2020-2021 навчальний рік
Тема програми: "Узагальнення та повторення навчального матеріалу на основі досягнень фізики та технології"
19.10.20
Тема уроку: Прискорювачі елементарних частинок
1. Перегляньте презентацію "Прискорювачі елементарних частинок", дайте відповіді на запитання (письмово):
- Що таке прискорювач?
- Який принцип роботи прискорювачів?
- Які сили забезпечують прискорення частинок( вказати формули)?
- Які існують види прискорювачів?
- Що таке прискорювач?
- Який принцип роботи прискорювачів?
- Які сили забезпечують прискорення частинок( вказати формули)?
- Які існують види прискорювачів?
2. Перегляньте відео "Як працює великий адронний колайдер" https://www.youtube.com/watch?v=ABVQoSPA0iE
3.Повторіть § 41 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу силової характеристики електричного поля.
4. Виконайте вправу 41 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=LMywc-mp3Ys
19.10.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1.Повторіть § 12 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть визначення і формулу сили Лоренца.
2. Розберіть за таблицею на ст. 68 можливі випадки руху зарядженої частинки в магнітному полі ( усно).
3. Випишіть формули радіуса кола, яке описує заряджена частинка в магнітному полі та періоду її обертань ( ІІ стовпчик таблиці).
4. Ознайомтесь з принципом дії і будовою циклотрона ( ст. 69), запишіть з яких елементів він складається і завдяки яким силам в ньому відбувається розгін заряджених частинок.
5. Виконайте вправу 12 п. 1 - самостійно, п. 2 - за допомогою відеоhttps://www.youtube.com/watch?v=pYhQCDu0kzQ
21.10.20
Тема уроку: Світлодіоди та напівпровідникові лазери.
1. Виконайте вправу " Сила Лоренца"https://learningapps.org/8308407, скрін результату відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
2. Повторіть § 9 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-10»Рівень стандарту, складіть опорний конспект за зразком на ст.48 (письмово), дайте відповіді на контрольні запитання на ст. 48(усно)
3. Перегляньте відео "Світлодіод та лазерна указка" , намалюйте будову світлодіоду та вкажіть , завдяки якому процесу світлодіод випромінює світло.
4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення на тему " Застосування напівпровідникових лазерів" і відішліть на пошту у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) або повідомлення у форматі Word ( не більше 2 сторінки) .
5. Виконайте вправу 9 п.2 : намалюйте схему і поставте полярність ("+" або "-") в точках А і В.
21.10.20
Тема уроку: Мобільний зв'язок та GPS- навігація
1. Перегляньте відео "Історія мобільного зв'язку та як він працює" https://www.youtube.com/watch?v=IbkaPCOX-Zs.
2. Опрацюйте опорний конспект " Мобільний зв'язок", випишіть визначення та основні елементи стільникового зв'язку, дайте відповіді на контрольні запитання.
3. Перегляньте відео "GPS - навігація"https://www.youtube.com/watch?v=kUI04KEqSm0 , запишіть, що таке GPS та скільки супутників зв'язку необхідно мати на орбіті, щоб забезпечити високу точність визначення координат.
4. Повторіть § 22, п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть визначення що таке електромагнітна хвиля та її основні властивості.
26.10.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту
2. Виконайте вправу 23 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=O-KonoNnVDw&t=16s
3. Виконайте самостійно завдання 3 п.1 (Завдання для самоперевірки) на ст. 137 . Вказівка: скористайтесь формулою хвилі.
4. Пройдіть он-лайн тестування "Електромагнітні хвилі. Радіозв'язок" за посиланням , скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
26.10.20
Тема уроку: Види акумуляторів електричної енергії.
1. Перегляньте відео "Гальванічна батарея"https://www.youtube.com/watch?v=vXSfCuMLBio&list=PLeOlm2kq0HcsLiq21wdQNtST6voqMQKVr&index=2 та відео "Устрій акумулятора" https://www.youtube.com/watch?v=4klbAhYLQnU
2. Опрацюйте презентацію "Види електрохімічних джерел енергії", зробіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте (письмово в зошиті або в презентації) завдання 10 слайду.
4. Повторіть § 6, п.4 підручника В. Г. Бар’яхтар,С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О. Кірюхіна, «Фізика-11»Рівень стандарту, випишіть з розділу "Підбиваємо підсумки" на ст.31 , що таке електроліз, та перший закон електролізу.
5. Виконайте вправу 6 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=_VGHVNHM0Aw&list=PLSLajZxJCN0i7LG1iAWTFSv1yV4Ub-sGo&index=30&t=0s
28.10.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте опорний конспект теми "Електричний струм" на ст. 54 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Виконайте вправу "Характеристики електричного кола"https://learningapps.org/display?v=ptxd8cvdc20
3.Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
28.10.20
Тема уроку: Підсумковий урок з фізики.
