група №31

2021-2022 навчальний рік

Тема програми: Будова та еволюція Всесвіту.

16.03.22

Тема уроку: Життя у Всесвіті. Антропний принцип.

1. Виконайте он-лайн вправу "Всесвіт. Походження та еволюція Всесвіту", скрін-шот результату відправте на пошту чи вайбер.

2. Прочитайте § 1-3 теми 8(ст. 112- ) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 115 та на ст.119

3. Опрацюйте опорний конспект "Життя у Всесвіті", випишіть: визначення що таке життя, які особливості планети Земля привели до виникнення життя на ній, які є програми пошуку життя у Всесвіті, формулу Дрейка, антропний принцип.

4. Перегляньте навчальне відео "Чи самотні ми у космосі?", дайте письмову  відповідь на запитання: Що таке "техносигнатура"? Що можна віднести до техносигнатур?

23.03.22

 Тема уроку: Узагальнення теми " Будова і еволюція Всесвіту. Життя у Всесвіті"

1. Опрацюйте "Висновки з теми" на ст.119  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,

2. Пройдіть контрольне тестування за посиланням у вайбер-чаті групи.

3. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Історія Всесвіту за 10 хвилин"








Тема програми: " Сонце.Зорі. Еволюція зір"

31.01.22

Тема уроку: Спектральна класифікація зірок.

2.  Перегляньте навчальне відео "Зорі. Класифікація зір" ( з 4 хв.15 с), дайте письмову відповідь на запитання: де і як народжуються зорі?

3. Опрацюйте презентацію "Спектральна класифікація зір", складіть на її основі опорний конспект, в якому вкажіть спектральні класи зірок, основні послідовності   діаграми "спектр- світність", розкрийте поняття "Головна послідовність".

4. Виконайте он-лайн вправу " Характеристики зір"( оберіть її в збірнику вправ "Астрономія"), фотозвіт роботи відправте  на пошту   samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


02.02.22

Тема уроку: Звичайні, подвійні та змінні зорі.

1. Прочитайте § 2 теми 5(ст. 80- 84) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3  (ст.84)

2. Опрацюйте презентацію " Звичайні ,подвійні і змінні зорі", складіть на її основі опорний конспект.

3.Перегляньте навчальне відео "Змінні зорі. Цефеїди і період їх пульсацій" і дайте письмову  відповідь на запитання: чому цефеїди називають "Маяками Всесвіту"?

4. Фотозвіт роботи відправте на пошту   samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


09.02.22

Тема уроку: Еволюція зір.

1. Прочитайте § 3 теми 5(ст. 84- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання  (ст.89)

2. Перегляньте навчальне відео "Еволюція зір. Нуклеосинтез.", дайте письмову відповідь на запитання : від якої характеристики зорі залежить її еволюція?

3. Перегляньте відео " Як народжуються і вмирають зірки", дайте відповідь на запитання : де народжуються зорі? що є джерелом енергії протозорі?

4.Опрацюйте презентацію "Еволюція зір", складіть на її основі опорний конспект.

5. Виконайте вправу "Астрономія. Зірки"(знайди пару - при повторному натисканні відповідні пари "термін- об'єкт" зникають)


14.02.22

Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Сонце. Зорі. Еволюція зір."

1.Повторіть теми 4,5 (ст. 67- 89) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, 

2. Пройдіть он-лайн тестування "Зорі. Еволюція зір" за посиланням у вайбер-чаті групи.

3. Додатково! Знайдіть час і подивіться цікаве навчальне відео "Чорн


16.02.22

 Тема програми: Будова та еволюція Всесвіту.

 Тема уроку: Наша Галактика - Молочний Шлях.

 1. Прочитайте § 1ст (92-94), 2,3 теми 6 підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-5  ст.95, ст. 98

2. Перегляньте коротке відео "Чумацький шлях - наша Галактика", дайте письмову відповідь на запитання:чому важко скласти уявлення про форму і будову нашої Галактики?

3. Опрацюйте презентацію "Наша Галактика- Молочний шлях", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання з останнього слайду презентації.

4. Додатково!Знайдіть час і перегляньте цікаве відео "Чумацький шлях проти Андромеди"


21.02.22

Тема уроку: Види галактик. Метагалактика.

1.Прочитайте § 1 теми 7(ст. 99- 103) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 103.

2. Перегляньте навчальне відео " Галактики. Структура та класифікація Галактик", дайте письмову  відповідь  на запитання: до якого типу галактик відноситься наша Галактика- Молочний шлях?

3. Опрацюйте презентацію "Види Галактик", складіть за нею опорний конспект.

4. Виконайте он- лайн вправу "Види Галактик", скрін-шот результату відправте на вайбер


23.02.22

 Тема уроку: Будова та еволюція Всесвіту.

1. Прочитайте § 3 теми 7(ст. 105- 111) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 111.

2.Опрацюйте презентацію "Еволюція та будова Всесвіту", складіть за нею опорний конспект.

3. Перегляньте навчальне відео "Теорія Великого Вибуху", дайте письмову відповідь на запитання: які факти підтверджують теорію Великого Вибуху?

4. Перегляньте навчальне відео "Як загине Всесвіт", запишіть склад Всесвіту за видами матерії ( у відсотках), фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.


2






























Тема програми: "Узагальнення та повторення навчального матеріалу на основі досягнень фізики та технології"

25.10.21

Тема уроку: Прискорювачі елементарних частинок

1. Перегляньте   презентацію "Прискорювачі елементарних частинок", дайте відповіді на запитання (письмово):

  • Що таке прискорювач?
  • Який принцип роботи прискорювачів?
  • Які сили забезпечують прискорення частинок( вказати формули)?
  • Які існують  види прискорювачів?

