2021-2022 навчальний рік
17.03.22
Тема програми: Електромагнітні коливання і хвилі
Тема уроку: Вільні електромагнітні коливання. Коливальний контур.
1. Прочитайте §18, п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання 1-5 (ст.105 )
2. Перегляньте навчальне відео: "Коливальний контур", дайте відповідь на запитання:
Що відбулось би в коливальному контурі, якби котушку індуктивністю L замінити на резистор опором R?
Що відбулось би в коливальному контурі, якби котушку індуктивністю L замінити на резистор опором R?
3.Складіть опорний конспект теми за зразком "Коливальний контур" до п. 9.
4. Виконайте вправу 18 п.4 (а,б,в) самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
17.03.22
Тема уроку: Аналогія між механічними і електричними коливаннями. Формула Томсона.
1.Опрацюйте §18, п.2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .
2. Складіть опорний конспект у вигляді таблиці на ст. 102., окремо випишіть формулу Томсона, та розпишіть всі символи, що входять до неї ( що означають та в чому вимірюються).
3. Виконайте вправу 18, п 1 за допомогою відео.,фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
24.03.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть §18, підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту .
2. Опрацюйте презентацію "Коливальний контур. Розв'язування задач", випишіть формули періоду і частоти коливань коливального контуру ( слайд №4), перемалюйте таблицю характеристик вільних електромагнітних коливань (слайд № 6).
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 9-12, фотозвіт роботи відправте на поштуsamtamarin0707@gmail.com чи вайбер
24.03.22
Тема уроку: Розв'язування задач. Самостійна робота.
1. Виконайте завдання "Знайди помилку" в зошиті ( треба поставити у відповідність № питання і виправлення помилки, наприклад: 1- Г і т.д), фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
2. Виконайте контрольне тестування " Вільні електромагнітні коливання. Формула Томсона" ( посилання у вайбер - чаті групи).
31.03.22
Уроки 38-39
Тема уроку:Вимушені електромагнітні коливання. Змінний струм. Генератор змінного струму. Характеристики змінного струму.
1.Прочитайте §19, підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на запитання 1-5 на ст.111
2.Опрацюйте презентацію "Змінний струм та його характеристики"( до слайду 14), складіть на її основі опорний конспект.
3.Дайте письмові відповіді на запитання зі слайду 14.
4.Розв'яжіть задачу 1 з розбором і задачу 2 самостійно зі слайдів 15,16, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com або вайбер.
07.04.22
Тема уроку: Робота і потужність змінного струму. Діючі значення сили струму і напруги.
1. Прочитайте §20, п. 2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , випишіть визначення діючого значення сили струму на ст.113, та формул для діючого значення сили струму і напруги на ст. 114.
2. Виконайте вправу 20 п.3 за допомогою відео.
3. Виконайте он-лайн вправу "Змінний струм", скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
07.04.22
Тема уроку: Конденсатор і котушка в колі змінного струму. Активний і реактивний опори.
1. Прочитайте §20, п. 1,3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.115.
2. Перегляньте навчальне відео :
"Індуктивний опір" https://www.youtube.com/watch?v=suDKwb__XmQ&t=23s
"Ємнісний опір" https://www.youtube.com/watch?v=GWfY0My11v8&t=2s
3. Опрацюйте опорний конспект "Види опорів в колі змінного струму",
випишіть визначення і формули для активного. індуктивного та ємнісного опорів, та формулу закону Ома для кола змінного струму.
4. Розв'яжіть задачі з розбором ( №1,2) .
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
11.04.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть §19-20 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте опорну презентацію "Розв'язування задач з теми "Змінний струм", перемалюйте порівняльну таблицю характеристик постійного і змінного струму ( слайд 2)
3. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 3-6, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
14.04.22
Уроки 43-44
Тема уроку: Експериментальна робота №4 " Вимірювання індуктивності котушки"
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №2, випишіть тему, мету, обладнання, замалюйте електричну схему досліду та перемалюйте дві таблиці для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео експериментальної роботи №2, до 9 хв., яка складається з 2-х експериментів, занесіть дані експериментів до відповідних таблиць
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
20.04.22
Тема уроку: Трансформатор. Режими роботи та характеристики.
1. Прочитайте §21, до п. 6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 3-9 на ст. 121.
2. Перегляньте навчальні відео:
«Трансформатор 1.:робота в режимі холостого ходу» https://www.youtube.com/watch?v=5hDPbBLm3oQ&t=1s
Відео «Трансформатор 2: робота під навантаженням» https://www.youtube.com/watch?v=3NWWQtvhCOo
3. Складіть опорний конспект з теми за зразком на ст.121 "Короткі підсумки"
21.04.22
Тема уроку: Виробництво, передача і використання енергії змінного струму.
1. Прочитайте §21, п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту ,
2. Замалюйте блок-схему виробництва і передачі електроенергії на ст.120. підручника.
3. Перегляньте навчальне відео: "Виробництво, передача і розподіл електроенергії", дайте відповідь на запитання: навіщо напругу змінного струму перед транспортуванням підвищують у десятки разів?
4. Виконайте он-лайн вправу : "Трансформатор", скрін-шот результату відправте на вайбер
21.04.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть §21, п. 1,6 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту ,
2. Опрацюйте презентацію " Трансформатор. Виробництво і передача електроенергії. Розв'язування задач.", доповніть свій конспект, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14-16.