Шановні учні групи №32!
Сьогодні останній урок блоку "Фізика" з предмету "Фізика і астрономія", який ми вивчаємо з І курсу. За цей час ми розглянули такі розділи фізики як: "Механіка", "Молекулярна фізика", "Електродинаміка", "Оптика", "Атомна фізика". Сподіваюсь, що знання, які ви отримали під час навчання, допоможуть вам краще розуміти природу і сучасні технології.
1. Пройдіть он-лайн тестування "Підсумкова контрольна робота з фізики"
2. Скрін-шот або фото результату тесту відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
07.12.20
Астрономія
Тема програми: Вступ.
Тема уроку:Предмет астрономії, її розвиток і значення в житті суспільства.
1.Ознайомтесь з структурою підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, ст.3
2.Опрацюйте розділ "Вступ", ст. 4-8, дайте відповіді на контрольні запитання на ст.8 (усно)
3. Перегляньте відео "Чим цікава астрономія?" https://www.youtube.com/watch?v=e4WoWbxLIzQ&t=199s
4. Опрацюйте презентацію "Що вивчає астрономія" , складіть на її основі опорний конспект.
5.Дайте письмову відповідь на запитання: чим відрізняється геоцетрична система світу Птолемея від геліоцентричної системи Коперника?
07.12.20
Тема програми: Небесна сфера.Рух світил на небесній сфері.
Тема уроку: Сузір'я. Зоряні величини.
1. Опрацюйте § 1 п. "Сузір'я", "Зоряні величини"(ст.10-12) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 2,3,5 (ст.12-13)
2. Перегляньте першу частину відеолекції "Сузір'я. Небесна сфера"(до 4 хв.15 с) https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg , дайте письмову відповідь на запитання:
- Що таке сузір'я ?
- Скільки сузір'їв на небі, хто і коли встановив їх межі?
- Звідки походять назви сузір'їв?
- Як позначаються зорі в сузір'ях?
3. Перегляньте відеофрагмент "Зодіакальні сузір'я" https://www.youtube.com/watch?v=CSnnUgTsviY, складіть коротке повідомлення на тему "Що таке Зодіак?Сузір'я Зодіаку"(1-2 сторінки у форматі Word)
4. Опрацюйте презентацію "Зоряні величини", випишіть : що таке видима і абсолютна зоряна величина, приклади небесних об'єктів, які мають великі зоряні величини.
5. Фотозвіт своєї роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
08.12.20
Тема уроку: Небесна сфера. Небесні координати.
1. Опрацюйте § 1 п. "Небесні світила. Небесна сфера"(ст.9-10) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1 (ст.12)
2. Перегляньте другу частину відеолекції "Сузір'я. Небесна сфера"(з 4 хв.15 с по 14 хв.50 с) https://www.youtube.com/watch?v=zEa-2S9Z7Sg , складіть на її основі опорний конспект , в якому виконайте необхідні малюнки і креслення, дайте письмову відповідь на запитання:
1. Що таке небесна сфера?
2. Які основні точки і лінії небесної сфери?
3.Чому дорівнює географічна широта місцевості?
4. Що таке екліптика?
5.Де знаходяться точки весняного і осіннього рівнодення ?
6.Де знаходяться точки літнього і зимового сонцестояння?
7. Що таке коло схилень??
8. Що таке кульмінація світила?
3. Перегляньте відео "Обертання Землі навколо Сонця" https://www.youtube.com/watch?v=zmxX1kjB9QA , дайте відповідь на запитання:
1.Коли відбувається весняне та осіннє рівнодення, яка тривалість дня і ночі в цей час?2.Коли відбувається літнє і зимове сонцестояння, яка тривалість дня і ночі в цей час?
14.12.20
Тема уроку: Небесні координати. Зоряні карти.
1. Опрацюйте § 2 п. "Небесні координати. Екваторіальна система координат. Зоряні карти"(ст.14-16) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольне запитання 3 (ст.16)
2.Перегляньте третю частину відеолекції "Сузір'я. Небесна сфера"(з 14 хв.50 с ), складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:
1. З чим пов'язана екваторіальна система координат?2.Як називаються , позначаються і в чому вимірюються координати світил в екваторіальній системі координат?3. Що є початком координат в екваторіальній системі координат?
3. Пройдіть он - лайн тестування "Сузір'я. Небесна сфера".
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
14.12.20
Тема уроку: Видимий рух Сонця і Місяця. Сонячні і Місячні затемнення.
1. Опрацюйте § 4 п. "Видимий рух Сонця. Зміна пір року на Землі. Фази Місяця"(ст.20-22) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2,6 (ст.24)
2. Опрацюйте презентацію "Видимий рух Сонця і Місяця", складіть на її основі опорний конспект.