2. Перегляньте відео "Як працює великий адронний колайдер"   https://www.youtube.com/watch?v=ABVQoSPA0iE

3.Повторіть § 41 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу силової характеристики електричного поля.

4. Виконайте вправу 41 п.1 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys

5. Виконайте вправу "Абетка електростатики" "Знайди пару", скріншот результату відправте на вайбер чи  пошту samtamarin0707@gmail.com


27.10.21

Тема уроку: Розв'язування задач. Повторення магнітного поля 

1. Опрацюйте презентацію "Електричне поле. Задачі ЗНО", пройдіть тести, розв'яжіть задачі.

2.Повторіть § 12 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу сили Лоренца.

3. Розберіть за таблицею на ст. 68 можливі випадки руху зарядженої частинки в магнітному полі ( усно).

4. Ознайомтесь з принципом дії і будовою циклотрона ( ст. 69), запишіть з яких елементів він складається і завдяки яким силам в ньому відбувається розгін заряджених частинок.

5. Виконайте Виконайте вправу "Знайди пару", скріншот результату відправте на вайбер чи  пошту samtamarin0707@gmail.com


28.10.21

Тема уроку: Світлодіоди та напівпровідникові лазери.

1. Виконайте вправу " Сила Лоренца", скрін результату відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com

2. Повторіть § 9 підручника " Фізика  -11 ",складіть опорний конспект за зразком на ст.48 (письмово), дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 48(усно)

3. Перегляньте відео "Світлодіод та лазерна указка" , намалюйте будову світлодіоду та вкажіть , завдяки якому процесу світлодіод випромінює світло.

4. Виконайте вправу 9 п.2 : намалюйте схему і поставте полярність  ("+" або "-") в точках А і В.


01.11.21

Тема уроку: Мобільний зв'язок та GPS- навігація

 1Перегляньте відео "Історія мобільного зв'язку та як він працює"   https://www.youtube.com/watch?v=IbkaPCOX-Zs.

2. Опрацюйте опорний конспект " Мобільний зв'язок", випишіть визначення та основні елементи стільникового зв'язку, дайте відповіді на контрольні запитання.

3. Перегляньте відео "GPS - навігація"https://www.youtube.com/watch?v=kUI04KEqSm0 , запишіть, що таке GPS та скільки супутників зв'язку необхідно мати на орбіті, щоб забезпечити високу точність визначення координат.

4. Повторіть § 22, п.1,2  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення що таке електромагнітна хвиля та її основні властивості.

 

 03.11.21 

Тема уроку: Розв'язування задач.

  1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту

2. Виконайте вправу 23 п.2 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=O-KonoNnVDw&t=16s

3. Виконайте самостійно завдання 3 п.1 (Завдання для самоперевірки) на ст. 137 . Вказівка: скористайтесь формулою хвилі.

4. Пройдіть он-лайн тестування "Електромагнітні хвилі. Радіозв'язок" за посиланням  у вайбер- чаті групи.


 04.11.21 

Тема уроку: Види акумуляторів електричної енергії.

1. Перегляньте відео  "Гальванічна батарея"https://www.youtube.com/watch?v=vXSfCuMLBio&list=PLeOlm2kq0HcsLiq21wdQNtST6voqMQKVr&index=2 та відео "Устрій акумулятора"   https://www.youtube.com/watch?v=4klbAhYLQnU

2. Опрацюйте презентацію "Види електрохімічних джерел енергії", зробіть на її основі опорний конспект.

3. Виконайте (письмово  в зошиті або в  презентації) завдання 10 слайду.

4. Повторіть § 6, п.4  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть з розділу "Підбиваємо підсумки" на ст.31 , що таке електроліз, та перший закон електролізу.

5. Виконайте вправу 6 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo&index=30&t=0s


08.11.21

Астрономія

Тема програми: Вступ.

Тема уроку:Предмет астрономії, її розвиток і значення в житті суспільства.

1.Ознайомтесь з структурою підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, ст.3

2.Опрацюйте розділ "Вступ", ст. 4-8, дайте відповіді на контрольні запитання на ст.8 (усно)

3. Перегляньте відео "Чим цікава астрономія?"     https://www.youtube.com/watch?v=e4WoWbxLIzQ&t=199s

4. Опрацюйте презентацію "Що вивчає астрономія"   , складіть на її основі опорний конспект.

5.Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється геоцентрична система світу Птолемея від геліоцентричної системи Коперника?


10.11.21

Тема програми: Небесна сфера.Рух світил на небесній сфері.

Тема уроку: Сузір'я. Зоряні величини.

   1. Опрацюйте § 1 п. "Сузір'я", "Зоряні величини"(ст.10-12) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 2,3,5 (ст.12-13)

2. Перегляньте  першу частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(до 4 хв.15 с) https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg , дайте письмову відповідь на запитання:

  • Що таке сузір'я  ?
  • Скільки  сузір'їв на небі, хто і коли встановив їх межі?
  • Звідки походять назви сузір'їв?
  • Як позначаються зорі в сузір'ях?

3. Перегляньте відеофрагмент "Зодіакальні сузір'я"   https://www.youtube.com/watch?v=CSnnUgTsviY, складіть коротке повідомлення на тему "Що таке Зодіак?Сузір'я Зодіаку"(1-2 сторінки у форматі Word)

4. Опрацюйте презентацію "Зоряні величини", випишіть : що таке видима і абсолютна зоряна величина, приклади небесних об'єктів, які мають великі зоряні величини.