3. Фотозвіт роботи надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
27.04.22
Тема уроку: Утворення і поширення електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль.
1.Прочитайте §22, підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст.126.
2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітні хвилі", складіть опорний конспект( до слайду 14 )
3. Перегляньте відео "Властивості електромагнітних хвиль", дайте письмову відповідь на запитання: які середовища є непрозорими для електромагнітних хвиль?
4.Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 14,15, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.
28.04.22
Тема уроку:Принципи радіотелефонного зв’язку. Генератор незатухаючих коливань.
1. Опрацюйте § 23 до п.6 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Замалюйте схему радіопередавача(ст..130) та радіоприймача на ст..132
3. Перегляньте презентацію "Принципи радіозв'язку", складіть опорний конспект до слайду 14.
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 23-25, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.
28.04.22
Тема уроку:Модуляція і детектування. Поняття про телебачення.
1.Опрацюйте § 23 п.6,7 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Замалюйте блок-схему радіотелефонного зв’язку ,складіть опорний конспект за зразком на ст.. 133.
3.Виконайте вправу 23(2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=O-Kono
04.05.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 17- 23 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу : "Знайди пару"https://learningapps.org/4286411
!Пояснення: треба співмістити парні стікери.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Електромагнітні коливання і хвилі""
4.Фотозвіт про роботу( відповіді на тести і задачі) відішліть на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
05.05.22
Тема уроку: Узагальнення і систематизація теми "Електромагнітні коливання і хвилі"
1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Пройдіть он-лайн тестування "Електромагнітні коливання і хвилі" за посиланням у вайбер-чаті групи.
05.05.22
Тема програми: Оптика
Тема уроку: Розвиток уявлень про природу світла.
1. Опрацюйте § 24 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. З опорного конспекту "Розвиток уявлень про природу світла" випишіть визначення: ,Оптика","Джерела світла" "Приймачі світла" ( пункт 1).
3. Заповніть таблицю (пункт 2).
4. За допомогою опорного конспекту та підручника, дайте визначення , що таке світло (пункт 3)
11.05.22
Тема уроку: Визначення швидкості світла.
1. Повторіть § 24 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Опрацюйте презентацію "Швидкість світла" , запишіть, чому дорівнює швидкість світла у вакуумі та якими методами її визначали.
3.Перегляньте навчальний відеоролик " Як визначити швидкість світла?", дайте відповідь на запитання:Чому швидкість світла є масимальною у природі?
12.05.22
Тема уроку: Закони геометричної оптики.
1. Опрацюйте § 25 (п.1,2) , § 26 (п.1,3) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео:
"Промені світла"https://www.youtube.com/watch?v=VdSsgDQf-fM&t=1s, "Відбивання світла в плоскому дзеркалі" https://www.youtube.com/watch?v=PQhLKf2-h-M&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=7, "Заломлення світла"https://www.youtube.com/watch?v=aVEVAIDRVXM&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=14
3. Опрацюйте презентацію "Геометрична оптика", складіть за нею конспект, розв'яжіть задачі ( значення сінусів кутів можна знайти в таблицях Брадіса з точністю до 4 знака після коми)
4. Фото розв'язків задач відішліть на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
12.05.22
Тема уроку: Повне внутрішнє відбивання світла.
1. Опрацюйте § 26 (п. 4,5) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео
"Повне внутрішнє відбивання світла"https://www.youtube.com/watch?v=lecp6WBcDU8&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=15
3. Опрацюйте презентацію "Повне внутрішнє відбивання світла", складіть за нею конспект, дайте письмову відповідь на запитання слайду №14.
4. Виконайте вправу 26 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=qOKdXrRICDc.
18.05.22
Тема уроку: Експериментальна робота №5 "Визначення показника заломлення скла"
1.Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи № 5
2. Приготуйте подвійний листочок, лінійку, олівець. Перепишіть з інструкції тему, мету, обладнання та приготуйте таблицю для данних і результатів обчислень.
3. Перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=VFpGNM-Zbz0, занесіть дані експерименту в таблицю ( хід променів малювати не треба).
Увага! Задля запобігання неточностей дані експерименту вже занесені до таблиці!
4.Виконайте розрахунки згідно інструкції, заповніть таблицю, зробіть висновок.
5. Фотозвіт роботи надішліть на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
19.04.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 24 -26 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач. Геометрична оптика" : дайте відповіді на запитання тестів та розв'яжіть задачі.
3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com або вайбер
19.04.22
Тема уроку: Лінзи. Отримання зображень за допомогою лінз.
1. Опрацюйте § 27 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Перегляньте відео " Зображення в збиральній лінзі"https://www.youtube.com/watch?v=ofIOIJz8vZ8&t=13s
3. Опрацюйте презентацію "Лінзи. Формула тонкої лінзи", складіть на її основі опорний конспект, випишіть характеристики і формули для лінзи та приклади побудови зображень.
4. Перемалюйте узагальнюючу таблицю зображень у лінзі на ст.160
25.05.22
Тема уроку: Оптичні системи та оптичні прилади.