3. Перегляньте відео "Сонячні і Місячні затемнення" https://www.youtube.com/watch?v=3huFU2XaEhA, дайте письмову відповідь на запитання (правильна відповідь - 2 бали):
1. Яка причина Сонячного затемнення?
2.Чи можна спостерігати Сонячне затемнення з поверхні Венери?
3.Яка причина Місячного затемнення?
4.Що відбувається на Місяці в той час, коли на Землі відбувається Сонячне затемнення?
5. Чи може бути на Місяці Сонячне затемнення?
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
21.12.20
Тема уроку: Вимірювання часу. Види календарів.
1. Прочитайте § 3 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.19)
2. Перегляньте відеопрезентацію " Астрономія, урок 3" з 7 хв.50с https://www.youtube.com/watch?v=EAk9Eo1lUHI, складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання:
1. Які астрономічні процеси покладені у вимірювання часу?
2. Які одиниці вимірювання часу існують? Що таке тропічний рік?
3. Що таке зоряна доба і зоряний рік?
4.Що таке справжня сонячна доба?
5.Що таке середній сонячний час?
6.Що таке місцевий і всесвітнй час?
7. Що таке поясний час?
8. Що таке календарі і які типи календарів існують?
3. Виконайте вправу "Вимірювання часу. Календар" https://learningapps.org/display?v=p2bqrbpc320
4.Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
11.01.21
Тема уроку: Видимі рухи і конфігурації планет.
1. Опрацюйте § 4 п. "Видимі рухи планет"(ст.22-23) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 3,4,5 (ст.24)
2. Опрацюйте презентацію "Видимі рухи планет", складіть на її основі опорний конспект.
3. Перегляньте відео "Конфігурації планет"https://www.youtube.com/watch?v=DcQF7iFr9hw, дайте письмово відповідь на запитання:
1. Скільки існує планет Сонячної системи, які з них відносяться до верхніх, які до нижніх?2. Які існують конфігурації для внутрішніх планет?3. Які конфігурації можливі для зовнішніх планет?4. Чим відрізняються синодичний і сидеричний періоди обертання планет?
4. За допомогою ресурсів Інтернету дізнайтесь, що таке "парад планет" і як він може вплинути на Землю? Складіть повідомлення і відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com у форматі Word ( не більше 2 сторінки) .
13.01.21
Тема уроку:Закони Кеплера.
1. Прочитайте § 5 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-4 (ст.27)
2. Перегляньте відеопрезентацію "Закони Кеплера " https://www.youtube.com/watch?v=5gVlo51MsPY, (до 9 хв. 35 с обов'язково, далі - за бажанням) складіть на її основі опорний конспект, в якому зазаначте: закони Кеплера та їх наслідки, розкрийте суть понять "афелій", "перигелій", "апогей"і "перигей".
3. Пройдіть інтерактивний тест на порталі видавництва "Ранок"http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/astronomya-rven-standarty-za-navchalnoyu-programoyu-avtorskogo-kolektivy-pd-kervnitstvom-yatskva-ya-s-pdrychnik-dlya-11-klasy-zakladv-zagalno-seredno-osvti/tema-1-testi/24545-test , результати відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
13.01.21
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"
1. Повторіть § 1-5 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Прочитайте "Висновки" розділу теми "Небесна сфера. Рух світил на небесній сфері"на ст. 29.
3. Пройдіть он-лайн тестування " Об`єкти дослідження в астрономії. Небесна сфера. Календар" , посилання у вайбер-чаті групи .
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
13.01.21
Тема програми: "Методи і засоби астрономічних досліджень"
Тема уроку: Випромінювання небесних тіл. Методи астрономічних досліджень.
1. Прочитайте § 1 теми 2 ( ст.32-35) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 35.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби астрономічних досліджень" ( до 5 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: чи будуть співпадати фотографії зоряного неба в оптичному діапазоні і в рентгенівському? Чому?
3.Опрацюйте презентацію "Методи та засоби астрономічних досліджень", складіть на її основі опорний конспект.
15.01.21
Тема уроку: Принцип дії і будова оптичного та радіотелескопів.
1. Прочитайте § 2 теми 2 ( ст.35-38) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 38.
2. Перегляньте навчальне відео "Методи і засоби астрономічних досліджень" ( з 5 по 13.45 хвилини), дайте письмову відповідь на запитання: що дає перенесення телескопів за межі атмосфери?
3. Опрацюйте презентацію "Види та устрій телескопів", складіть на її основі опорний конспект.
4. Розгадайте коросворд "Методи астрономічних досліджень", скрін-шот результату відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
15.01.21
Тема уроку: Сучасні засоби астрономічних досліджень. Обсерваторії.
1. Прочитайте § 3 теми 2(ст. 39-42) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1,2 (ст.42)
2. Опрацюйте презентацію "Сучасні телескопи. Обсерваторії", складіть опорний конспект.