5. Фотозвіт своєї роботи відправте на вайбер чи  пошту samtamarin0707@gmail.com

 

11.11.21

Тема уроку: Небесна сфера. Небесні координати.

1. Опрацюйте § 1 п. "Небесні світила. Небесна сфера"(ст.9-10) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандартудайте усну відповідь на контрольні запитання 1 (ст.12)

2. Перегляньте  другу  частину відеолекції  "Сузір'я. Небесна сфера"(з 4 хв.15 с по 14 хв.50 с) https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg , складіть на її основі опорний конспект , в якому виконайте необхідні малюнки і креслення, дайте письмову відповідь на запитання:

1. Що таке небесна сфера?
2. Які основні точки і лінії небесної сфери?
3.Чому дорівнює географічна широта місцевості?
4. Що таке екліптика?
5.Де знаходяться точки весняного і осіннього рівнодення ?
6.Де знаходяться точки літнього і зимового сонцестояння?
7. Що таке коло схилень??
8. Що таке кульмінація світила?

3. Перегляньте відео "Обертання Землі навколо Сонця"   https://www.youtube.com/watch?v=zmxX1kjB9QA , дайте відповідь на запитання: 

1.Коли відбувається весняне та осіннє рівнодення, яка тривалість дня і ночі в цей час?2.Коли відбувається літнє і зимове сонцестояння, яка тривалість дня і ночі в цей час?


23.11.21

Тема уроку: Видимі рухи і конфігурації планет.

1. Опрацюйте § 4 п. "Видимі рухи планет"(ст.22-23) підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 3,4,5 (ст.24)

2. Опрацюйте презентацію "Видимі рухи планет", складіть на її основі опорний конспект.

3. Перегляньте відео "Конфігурації планет"https://www.youtube.com/watch?v=DcQF7iFr9hw, дайте письмово відповідь на запитання:

1. Скільки існує планет Сонячної системи, які з них відносяться до верхніх, які до нижніх?
2. Які  існують конфігурації для внутрішніх планет?
3. Які конфігурації можливі для зовнішніх планет?
4. Чим відрізняються синодичний і сидеричний періоди обертання планет?

4. За допомогою ресурсів Інтернету дізнайтесь, що таке "парад планет" і як він може вплинути на Землю? Складіть повідомлення і відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com у форматі Word ( не більше 2 сторінки)


23.11.21

Тема уроку:Закони Кеплера.

1.Виконайте вправу "Основні лінії і точки небесної сфери"   https://learningapps.org/display?v=p06zs0ey218

2. Прочитайте § 5  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.27)

3. Перегляньте  презентацію "Закони Кеплера  "   , складіть на її основі опорний конспект, в якому зазаначте: закони Кеплера та їх наслідки, розкрийте суть понять "афелій", "перигелій", "апогей"і "перигей".

4. Розв/яжіть задачі з розбором зі слайдів 19,20, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.


25.11.21

Тема уроку: Вимірювання часу. Види календарів.

1. Прочитайте  § 3  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.19)

2. Перегляньте відеопрезентацію " Астрономія, урок 3" з 7 хв.50с   https://www.youtube.com/watch?v=EAk9Eo1lUHI, складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання:

1. Які астрономічні процеси покладені у вимірювання часу?
2. Які одиниці вимірювання часу існують? Що таке тропічний рік?
3. Що таке зоряна доба і зоряний рік?
4.Що таке справжня сонячна доба?
5.Що таке середній сонячний час?
6.Що таке місцевий і всесвітнй час?
7. Що таке поясний час?
8. Що таке календарі і які типи календарів існують?

3. Виконайте вправу "Вимірювання часу. Календар"    https://learningapps.org/display?v=p2bqrbpc320

4.Фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com


25.11.21

Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"

1. Повторіть  § 1-5  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,

2. Прочитайте "Висновки" розділу теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"на ст. 29.

3. Пройдіть он-лайн тестування " Контрольна робота №1.Предмет астрономії. Небесна сфера. Закони Кеплера", посилання у вайбер-чаті групи .  


30.11.21

Тема програми: "Методи і засоби астрономічних досліджень"

Тема уроку: Випромінювання небесних тіл. Методи астрономічних досліджень.

1. Прочитайте  § 1 теми 2 ( ст.32-35)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте  усну відповідь на контрольні запитання  1-3 на ст. 35.

2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби  астрономічних досліджень" ( до 5 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: чи будуть співпадати фотографії зоряного неба  в оптичному діапазоні і в рентгенівському? Чому?

 3.Опрацюйте презентацію "Методи та засоби  астрономічних досліджень", складіть на її основі опорний конспект.


30.11.21

Тема уроку: Принцип дії і будова оптичного та радіотелескопів.

1. Прочитайте  § 2 теми 2 ( ст.35-38)  підручника  М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте  усну відповідь на контрольні запитання  1-3 на ст. 38.

2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби  астрономічних досліджень" ( з 5 по 13.45 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: що дає перенесення телескопів за межі атмосфери?

3. Опрацюйте презентацію "Види та устрій телескопів", складіть на її  основі опорний конспект.

4. Розгадайте коросворд "Методи астрономічних досліджень", скрін-шот результату відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com    чи вайбер.







































 




Тема уроку: Явище самоіндукції. Індуктивність .

1. Прочитайте § 14 п.1,2  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні  відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст. 83.

2. Перегляньте відео "Явище самоіндукції", дайте відповідь на занитання: на яке механічне явище схоже явище самоіндукції?

3. Опрацюйте опорний конспект "Явище  самоіндукці", складіть на його основі власний конспект.