1. Опрацюйте § 28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст.166(усно)
2. Перегляньте презентацію "Око, як оптична система", складіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте вправу 28 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=P_6zo5g9UQI
26.05.22
Тема уроку:Експериментальна робота №6 "Визначення оптичної сили лінзи"
Перед початком роботи повторіть § 27 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту,
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, олівець, лінійку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №6, випишіть з неї тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю для занесення результатів досліду.
3. Перегляньте відео експеримента https://www.youtube.com/watch?v=qCMXsCoDhSo , дані занесіть до таблиці і опрацюйте згідно інструкції ( обов'язково наведіть розрахунки)
4. Зробіть висновок та надішліть фотозвіт про роботу на вайбер чи пошту
samtamarin0707@gmail.com
26.05.22
Тема уроку: Дисперсія. Види спектрів.
1.Опрацюйте §29 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-5( ст..170)
2. Перегляньте відео:
«Дисперсія і спектр світла" https://www.youtube.com/watch?v=4E1AxUMUz-g&t=16s
3. Складіть опорний конспект за зразком ( пунктІ)
4. Виконайте вправу 29 п.5 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=sfD2-tFOthk
02.06.22
Тема уроку: Інтерференція світла.
1.Опрацюйте § 30 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну відповідь на контрольні запитання ( ст..176)
2. Перегляньте відео:
- «Інтерференція світла» https://www.youtube.com/watch?v=_kf7guE1AMw
- «Інтерференція в тонких плівках» https://www.youtube.com/watch?v=wq_j69PKGzg
3. Складіть опорний конспект за зразком ( пункт ІІ).
4. Виконайте вправу 30 п.1,2,3 - самостійно, п.4 - за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=0sZD7To_EdU
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
02.06.22
Тема уроку: Дифракція світла. Дифракційні гратки.
1. Перегляньте відео «Дифракція світла»https://www.youtube.com/watch?v=VCIR1IYWX0k та відео «Дифракційна решітка» https://www.youtube.com/watch?v=hCU_beywf7o&t=15s
2. Опрацюйте §31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт,дайте відповіді на контрольні запитання 1,3,6,7 на ст. 182 (усно)
3. Опрацюйте презентацію " Дифракція світла", складіть конспект, розберіть задачі з розбором, фотозвіт роботи відправте напошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
09.06.22
Уроки № 66-67
Тема уроку: Експериментальна робота №7 "Спостереження інтерференції та дифракції світла"
1.Повторіть § 29-31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Підготуйте подвійний листочок у клітинку, олівець, ручку, лінійку, кольорові олівці.
3. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи № 7, випишіть тему, мету, обладнання.
4. Перегляньте відео експерименту «Спостереження інтерференції і дифракції світла» https://www.youtube.com/watch?v=P7HbG-iDi8s&list=PL587EC8B5AB20C340&index=3
5. За допомогою відео проведіть спостереження явищ інтерференції та дифракції, опишіть та замалюйте їх згідно інструкції, дайте відповіді на запитання, наведені в "Порядку виконання роботи".
6. Зробіть висновок , фото роботи відішліть на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
16.06.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 29-31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Пригадайте основні поняття і закони , які ви вичили в темі " Геометрична і хвильова оптика", виконайте вправу "Знайди пару" https://learningapps.org/11088527
2. Опрацюйте опорний конспект " Розв'язування задач з хвильової оптики", виконайте письмово завдання конспекту : розгадайте кросворд, пройдіть тести, розв'яжіть задачі.
3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
16.06.22
Тема уроку: Узагальнення теми "Фізична оптика".
1. Повторіть опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт
2. Пройдіть он-лайн тест "Оптика" за посиланням у вайбер-чаті групи
22.06.22
Тема уроку: Навчальні проекти з теми "Оптика"
1. Зберіть інформаційний матеріал для підготовки проекту з теми «Оптика». Орієнтовні теми проектів:
- «Переваги і недоліки оптичної системи ока людини»
- «Чому світлофор має червоний, жовтий і зелений кольори?»
- Фотовиставка «Інтерференція і дифракція світла навколо нас»(бажано зробити власні фото)
2. Ознайомтесь з прикладом інформаційного навчального проекту "Негативний вплив магнітного поля на людину" https://ppt-online.org/637938
3. Оберіть тему навчального проекту , виконайте його за допомогою ресурсів Інтернету, оформіть за зразком, наведеними у п.2 у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) та надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
03.02.22
Тема програми: "Електромагнетизм"
Тема уроку: Експериментальна робота №3 "Дослідження явища електромагнітної індукції"
1. Приготуйте подвійний листочок у клітинку, ручку, карандаш, лінійку, підпишіть своє прізвище, № групи.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №3, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю №1.
3.Перегляньте відео експерименту, заповнюючи таблицю №1, до 3 хв.10 с . Зробіть висновок №1, в якому дайте відповіді на питання п.2 інструкції.
4. Перемалюйте таблицю №2 , продовжуйте перегляд відео із заповненням таблиці №2, до 4 хв. 34 с . Зробіть висновок №2, в якому дайте відповіді на питання п.4 інструкції.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
03.02.22
Тема уроку:Розв'язування задач.
1.Повторіть § 13 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Електромагнітна індукція. Практичне застосування" до слайду№ №18 ,складіть опорний конспект щодо практичного використання електромагнітної індукції.
