
Тема уроку:Практична робота №5 "Вивчення руху тіла по колу"

 1. Повторіть § 8 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, зверніть увагу на розділ "Підбиваємо підсумки"  на ст.50-51

2.Підготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.

3.Уважно прочитайте інструкцію до практичної роботи №5 " Вивченя руху тіла по колу"

4. Випишіть з інструкції тему, мету, обладнання, перемалюйте таблицю для даних та розрахунків.

5. Уважно перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=qHHeXESaWkA , занесіть в таблицю вимірювані величини:масу кульки,радіус кола, кількість обертів та  рівнодійну сил, що діють на кульку, виміряну динамометром.

             Для запобігання неточностей, дані експерименту внесені до таблиці.

6. Виконайте згідно інструкції розрахунки періоду обертання,частоти, лінійної швидкості, доцентрового прискорення та рівнодійної сил,що діють на кульку , заповніть таблицю.

7. Порівняйте виміряне та обчислене значення рівнодійних сил, зробіть висновок.

8. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



20.05.20


Тема уроку: Залікове заняття з практикуму.


1.Опрацюйте  § 2 п.2,4,6  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту , дайте усну відповідь на контрольні  запитання 4-8 на ст.16


2.Випишіть визначення та формули абсолютної та відносної похибки вимірювань на ст.13, перемалюйте таблицю абсолютних похибок вимірювальних приладів на ст.14(таблиця 2).


3.Запишіть форму представлення результатів експерименту та її геометричний зміст: ст.15, мал.2.4.

4. Виконайте вправу 2 п.1 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=q1tI8jVy9d8&list=PLSLajZxJCN0gkCjQ57UT-ZorFHUJVGMs




21.05.20

Тема уроку:Узагальнення та систематизація розділів навчальної програми І курсу.




Шановні учні групи №14!


Сьогодні останній урок блоку "Фізика" І курс з предмету "Фізика і астрономія". За цей час ми розглянули такі розділи фізики як: "Механіка", "Молекулярна фізика" і першу тему  розділу  "Електродинаміка" - "Електричне поле". Сподіваюсь, що знання, які ви отримали під час навчання,  допоможуть вам краще розуміти природу і сучасні технології. 
На жаль, атестованими з фізики  на даний момент можуть бути тільки 6 учнів вашої групи: Череповська Ю.,Волда Д.,Кобернюк А.,Винник І.,Калінін Я.,Борисовський М.

1. Пройдіть он-лайн тестування "Підсумкова контрольна робота" за посиланням   https://naurok.com.ua/test/start/462320


2. Скрін-шот або фото результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com

3. Перегляньте  відео 5 цікавих фізичних дослідів   https://www.youtube.com/watch?v=on7I_ipZ3Pk . Поясніть  результати експериментів з фізичної точки зору.









  

Немає коментарів:

Дописати коментар