4. Виконайте вправу 14 п.2 за допомогою  відеорозбору.

5. Виконайте вправу 14. п.1 самостійно.


28.01.21

Тема уроку: Енергія магнітного поля струму.

 1.Прочитайте § 14 п. 3  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні  відповіді на контрольні запитання 5,6 на ст. 83.

2. Випишіть формулу енергії магнітного поля струму на ст.82.

3. Виконайте вправу 14 п. 5 за допомогою навчального відео.

4. Розв/яжіть задачу самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер:

Чому дорівнює енергія магнітного поля струму 10 А, якщо індуктивність провідника дорівнює 20 мГн?


28.01.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

 1.Повторіть §13 - 14 ( "Короткі підсумки"ст. 78, 83)  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

2. Виконайте вправу 13 п.4 за допомогою відео.

3. Виконайте вправу 13. п.3 самостійно.

4.Виконайте вправу  14 п.4 за допомогою навчального відео.

5. Виконайте вправу 14.3 самостійно.

6. Виконайте он-лайн вправу "Самоіндукція" , скрін-шот результату надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.


29.01.21

Тема уроку: Магнітні властивості речовини .

 1.Прочитайте §15   підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 88)

2. Пройдіть он-лайн тестування " Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля струму" за посиланням у вайбер-чаті групи.

3. Опрацюйте презентацію "Магнітні властивості речовини", складіть на її основі опорний конспект, в якому обов'язково дайте визначення магнітній проникності речовини ( слайд №5), вкажіть, що таке діамагнетики, парамагнетики та феромагнетики, та як вони себе поводять в магнітному полі.

4. Виконайте вправу 15(1) за допомогою слайду №7 презентації "Магнітні властивості речовини"


08.04.21

Тема уроку:Взаємозв'язок електричного і магнітного полів. Гіпотеза Максвела. 

1.Прочитайте §16  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 92)

2. Складіть порівняльну таблицю електричного та магнітного поля за зразком на ст. 90 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

3.Перегляньте відео презентацію "Теорія електромагнітного поля" і дайте письмову відповідь на запитання:

1)Що таке електромагнітне поле?
2)Які складові електромагнітного поля?
3)Як називається і чому дорівнює сила, з якою електромагнітне поле діє на заряджену частинку?
4)В якому випадку електромагнітне поле проявляє себе як електричне?
5) В яких випадках електромагнітне поле проявляє себе як магнітне?

4. Виконайте вправу 16 п.2 самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com   чи вайбер


08.04.21

Тема  уроку: Розв'язування задач.

 1. Повторіть  § 10-16 підручника  "Фізика-11"

2. Виконайте вправу "Знайди відповідність"

3.Розв'яжіть задачі з розбором  з презентації "Розв'язування задач. Тема "Електромагнетизм"

4. Фотозвіт роботи відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com 
 чи вайбер.


12.04.21

Тема  уроку: Контрольна робота з теми "Електромагнетизм"

1.Опрацюйте "Короткі підсумки розділу" на ст. 93 підручника   "Фізика-11"

2.Виконайте контрольне тестування з теми "Електромагнетизм" за посиланням у вайбер-чаті групи.


15.04.21

Тема програми: Електромагнітні коливання і  хвилі

Тема  уроку: Коливання та їх характеристики.

1.Прочитайте §17  підручника   В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст.99 )

2. Складіть опорний конспект з теми за зразком ( до "Закріплення вивченого матеріалу")

3. Виконайте вправу 17 п.1 за допомогою відео.

4. Виконайте 1 завдання опорного конспекту з розділу "Закріплення вивченого матеріалу" самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com    чи вайбер.


15.04.21

Тема  уроку: Вільні електромагнітні коливання. Коливальний контур.

1. Прочитайте §18, п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання 1-5 (ст.105 )
2. Перегляньте навчальне відео: "Коливальний контур", дайте відповідь на запитання: 

Що відбулось би в коливальному контурі, якби   котушку індуктивністю L замінити на резистор опором R?

3.Складіть опорний конспект теми  за зразком "Коливальний контур" до п. 9.

4. Виконайте вправу 18 п.4 (а,б,в) самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту  samtamarin0707@gmail.com    чи вайбер.


19.04.21

Тема  уроку: Аналогія між механічними і електричними коливаннями. Формула Томсона.

1.Опрацюйте §18, п.2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .

2. Складіть опорний конспект у вигляді таблиці на ст. 102., окремо випишіть формулу Томсона, та розпишіть  всі символи, що входять до неї ( що означають та в чому вимірюються).

3. Виконайте вправу  18, п 1 за допомогою відео.

4. Розвяжіть самостійно задачу №1 з опорного конспекту "Коливальний контур", фотозвіт роботи відправте на пошту   samtamarin0707@gmail.com    чи вайбер.


22.04.21

Тема  уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть §18,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .

2. Опрацюйте презентацію "Коливальний контур. Розв'язування задач", випишіть формули періоду і частоти  коливань коливального контуру ( слайд №4), перемалюйте таблицю характеристик  вільних електромагнітних коливань (слайд № 6).

3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 9-12.

4. Розв'яжіть задачу №4 ( слайд 13)  самостійно, фотозвіт роботи відправте на  пошту чи вайбер.


 22.04.21

Тема  уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота.

1. Виконайте завдання "Знайди помилку" в зошиті ( треба поставити у відповідність № питання і виправлення помилки, наприклад: 1- Г і т.д), фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com  чи вайбер

2. Виконайте контрольне тестування  " Вільні електромагнітні коливання. Формула Томсона" ( посилання у вайбер - чаті групи).