3. Розвяжіть задачу з розбором зі слайдів № 18-19.
4. Розвяжіть задачу самостійно, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер:
Яка ЕРС індукції виникає в провідному контурі площею 200 квадратних сантиметрів при зменшенні магнітної індукії на 0,02 Тл за 5 мс ?
10.02.22
Тема уроку: Енегія магнітного поля струму.
1.Прочитайте § 14 п. 3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на контрольні запитання 5,6 на ст. 83.
2. Випишіть формулу енергії магнітного поля струму на ст.82.
3. Опрацюйте презентацію " Самоіндукція. Енергія магнітного поля струму", складіть конспект, розвяжіть задачі з розбором зі слайдів 17-19.
4.Виконайте вправу 14 п. 5 за допомогою навчального відео.
10.02.22
Тема уроку: Магнітні властивості речовини .
1.Прочитайте §15 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 88)
2.Опрацюйте презентацію "Магнітні властивості речовини", складіть на її основі опорний конспект, в якому обов'язково дайте визначення магнітній проникності речовини ( слайд №5), вкажіть, що таке діамагнетики, парамагнетики та феромагнетики, та як вони себе поводять в магнітному полі.
3. Виконайте вправу 15(1) за допомогою слайду №7 презентації "Магнітні властивості речовини"
17.02.22
Тема уроку:Взаємозв'язок електричного і магнітного полів. Гіпотеза Максвела.
1.Прочитайте §16 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст. 92)
2. Складіть порівняльну таблицю електричного та магнітного поля за зразком на ст. 90 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3.Перегляньте відео презентацію "Теорія електромагнітного поля" і дайте письмову відповідь на запитання:
1)Що таке електромагнітне поле?
2)Які складові електромагнітного поля?
3)Як називається і чому дорівнює сила, з якою електромагнітне поле діє на заряджену частинку?
4)В якому випадку електромагнітне поле проявляє себе як електричне?
5) В яких випадках електромагнітне поле проявляє себе як магнітне?
4. Виконайте вправу 16 п.2 самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
17.02.22
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнетизм", на ст.92 підручника "Фізика-11"
чи вайбер.
Тема уроку: Контрольна робота з теми "Електромагнетизм"
1.Опрацюйте "Короткі підсумки розділу" на ст. 93 підручника "Фізика-11"
2.Виконайте контрольне тестування з теми "Електромагнетизм" за посиланням у вайбер-чаті групи.
24.02.22
Тема уроку: Коливання та їх характеристики.
1.Прочитайте §17 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту дайте усні відповіді на питання (ст.99 )
2. Складіть опорний конспект з теми за зразком ( до "Закріплення вивченого матеріалу")
3. Виконайте вправу 17 п.1 за допомогою відео.
4. Виконайте 1 завдання опорного конспекту з розділу "Закріплення вивченого матеріалу" самостійно, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
08.11.21
Тема програми: Електричний струм.
Тема уроку: Електричний струм та його параметри.
1.Опрацюйте § 1 п.1.2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 8 (усно)
3. Перегляньте відео "Дії електричного струму" https://www.youtube.com/watch?v=R1i1__sW_6g
4. Опрацюйте презентацію " Електричний струм та його характеристики", складіть на її основі опорний конспект, розв'яжіть задачу 1 зі слайду №13
4. Виконайте вправу 1 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=94nugVc1rts&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo
Тема уроку: Закони постійного струму
1. Повторіть за опорним коспектом навчальний матеріал попереднього уроку.
2.Опрацюйте § 1 п.3, § 3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 17 (усно)
4. Перегляньте відео "Закон Ома"https://www.youtube.com/watch?v=iyR4Nt7Twg4
5. Перегляньте презентацію "Закони електричного струму" , складіть на її основі опорний конспект, розв'яжіть задачі 1,2 зі слайдів №3 і №7
6. Виконайте вправу 3 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=MGSxYRvQDUM&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo&index=17&t=0s
7. Фотозвіт про виконану роботу відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
11.11.21
Тема уроку:Електричні кола з послідовним і паралельним з'єднанням провідників.
1. Опрацюйте § 2 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте відповіді на контрольні запитання 1,2 на ст.13 (усно)
2. Перегляньте відео " Послідовне і паралельне з'єднання провідників" https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk&t=4s
3. Опрацюйте опорний конспект, випишіть визначення видів з'єднань провідників та перемалюйте таблицю.
4. Виконайте вправу 2 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=GQR21gCXQSo&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo&index=10&t=0s
5. Виконайте завдання 2 опорного конспекту самостійно.
Тема уроку: Сила пружності. Сила реакції опори.
1. Виконайте вправу на повторення "Штучні супутники Землі"("Так" чи "ні"?)
2. Прочитайте § 12 підручника "Фізика-10", п.1,2,3, дайте усні відповіді на питання 1-5 на ст.78
3. Випишіть зі ст.74-75, що таке сила реакції опори і замалюйте малюнок 12.7
4. Опрацюйте презентацію "Сила пружності", складіть на її основі опорний конспект.
5. Виконайте вправу 12, п.3 за допомогою відео.
6. Виконайте вправу 12., п.1 самостійно. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
Тема уроку: Сила тертя. Коефіцієнт тертя.