26.04.21

Уроки 49-50

Тема  уроку:Вимушені електромагнітні коливання. Змінний струм. Генератор змінного струму. Характеристики змінного струму.

1.Прочитайте §19,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на запитання 1-5 на ст.111

2. Перегляньте навчальне відео "Змінний струм. Генератор змінного струму"

3.Опрацюйте презентацію "Змінний струм та його характеристики"( до слайду 14), складіть на її  основі  опорний конспект.

4.Перегляньте навчальне відео "Змінний струм"

5.Дайте письмові відповіді на запитання зі слайду 14.

6.Розв'яжіть задачу 1 з розбором і задачу 2 самостійно зі слайдів 15,16, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com  або вайбер.


28.04.21

Тема уроку: Конденсатор і котушка в колі змінного струму. Активний і реактивний опори.

1. Прочитайте §20, п. 1,3  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту ,  дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.115.

2. Перегляньте навчальне відео :

 "Індуктивний опір" https://www.youtube.com/watch?v=suDKwb__XmQ&t=23s
  "Ємнісний опір" https://www.youtube.com/watch?v=GWfY0My11v8&t=2s

Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється індуктивний опір від ємнісного та чим вони обидва відрізняються від активного опору?

3. Опрацюйте опорний конспект "Види опорів в колі змінного струму"випишіть визначення і формули для активного. індуктивного та ємнісного опорів, та формулу закону Ома для кола змінного струму.

4. Розв'яжіть задачі з розбором ( №1,2) та самостійно (№2,4) з розділу "Закріплення вивченого матеріалу" опорного конспекту.

5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер


29.04.21

Тема уроку: Робота і потужність змінного струму. Діючі значення сили струму і напруги.

1. Прочитайте §20, п. 2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , випишіть визначення діючого значення сили струму на ст.113, та формул для діючого значення сили струму і напруги на ст. 114.

2. Виконайте вправу 20 п.3 за допомогою відео.

3. Виконайте вправу  20. п.1 самостійно.

4. Виконайте он-лайн вправу "Змінний струм", скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com  чи вайбер


29.04.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1.  Повторіть §19-20  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2. Опрацюйте опорну презентацію "Розвязування задач з теми "Змінний струм", перемалюйте порівняльну таблицю характеристик постійного і змінного струму ( слайд 2)

3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 3-6, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com   чи вайбер.



05.05.21

Тема уроку: Трансформатор. Режими роботи та характеристики.

1. Прочитайте §21, до п. 6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 3-9   на ст. 121.

2. Перегляньте навчальні відео:

«Трансформатор 1.:робота в режимі  холостого ходу» https://www.youtube.com/watch?v=5hDPbBLm3oQ&t=1s

Відео «Трансформатор 2: робота під навантаженням» https://www.youtube.com/watch?v=3NWWQtvhCOo

3. Складіть опорний конспект з теми за зразком на ст.121 "Короткі підсумки"

4.Виконайте вправу 21 п.2 за допомогою відео.


05.05.21

Тема уроку: Виробництво, передача і використання енергії змінного струму.

 1. Прочитайте §21,  п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

2. Замалюйте блок-схему виробництва і передачі електроенергії на ст.120. підручника.

3. Перегляньте навчальне відео: "Виробництво, передача і розподіл електроенергії", дайте  відповідь на запитання: навіщо  напругу змінного струму перед транспортуванням підвищують у десятки разів?

4. Виконайте он-лайн вправу : "Трансформатор", скрін-шот результату відправте на вайбер


11.05.21

Тема уроку: Експериментальна робота №4 " Вимірювання індуктивності котушки"

1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.

2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №4, випишіть тему, мету, обладнання, замалюйте електричну схему досліду та перемалюйте дві таблиці для вимірювань і обчислень.

3. Перегляньте відео  експериментальної роботи №4,  до 9 хв., яка складається з 2-х експериментів, занесіть дані експериментів до відповідних таблиць.

Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!

4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !


11.05.21

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть §21,  п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 

2. Опрацюйте презентацію " Трансформатор. Виробництво і передача електроенергії. Розв'язування задач.", доповніть свій конспект, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14-16.
3. Виконайте самостійно завдання 2 з розділу "Завдання для самоперевірки" на ст. 137.

4. Фотозвіт роботи надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.


12.05.21

Тема уроку: Утворення і поширення електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль.

1.Прочитайте §22,  підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст.126.

2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітні хвилі", складіть опорний конспект( до слайду 14 )

3. Перегляньте відео "Властивості електромагнітних хвиль", дайте письмову відповідь на запитання: які середовища є непрозорими для електромагнітних хвиль?

4.Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14,15, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.


12.05.21

Тема уроку:Принципи радіотелефонного зв’язку. Генератор незатухаючих коливань.

1. Опрацюйте § 23 до п.6 підручника  - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Замалюйте  схему радіопередавача(ст..130) та радіоприймача на ст..132

3. Перегляньте  презентацію "Принципи радіозв'язку", складіть опорний конспект до слайду 14.

4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 23-25, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.


13.05.21

Тема уроку:Модуляція і детектування. Поняття про телебачення.

1.Опрацюйте  § 23  п.6,7  підручника  - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту

2.Замалюйте  блок-схему радіотелефонного зв’язку ,складіть  опорний конспект за зразком на ст.. 133.

3.Виконайте вправу 23(2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=O-Kono

4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть  повідомлення «Хто винайшов радіо?» та відішліть  на пошту  samtamarin0707@gmail.com

Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки)  або  у вигляді презентації (не більше 6 слайдів) .



















































































14.04.20

Тема уроку: Кристалічні та аморфні тіла.

1. Опрацюйте § 34 підручника  В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

2.Складіть опорний конспект теми за презентацією "Кристалічні та аморфні тіла"

3. Заповніть таблицю з останнього слайду презентації, фото таблиці відправте на пошту   samtamarin0707@gmail.com



16.04.20

Тема уроку: Деформації твердих тіл, види та характеристики.

1.Опрацюйте § 35 до п.3 підручника   В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 

2. Складіть опорний конспект за  презентацією "Механічні властивості твердих тіл".

3. Дайте  письмово відповідь на запитання слайда №9 "Яких деформацій зазнають тіла?" 

4. Складіть коротке повідомлення - відповідь на запитання слайда №10.

5. Виконайте вправу 35 п.2 і перевірте її за допомогою  відео   https://www.youtube.com/watch?v=oyE8S2tkUAI

6. Фотозвіт про роботу відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com




16.04.20

Тема уроку: Закон Гука. Модуль Юнга.

1. Перегляньте навчальне відео "Модуль Юнга" https://www.youtube.com/watch?v=9rQN1KRamLI

2.Опрацюйте § 35  п.3,4,5 , повторіть п.1,2, підручника   В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 

3. Складіть опорний конспект за  презентацією "Закон Гука. Модуль Юнга".

4. Розв'яжіть задачі №1,2 зі слайду №9 за зразком задач, розв'язаних  на слайдах  №7,8.


21.04.20

Тема уроку: Розв'язування задач.

1. Повторіть § 31 - 35  підручника   В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 

2. Виконайте фізичний диктант  за посиланням https://learningapps.org/display?v=pdpiaccav20

3.  Виконайте  завдання для самоперевірки на ст.215 за допомогою відео:

завдання 1-https://www.youtube.com/watch?v=DNeKptGtG24

завдання 2 -https://www.youtube.com/watch?v=wCyFm_sdTI8

завдання 4 -https://www.youtube.com/watch?v=ue1YE9MUbxo

завдання 9 -https://www.youtube.com/watch?v=llWHj-dYN0A

4. Фотозвіт своєї роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com











23.04.20
Тема уроку: Узагальнення теми "Властивості газів, рідин і твердих тіл"

1. Повторіть §31- 35 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 2. Опрацюйте опорний конспект з теми "Молекулярна фізика, І розділ" на ст.214
3. Пройдіть он-лайн тестування (натисніть клавішу "Тестування") за посиланням https://naurok.com.ua/test/vlastivosti-gaziv-ridin-i-tverdih-til-kontrolna-robota-243311.html 4. Скрін-шот результату тестів відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



23.04.20
Тема уроку:
Внутрішня енергія тіл та способи її зміни.

1. Перегляньте відео "Внутрішня енергія та способи її зміни" https://www.youtube.com/watch?v=tt1UDJ1DzlE

2. Опрацюйте §36 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 

3. Складіть опорний конспект у вигляді двох таблиць (ст..217-218)

4. Виконайте вправу 36 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=SfR6fPdqDAU




28.04.20
Тема уроку: Перший закон термодинаміки.

1. Перегляньте відео «Закони термодинаміки »  https://www.youtube.com/watch?v=TUr9YEJKKDY 

2.Опрацюйте §38 п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання 1,2  на ст.227 (усно)

3.Складіть опорний конспект: випишіть два формулювання першого закону термодинаміки і відповідні їм формули на ст. 224 

4.Виконайте вправу 36 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=SwxcoME5iuA

5. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення:" Автори закону збереження енергії" та відішліть на пошту  samtamarin0707@gmail.com

Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки), у вигляді презентації (не більше 6 слайдів), відео -  чи аудіофайлів - не більше 2 хвилин.



30.04.20
Тема уроку: Робота газу. Застосування І закону термодинаміки до ізопроцесів.

 За допомогою вправи "Знайдіть відповідність" пригадайте назви, умови та закони ізопроцесів

1.Опрацюйте §37, 38 п.2-3 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу роботи газу (ст.221) та визначення адіабатного процесу (ст.226).

2. Опрацюйте презентацію «Перший закон термодинаміки. Ізопроцеси», складіть опорний конспект у вигляді таблиці за зразком  ( 10 слайд  презентації)

3. Виконайте вправу 38 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=Xo5um0-JoBE



30.04.20
Тема уроку: Розв'язування задач.

1.Повторіть § 36-38 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

2. Виконайте вправу "Знайди пару. І закон термодинаміки. Зміни величин"

3. Опрацюйте опорний конспект «Розв’язування задач з теми« Внутрішня енергія ідеального газу. І закон термодинаміки.», спробуйте  виконати завдання 3,4 опорного конспекту самостійно.

4. Виконайте вправу 38 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=e1MYufaY0Q8

5. Фото результатів роботи вишліть на пошту samtamarin0707@gmail.com



 05.05.20

Тема уроку: Необоротність теплових процесів. ІІ закон термодинаміки.


 1.Опрацюйте §39 п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту


2. Дайте відповіді  на контрольні запитання 1-3 на ст. 234.


3. Перегляньте відео  «Другий закон термодинаміки»   https://www.youtube.com/watch?v=rvICc3Uuc3A


4.Опрацюйте презентацію " ІІ закон термодинаміки", складіть на її основі опорний конспект.


5. Додатково. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення ( 1 сторінка формату Word ) про  проекти вічних двигунів І або ІІ роду, та відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com





 07.05.20

Тема уроку:Принцип дії теплових машин. Цикл Карно.