1. Прочитайте § 13 підручника "Фізика-10", п.1-3, дайте усні відповіді на питання 1-6 на ст.86
2. Опрацюйте презентацію "Сила тертя", виконайте фізичний диктант (для самоперевірки) зі слайду №2,складіть на основі презентації опорний конспект.
Тема уроку: Рух тіла під дією кількох сил.
1. Повторіть § 11-13 підручника "Фізика-10"( розділ "Підбиваємо підсумки" на ст. 71, 78,85-86).
Тема уроку: Лабораторна робота №2 " Визначення коефіцієнта тертя ковзання".
1.Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №2 "Визначення коефіцієнта тертя ковзання", випишіть тему, мету, обладнання лабораторної роботи, накресліть таблицю.
3. Уважно двічі перегляьте відео експерименту - спочатку , для ознайомлення, а потім для зняття даних експерименту.
Увага! Задля уникнення неточностей дані експерименту занесені до таблиці!
4.Керуючись інструкцією, виконайте розрахунки, та знайдіть середнє значення коефіцієнта тертя, обовязково зробіть висновок!
5.Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
24.12.20
Тема уроку: Рівновага тіл. Момент сили.
1. Прочитайте § 14 підручника "Фізика-10" дайте усні відповіді на питання 1-5 (на ст. 91).
1). Що таке рівновага тіл? (п.1, ст.87)
2).Що таке центр мас тіла? (п.2, ст.87)
3).Що таке момент сили, що таке плече сили ?(п.3, ст.88, запишіть визначення, формулу, одиниці вимірювання )
4).Умови рівноваги тіл (п.3, ст.88, таблиця)
5).Види рівноваги тіл (п.4, ст.89, таблиця)
3. Перегляньте відеопрезентацію "Рівновага сил. Момент сили" та доповніть свій конспект.
4. Виконайте вправу 14, п.1 самостійно, вправу 14 п.2 за допомогою відео, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер
12.01.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 14 підручника "Фізика-10" ( розділ "Підбиваємо підсумки" на ст. 91).
2.Виконайте вправу "Класифікуйте за ознаками"(Види рівноваги), скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Рівновага тіл", виконайте тести, законспектуйте слайди №12,13, розвяжіть задачу №1 з розбором і задачу №2 самостійно.
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.
12.01.21
Тема уроку: Розв'язування задач (підготовка до контрольної роботи)
1. Повторіть § 9-14 підручника "Фізика-10".
2. Опрацюйте презентацію " Розвязування задач з теми " Динаміка", виконайте письмово вправу "Знайди відповідність" зі слайдів 2,3, та розвяжіть задачі з розбором 1-3
Тема уроку: Контрольна робота №2 з теми "Динаміка".
1. Опрацюйте 1,2,3 пункт узагальнюючого опорного конспекту з теми "Динаміка" ст. 117, підручника підручника "Фізика-10".
2.Пройдіть контрольне тестування з теми "Динаміка", посилання на тести у вайбер-чаті групи.
Тема програми : Закони збереження.
Тема уроку: Імпульс тіла. Імпульс сили. Закон збереження імпульсу.
1.Прочитайте § 17 підручника "Фізика-10", п.1,2 дайте усні відповіді на питання 1-5 на ст. 110.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
19.01.21
Тема уроку: Реактивний рух.
1.Повторіть § 17 підручника "Фізика-10", п.1
2. Виконайте вправу "Імпульс. Закон збереження імпульсу", скрін- шот результату відправте на пошту чи вайбер.
Тема уроку: Пружне і непружне зіткнення.
1.Прочитайте § 17 підручника "Фізика-10", п.3, розгляньте пояснювальні рисунки до різних варіантів зіткнень тіл на ст. 108-109.
2. Опрацюйте презентацію "Пружне і непружне зіткнення", випишіть визначення , розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів
Тема уроку: Механічна робота. Потужність.
1.Прочитайте § 15 підручника "Фізика-10", п.1,2 ,4, дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст.96
2. Перегляньте навчальне відео "Механічна робота".
3.Опрацюйте презентацію "Механічна робота. Потужність" ( слайди 1-7), складіть на її основі опорний конспект.
4. Розв'яжіть задачі з розбором №1,2 та задачу №3 самостійно зі склайдів 8-10, фотозвіт роботи відправте на пошту чи вайбер.
21.01.21
Тема уроку: Механічна енергія.
1.Прочитайте § 15 підручника "Фізика-10", п.3 та § 16, п.1-3 дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст.103.
2. Опрацюйте презентацію "Механічна енергія" до слайду 11, складіть на її основі опорний конспект.
3.Розвяжіть задачі з розбором 1,2,3 з 12-14 слайдів презентації "Механічна енергія", фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
26.01.21
Тема уроку: Закон збереження механічної енергії.
1.Повторіть § 16 підручника "Фізика-10", п. 1-3 .
2. Перегляньте навчальне відео " Енергія. Кінетична і потенціальна енергія" , дайте письмову відповідь на запитання:
1)Які сили називаються консервативними? Які сили відносяться до консервативних?
2)Які сили називаються дисипативними?Які сили (сила) відносяться до дисипативних?
1)Що таке повна механічна енергія ?( визначення, формула ,ст.100)
2)Закон збереження повної механічної енергії ( формулювання, формула ,ст.101)
3)За якої умови виконується закон збереження повної механічної системи? (ст.101)
4)Загальний закон збереження енергії ( формулювання,ст.101)
4. Виконайте вправу 16. п 4 за допомогою відео.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
28.01.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть § 15- 16 підручника "Фізика-10"
2. Опрацюйте презентацію " Механічна енергія.Розв'язування задач ", розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 4-8, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
3. Виконайте он-лайн вправу "Механічна енергія" ( треба знайти пару відповідних понять, при повторному кліку пари зникають), скрін-шот результату відправте на вайбер.
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Закони збереження"
1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Динаміка і закони збереження" п.4,5 на ст. 117 підручника підручника "Фізика-10", при необхідності, доповніть свій конспект.
2. Пройдіть он-лайн тестування "Механічна робота. Механічна енергія", посилання у вайбер-чаті групи.
01.02.21
Тема програми : Механічні коливання та хвилі.
Тема уроку: Коливальний рух, його види та характеристики.
1. Прочитайте § 19 підручника "Фізика-10", п. 1-3, дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-6 на ст. 124
2. Опрацюйте презентацію "Механічні коливання та їх характеристики" до слайду 9, складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте визначення механічним коливанням, їх видам та характеристикам.
3. Пройдіть тестові вправи на слайдах 9-15, відповіді ( за зразком на слайді 16) відішліть на вайбер чи пошту.
4. Випишіть з підручника "Фізика-10" ст. 120- 121 визначення затухаючих коливань і автоколивань.
5. Виконайте письмово вправу 19 п.1 ( наведіть не менш 4 прикладів)
01.02.21
Тема уроку: Гармонічні коливання. Рівняння гармонічних коливань.
1. Прочитайте § 19 підручника "Фізика-10", п. 4, повторіть п.1-3,дайте усні відповіді на контрольні запитання 7,8 на ст. 124
2. Перегляньте навчальне відео "Гармонічні коливання" , дайте письмову відповідь на запитання: які коливальні системи у відео здійснювали гармонічні коливання?
3. Опрацюйте презентацію "Гармонічні коливання", складіть за нею опорний конспект ( слайд 11 - 25), розв'яжіть задачу з розбором ( слайд 26).
4. Виконайте вправу 19 п.2 за допомогою відео.
04.02.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 19 підручника "Фізика-10"
3. Виконайте вправу 19 п. 5 за допомогою відео
08.02.21
Тема уроку: Математичний та пружинний маятники.
1. Виконайте вправу " Коливальний рух", скрін-шот результату відправте на вайбер чи пошту.
2. Прочитайте § 20 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст. 130
3.Опрацюйте презентацію " Математичний та пружинний маятники", складіть опорний конспект за її допомогою ( слайди 1-7)
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 9-11.
08.02.21
Тема уроку: Лабораторна робота №3 "Дослідження коливань нитяного маятника"
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №3, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте три таблиці для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео лабораторної роботи №3, яка складається з трьох експериментів, занесіть дані експериментів до відповідних таблиць.
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
11.02.21
Тема уроку: Вимушені коливання. Резонанс.
1.Прочитайте § 21 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 133
2. Перегляньте навчальне відео "Резонанс", дайте письмову відповідь на запитання:за якої умови відбувається різке зростання амплітуди коливань тіла?
3. Опрацюйте презентацію "Вимушені коливання. Резонанс", складіть опорний конспект, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 11-13.
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
11.02.21
Тема уроку: Механічні хвилі. Види і характеристики хвиль.
1.Прочитайте § 22 підручника "Фізика-10", п.1-4 дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-8 на ст. 139
3. Опрацюйте опорний конспект "Механічні хвилі", складіть на його основі власний, в якому дайте визначення хвильовому процесу, видам та характеристикам хвиль.
4. Виконайте завдання 1-3 опорного конспекту (розділ"Закріплення вивченого матеріалу), фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
15.02.21
Тема уроку: Інтерференція і дифракція хвиль.
1. Виконайте он-лайн вправу "Механічні коливання і хвилі".
2. Перегляньте навчальне відео:
Інтерференція хвиль
Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняються явища інтерференції і дифракції?
3. Опрацюйте § 22 підручника "Фізика-10", п. 5,6, випишіть визначення явища інтерференції та дифракції (ст.138-139).
4. Виконайте вправу 22 п.1 ( можна за допомогою відео),
фотозвіт роботи за урок відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
15.02.21
Тема уроку: Звукові явища. Швидкість звуку.
1. Прочитайте § 23 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.145.2.Перегляньте навчальне відео "Виникнення звуку", дайте відповідь на запитання: що є джерелом звуку?
3. Опрацюйте презентацію "Звук та його характеристики", складіть на його основі опорний конспект ( до 12 слайду), ознайомтесь з описом звукових явищ (слайди 12-18)
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 19-21, фотозвіт роботи відправте на вайбер.
18.02.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте узагальнюючий опорний конспект з теми "Механічні коливання і хвилі", ст 147 підручника § 23 підручника "Фізика-10, доповніть свій конспект.
2. Виконайте он-лайн вправу "Коливальний рух. Механічні хвилі", скрін-шот результату відправте на вайбер.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Механічні коливання і хвилі", виконайте завдання на відповідність та тестові завдання на слайдах 1-10, розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 11-13.