 1. Опрацюйте § 39 ( з п.2 до кінця ) підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст. 234 (усно)

2.  Складіть  опорний конспект за презентацією "Теплові двигуни", виконайте письмово завдання "Незакінчене речення" зі слайду № 10.

3 Виконайте вправу 39  п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=Ng8AWIxqqJw



07.05.20


Тема уроку: Розв'язування задач.


1.Повторіть §36-39 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту


2. Виконайте вправу "Теплова машина" - до кожної шпильки підберіть  назву відповідного елемента  https://learningapps.org/2852153


3. Опрацюйте   опорний конспект "Термодинаміка. Задачі", виконайте завдання 1 (письмово) та розв'яжіть задачі за зразком.


4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com

  



12.05.20
Тема уроку: Узагальнення теми "Основи термодинаміки"

1.Повторіть§36-39 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

2. Опрацюйте «Підсумки розділу «Молекулярна фізика. Термодинаміка» на ст..235.

3. Пройдіть он-лайн тест  "Термодинаміка" за посиланням   https://naurok.com.ua/test/start/326157

4. Скрін-шот або фото результатів тесту відправте на пошту   samtamarin0707@gmail.com




 

14.05.20
Тема уроку: Навчальні проекти з розділу "Молекулярна фізика"

Завдання:

Зібрати інформацію для проектів на тему (за вибором):
  •  Аномальні властивості води
  • Історія створення теплового двигуна( на вибір: дизельного, реактивного чи карбюраторного)
  • Шляхи підвищення ККД теплових двигунів.
Проекти оформити у вигляді презентації за зразком презентація 1: або реферату    ( не більше 3 сторінок), переслати на пошту  samtamarin0707@gmail.com , 



14.05.20

Тема програми: Фізичний практикум

Перед початком роботи ознайомтесь  з" Інструкцією з безпеки для учнів під час проведення занять з фізики" на форзаці підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

Тема уроку: Практична робота №1 "Вивчення закону збереження механічної енергії"


1. Повторіть § 16 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

 2. Підготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.

3. Уважно прочитайте інструкцію до практичної роботи №1 "Вивчення закону збереження механічної енергії", особливо теоретичну частину.

4. Випишіть з інструкції тему, мету, обладнання, перемалюйте таблицю для даних та розрахунків, випишіть розрахункову формулу(1) та формулу(2).

5. Уважно перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=yiuFZIit6Yo, занесіть у таблицю вимірювані величини: вагу тягарця , видовження гумового шнура , силу пружності шнура та висоту підйому тягарця.

6. Підставте дані у формули (1) і (2), визначте значення повної механічної енергії системи в стані (1) і стані(2). Порівняйте їх. Зробіть висновок, чи виконується закон збереження механічної енергії в даному досліді.

7. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


19.05.20

Тема уроку: Практична робота №2 "Визначення коефіцієнту поверхневого натягу рідини"

  1. Повторіть § 33 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, зверніть увагу на розділ "Підбиваємо підсумки"  на ст.201

2.Підготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.

3.Уважно прочитайте інструкцію до практичної роботи №2 "Визначення коефіцієнту поверхневого натягу рідини".

4. Випишіть з інструкції тему, мету, обладнання, перемалюйте таблицю для даних та розрахунків, випишіть розрахункову формулу(1) .

5. Уважно перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=EyQ6dZ7Ffz4, занесіть у таблицю вимірювані величини: діаметр отвору медичного шприца, кількість крапель води.

6. Виконайте розрахунки  коефіцієнту поверхневого натягу води згідно інструкції, порівняйте отримане значення з табличним. Зробіть висновок: чи вдалим був експеримент? чи велику похибку вимірювань дає цей метод?

7. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com




21.05.20

Тема уроку: Практична робота №3 "Залежність коефіцієнта поверхневого натягу рідини від температури та домішок"

       Перед початком експерименту повторіть  "Інструкцію з безпеки для учнів під час проведення  практичних занять" на форзаці підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту

 1. Приготуйте листочок в клітинку, напишіть тему практичної роботи, мету (до теми додайте слово "вивчити") , в "Обладнання" запишіть всі предмети і матеріали, якими будете користуватись в дослідах.

 2. Експеримент №1.Візміть невелику тарілку(блюдце), налийте в неї води.

 3. Покладіть на поверхню води 2 сірники паралельно один одному на відстані  1-2 см, сфотографуйте їх.

4. Нагрійте (свічкою, запальничкою чи на газу) кінчик ножа, обережно доторкніться ним до води між сірниками, спостерігайте , що відбувається, сфотографуйте результат.

5. Зробіть висновок : як залежить коефіцієнт поверхневого натягу води від температури.

6. Експеримент №2. Перегляньте відео "Поверхнево активні речовини" https://www.youtube.com/watch?v=p40Ju_5D0Ug

7. Відтворіть один з дослідів з мильним засобом, показаних у відео, або придумайте і проведіть свій дослід, сфотографуйте або зніміть  відео експерименту.

8. Зробіть висновок: як залежить коефіцієнт поверхневого натягу від мила.

9. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com


  



21.05.20

Тема уроку:Практична робота №4 "Визначення модуля пружності гуми"

 1. Повторіть § 35 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, зверніть увагу на розділ "Підбиваємо підсумки"  на ст.211

2.Підготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.

3.Уважно прочитайте інструкцію до практичної роботи №4 " Визначення модуля пружності гуми"

4. Випишіть з інструкції тему, мету, обладнання, перемалюйте таблицю для даних та розрахунків.

5. Уважно перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=Z0kG-8W4wiI,  занесіть в таблицю вимірювані величини: масу тягарців та довжину гумового шнура після навантаження.