4. Фотозвіт роботи відправте на вайбер.
18.02.21
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Механічні коливання і хвилі"
1. Повторіть § 19-23 підручника "Фізика-10, доповніть свій конспект.
2. Пройдіть контрольне он-лайн тестування з теми "Механічні коливання і хвилі" за посиланням у вайбер-чаті групи.
22.02.21
Тема програми: Релятивістська механіка
Тема уроку ( №53-54): Принципи відносності Галілея і Ейнштейна. Закон додавання швидкостей.
1. Прочитайте § 24 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.154.
2. Опрацюйте презентацію "Принцип відносності Галілея. Принцип відносності Ейнштейна", складіть опорний конспект ( до слайду 17 включно).
3. Розв'яжіть задачу з розбором зі слайду 18.
4. Виконайте вправу 24 п.3 за допомогою відео.
5. Додатково! Перегляньте відео " Як ми з'ясували швидкість світла?
23.03.21
Тема уроку: Рівняння стану ідеального газу.
1. Прочитайте § 30 п.1,2 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання :
2. Опрацюйте презентацію "Рівняння стану ідеального газу", складіть опорний конспект, розв'яжіть задачу з розбором зі слайду №16.
3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
23.03.21
Тема уроку:Ізопроцеси в газах. Газові закони.
1. Прочитайте § 30 (п.3-6) підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст.185.
2. Опрацюйте презентацію "Газові закони", складіть опорний конспект (до слайду 17).
3. Розвяжіть задачі з розбором зі слайдів 19-22, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту samtamarin0707@gmail.com
24.03.21
Тема уроку: Лабораторна робота №4 "Дослідження ізотермічного процесу"
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №4, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео лабораторної роботи №4, занесіть дані експерименту до таблиці.
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблицю,побудуйте графік, обов'язково зробіть висновки !
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
30.03.21
Тема уроку: Розв'язування задач ( підготовка до контрольної роботи з теми "Основи МКТ")
1. Повторіть § 26 -30 підручника "Фізика-10".
2. Виконайте он-лайн вправу " Основні формули МКТ", скрін-шоти відправте на вайбер чи пошту.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Основи МКТ", розв'яжіть задачі з розбором, фотозвіт відправте на пошту чи вайбер.
Тема уроку: Узагальнення теми "Основи МКТ"
підручника "Фізика-10"
Тема уроку: Пароутворення і конденсація. Кипіння.
1. Прочитайте § 31 підручника "Фізика-10", дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 191.
Тема уроку: Відносна вологість повітря.
1. Прочитайте § 32 підручника "Фізика-10" до п.3, дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 194.
Тема уроку: Методи вимірювання відносної вологості повітря.
1. Виконайте он-лайн вправу "Пароутворення і конденсація", фотозвіт відправте на пошту чи вайбер.
2.Прочитайте § 32 підручника "Фізика-10" п.3, 4.
4. Опрацюйте презентацію "Вимірювання відносної вологості повітря", складіть опорний конспект, розв'яжіть задачі зі слайдів 4,10.
09.04.21
Тема уроку: Лабораторна робота №5 "Вимірювання відносної вологості повітря"
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, ручку, олівець, лінійку, підпишіть титульну сторінку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до лабораторної роботи №5, випишіть тему, мету, обладнання та перемалюйте таблиці 1,2 для вимірювань і обчислень.
3. Перегляньте відео 1 та відео 2 лабораторної роботи №5, занесіть дані експерименту до таблиць.
Увага! Задля уникнення неточностей. дані експериментів занесені до таблиць!
4. Виконайте розрахунки відповідно інструкції, заповніть таблиці, обов'язково зробіть висновки !
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
13.04.21
Тема уроку: Поверхневий натяг. Капілярні явища.
1. Прочитайте § 33 підручника "Фізика-10" , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст. 201.
2. Опрацюйте презентацію " Поверхневий натяг. Явища змочування. Капілярні явища ", складіть на її основі опорний конспект( до слайду 13, крім слайду 6)
3. Перегляньте навчальне відео " Поверхневий натяг", дайте відповіді на якісні задачі 1-4 зі слайду 16.
4. Розв'яжіть задачу 1 з розбором ( слайд 17) і задачу 2 самостійно ( слайд 18), фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
16.04.21
Тема уроку: Кристалічні та аморфні тіла.
1. Опрацюйте § 34 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2.Складіть опорний конспект теми за презентацією "Кристалічні та аморфні тіла"
3. Заповніть таблицю з останнього слайду презентації, фото таблиці відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
16.04.21
Тема уроку: Деформації твердих тіл, види та характеристики.
1.Опрацюйте § 35 до п.3 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Складіть опорний конспект за презентацією "Механічні властивості твердих тіл".
3. Дайте письмово відповідь на запитання слайда №9 "Яких деформацій зазнають тіла?"
4. Виконайте вправу 35 п.2 і перевірте її за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=oyE8S2tkUAI
5. Фотозвіт про роботу відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
19.04.21
Тема уроку: Закон Гука. Модуль Юнга.
1. Перегляньте навчальне відео "Модуль Юнга" https://www.youtube.com/watch?v=9rQN1KRamLI
2.Опрацюйте § 35 п.3,4,5 , повторіть п.1,2, підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
3. Складіть опорний конспект за презентацією "Закон Гука. Модуль Юнга".
4. Розв'яжіть задачі №1,2 зі слайду №9 за зразком задач, розв'язаних на слайдах №7,8.
20.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 31 - 35 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Виконайте фізичний диктант за посиланням https://learningapps.org/display?v=pdpiaccav20
3. Виконайте завдання для самоперевірки на ст.215 за допомогою відео:
завдання 1-https://www.youtube.com/watch?v=DNeKptGtG24
завдання 2 -https://www.youtube.com/watch?v=wCyFm_sdTI8
завдання 4 -https://www.youtube.com/watch?v=ue1YE9MUbxo
завдання 9 -https://www.youtube.com/watch?v=llWHj-dYN0A
4. Фотозвіт своєї роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
23.04.21
Тема уроку: Узагальнення теми "Властивості газів, рідин і твердих тіл"
1. Повторіть §31- 35 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Опрацюйте опорний конспект з теми "Молекулярна фізика, І розділ" на ст.214.
3. Пройдіть контрольні тести з теми " Властивості газів, рідин і твердих тіл" за посиланням у вайбер-чаті групи.
23.04.21
Тема програми: Основи термодинаміки
Тема уроку:Внутрішня енергія тіл та способи її зміни.
1. Перегляньте відео "Внутрішня енергія та способи її зміни" https://www.youtube.com/watch?v=tt1UDJ1DzlE
2. Опрацюйте §36 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
3. Складіть опорний конспект у вигляді двох таблиць (ст..217-218)
4. Виконайте вправу 36 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=SfR6fPdqDAU
27.04.21
Тема уроку: Перший закон термодинаміки.
1. Перегляньте відео «Закони термодинаміки » https://www.youtube.com/watch?v=TUr9YEJKKDY
2.Опрацюйте §38 п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання 1,2 на ст.227 (усно)
3.Складіть опорний конспект: випишіть два формулювання першого закону термодинаміки і відповідні їм формули на ст. 224
4.Виконайте вправу 36 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=SwxcoME5iuA
28.04.21
Тема уроку: Робота газу. Застосування І закону термодинаміки до ізопроцесів.
1. Виконайте он-лайн вправу "Знайдіть відповідність" та пригадайте назви, умови та закони ізопроцесів, фотозвіт результату відправте на вайбер.
2.Опрацюйте §37, 38 п.2-3 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу роботи газу (ст.221) та визначення адіабатного процесу (ст.226).
3. Опрацюйте презентацію «Перший закон термодинаміки. Ізопроцеси», складіть опорний конспект , розв'яжіть задачі з розбором.
4. Виконайте вправу 38 п.2 за допомогою відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=Xo5um0-JoBE
28.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть § 36-38 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Знайди пару. І закон термодинаміки. Зміни величин"
3. Опрацюйте опорний конспект «Розв’язування задач з теми« Внутрішня енергія ідеального газу. І закон термодинаміки.», спробуйте виконати завдання 3,4 опорного конспекту самостійно.
4. Виконайте вправу 38 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=e1MYufaY0Q8
5. Фото результатів роботи вишліть на пошту samtamarin0707@gmail.c
29.04.21
Тема уроку: Необоротність теплових процесів. ІІ закон термодинаміки.
1.Опрацюйте §39 п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Дайте відповіді на контрольні запитання 1-3 на ст. 234.
3. Перегляньте відео «Другий закон термодинаміки» https://www.youtube.com/watch?v=rvICc3Uuc3A
4.Опрацюйте презентацію " ІІ закон термодинаміки", складіть на її основі опорний конспект.
30.04.21
Тема уроку:Принцип дії теплових машин. Цикл Карно.
1. Опрацюйте § 39 ( з п.2 до кінця ) підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст. 234 (усно)
2. Складіть опорний конспект за презентацією "Теплові двигуни", виконайте письмово завдання "Незакінчене речення" зі слайду № 10.
3 Виконайте вправу 39 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=Ng8AWIxqqJw
30.04.21
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть §36-39 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Теплова машина" - до кожної шпильки підберіть назву відповідного елемента https://learningapps.org/2852153
3. Опрацюйте презентацію "Термодинаміка. Задачі", виконайте (письмово) завдання 2,3 слайду і розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 4-7.
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
06.05.21
Тема уроку:
Узагальнення теми "Основи термодинаміки"
1.Повторіть§36-39 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту
2. Опрацюйте «Підсумки розділу «Молекулярна фізика. Термодинаміка» на ст..235.
3. Пройдіть он-лайн тест " Основи термодинаміки" за посиланням у вайбер-чаті групи.
06.05.21
Тема уроку: Навчальні проекти з розділу "Молекулярна фізика"
Завдання:
Зібрати інформацію для проектів на тему (за вибором):Аномальні властивості водиІсторія створення теплового двигуна( на вибір: дизельного, реактивного чи карбюраторного)Шляхи підвищення ККД теплових двигунів.Проекти оформити у вигляді презентації за зразком презентація 1: або реферату ( не більше 3 сторінок), переслати на пошту samtamarin0707@gmail.com ,чи вайбер.
11.05.21
Розділ програми : "Електродинаміка"
Тема програми " Електричне поле"


Немає коментарів:
Дописати коментар