Для запобігання неточностей, дані експерименту внесені до таблиці.

6. Виконайте розрахунки абсолютного та відносного видовження, сили пружності, механічної напруги та модуля пружності гуми згідно інструкції.

7.Знайдіть середнє значення модуля пружності гуми, зробіть висновок.

8. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



27.05.20
Тема уроку:Практична робота №5 "Вивчення руху тіла по колу"

 1. Повторіть § 8 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, зверніть увагу на розділ "Підбиваємо підсумки"  на ст.50-51

2.Підготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, олівець, лінійку.

3.Уважно прочитайте інструкцію до практичної роботи №5 " Вивченя руху тіла по колу"

4. Випишіть з інструкції тему, мету, обладнання, перемалюйте таблицю для даних та розрахунків.

5. Уважно перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=qHHeXESaWkA , занесіть в таблицю вимірювані величини:масу кульки,радіус кола, кількість обертів та  рівнодійну сил, що діють на кульку, виміряну динамометром.

             Для запобігання неточностей, дані експерименту внесені до таблиці.

6. Виконайте згідно інструкції розрахунки періоду обертання,частоти, лінійної швидкості, доцентрового прискорення та рівнодійної сил,що діють на кульку , заповніть таблицю.

7. Порівняйте виміряне та обчислене значення рівнодійних сил, зробіть висновок.

8. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



27.05.20

Тема уроку: Залікове заняття з практикуму.

1.Опрацюйте  § 2 п.2,4,6  підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту , дайте усну відповідь на контрольні  запитання 4-8 на ст.16

2.Випишіть визначення та формули абсолютної та відносної похибки вимірювань на ст.13, перемалюйте таблицю абсолютних похибок вимірювальних приладів на ст.14(таблиця 2).

3.Запишіть форму представлення результатів експерименту та її геометричний зміст: ст.15, мал.2.4.

4. Виконайте вправу 2 п.1 за допомогою відео   https://www.youtube.com/watch?v=q1tI8jVy9d8&list=PLSLajZxJCN0gkCjQ57UT-ZorFHUJVGMs





03.06.20

Тема програми : Узагальнююче повторення.

Тема уроку: Повторення теми "Кінематика" розділу "Механіка"

1. Перегляньте навчальне відео "Головна задача механіки.Рівномірний прямолінійний рух" https://www.youtube.com/watch?time_continue=294&v=wC-wvwXUVTs&feature=emb_logo

2. Опрацюйте короткі підсумки розділу І "Механіка. Частина І. Кінематика" на ст.54 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 

3.Виконайте вправу 1 завдань для самоперевірки на ст. 55 самостійно.

4. Виконайте вправу 3 завдань для самоперевірки на ст. 55 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=j_2mJGQ0LQU&list=PLSLajZxJCN0hGj0K3YjIbO84ENEnH9Ny4&index=3

5. Виконайте вправу 4 завдань для самоперевірки на ст. 55 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=5R9qIs5pd-I&list=PLSLajZxJCN0hGj0K3YjIbO84ENEnH9Ny4&index=4



03.06.20

Тема уроку: Повторення теми "Динаміка" розділу "Механіка"

1. Виконайте вправу "Кінематика"https://learningapps.org/display?v=p0i44gx4320

2. Опрацюйте короткі підсумки розділу І "Механіка. Частина 2. Динаміка і закони збереження" на ст.117 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 

3. Виконайте вправу 1,2,3 завдань для самоперевірки на ст. 118 самостійно.

4. Виконайте вправу 4 завдань для самоперевірки на ст. 118 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=hOLpDIgoS_4&list=PLSLajZxJCN0hGj0K3YjIbO84ENEnH9Ny4&index=15&t=0s

5. Виконайте вправу 6 завдань для самоперевірки на ст. 118 за допомогою відео  https://www.youtube.com/watch?v=fYPFiCc4R18&list=PLSLajZxJCN0hGj0K3YjIbO84ENEnH9Ny4&index=17&t=0s

6. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com



10.06.20
Тема уроку:Повторення теми "Механічні коливання і хвилі" розділу "Механіка"

1.Опрацюйте короткі підсумки розділу І "Механіка. Частина 3. Механічні коливання і хвилі" на ст.147 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту 

2.Виконайте вправу 1,2,3,4 завдань для самоперевірки на ст. 148 самостійно.

3.Виконайте вправу 5 завдань для самоперевірки на ст. 148 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=dt90mqQSQ1E

4.Виконайте вправу 7 завдань для самоперевірки на ст. 148 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=MYAbzqoOE_k

5. Виконайте вправу " Перший мільйон. Коливання і хвилі"   https://learningapps.org/display?v=p8gziz8fn20, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com




10.06.20
Тема уроку:Узагальнення та систематизація розділів навчальної програми І курсу.


Шановні учні групи №11!
Сьогодні останній урок блоку "Фізика" І курсу з предмету "Фізика і астрономія". 
За цей час ми розглянули такі розділи фізики як: "Механіка" і "Молекулярна фізика" . Сподіваюсь, що знання, які ви отримали під час навчання, допоможуть вам краще розуміти природу і сучасні технології. Бажаю вам міцного здоров'я і гарного літнього відпочинку!

1. Пройдіть он-лайн тестування "Підсумкова контрольна робота" за посиланням   https://naurok.com.ua/test/start/462320


2. Скрін-шот або фото результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com

3. Перегляньте  відео 5 цікавих фізичних дослідів   https://www.youtube.com/watch?v=on7I_ipZ3Pk . Поясніть  результати експериментів з фізичної точки зору.









Немає коментарів:

Дописати коментар