3. Пройдіть інтерактивне тестування з теми "Методи і засоби астрономічних досліджень", скрін-шот результатів відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
4. Додатково! Знайдіть час і перегляньте цікаве навчальне відео "Сучасні телескопи"
15.01.21
Тема програми: Сонячна система.
Тема уроку: Загальна характеристика та етапи формування Сонячної системи.
1. Опрацюйте презентацію "Характеристика Сонячної системи", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповідь на запитання:
1. Що називають Сонячною системою?
2. Що входить до складу Сонячної системи?
3. Скільки великих планет налічує С.с., на які групи вони поділяються?
4. Якими одиницями вимірюють відстані в Сонячній системі?
5. Які приблизно розміри Сонячної системи?
2. Перегляньте відео " Теорії походження Сонячної системи" https://www.youtube.com/watch?v=qk7qUFLqfjc&t=93s.
3. Прочитайте розділ "Гіпотези і теорії формування Сонячної системи" на ст.65-66 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
4. Складіть короткий письмовий опис процесу формування Сонячної системи, в якому дайте відповіді на питання: коли і як утворилась Сонячна Система?
18.01.21
Тема уроку: Система Земля – Місяць. Перспективи освоєння Місяця.
1.Прочитайте розділ "Земля і Місяць" ст. 43- 46 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Опрацюйте презентацію "Земля і Місяць", складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на такі запитання:
1.Чим схожі планети земної групи?
2. Чим відрізняються планети земної групи від планет- гігантів?
3.Які параметри Землі?
4.Чим відрізняється Земля від Місяця?
5.Які параметри Місяця?
6.Хто і коли з людей вперше ступив на поверхню Місяця?
3. Перегляньте відео "Цікаві факти про Місяць" https://www.youtube.com/watch?v=CJ2XvUnI3L8, запишіть нову для вас інформацію.
4. Додатково: за допомогою ресурсів Інтернету знайдіть інші цікаві факти про Місяць, складіть повідомлення (не більше 1 сторінки) і відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
20.01.21
Тема уроку: Планети земної групи та їх супутники.
1.Прочитайте розділ "Планети земної групи" ст. 46- 50 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 50
2. Опрацюйте презентацію "Планети земної групи", складіть опорний конспект, де вкажіть параметри планет, особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників.
3. Перегляньте відео "Планети земної групи. Будова Сонячної системи" https://www.youtube.com/watch?v=9XGlttBxUow
3. Виконайте вправу "Планети земної групи"https://learningapps.org/display?v=p04m4k9u320
4. Додатково: за допомогою Інтернету складіть повідомлення на тему "Яка з планет земної групи найбільш придатна для колонізації?"
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
20.01.21
Тема уроку: Планети –гіганти.
1.Прочитайте розділ "Планети - гіганти" ст. 50- 55 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 55
2. Складіть опорний конспект за текстом підручника, де вкажіть параметри планет ( в таблицях), особливості клімату, атмосфери, період і напрямок обертання, наявність супутників.
3. Перегляньте відео " Планети - гіганти"https://www.youtube.com/watch?v=24AEmoKURBA
4. Виконайте вправу " Класифікація. Планети - гіганти" https://learningapps.org/8845167
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
20.01.21
Тема уроку: Супутники планет-гігантів.
1. Перегляньте відео "Дивовижні супутники"https://www.youtube.com/watch?v=x_W38ZGdOeg
2.Опрацюйте презентацію "Супутники планет -гігантів", складіть на її основі опорний конспект.
3. Дайте письмові відповіді на контрольні запитання зі слайду №22.
4.За допомогою ресурсів Інтернету складіть коротке повідомлення про космічні дослідження Титану(супутника Сатурна) або Європи (супутника Юпітера) і відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
22.01.21
Тема уроку: Малі тіла Сонячної системи.
1. Прочитайте § 3 теми 3( ст.56-60) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання на ст. 60.
2. Перегляньте навчальне відео "Малі тіла Сонячної системи" https://www.youtube.com/watch?v=_LdfccRXuMM
3.Опрацюйте презентацію "Малі тіла Сонячної системи",складіть опорний конспект , в якому дайте відповіді на запитання:
1.Які небесні тіла відносять до карликових планет, де вони розташовані ( навести приклади)?
2.Які небесні тіла відносять до малих тіл Сонячної ситеми?
3. Що таке астероїд? Де знаходяться зони астероїдів?
4. Що таке метеорити і метеори, яка між ними різниця?
5. Що таке комета, чим вона відрізняється від астероїда? В якій області Сонячної системи вони знаходяться?
4. Перегляньте відео "Що таке карликова планета?" https://www.youtube.com/watch?v=AvtZe6q51Lg і дайте письмову відповідь на запитання:
Чим відрізняється карликова планета від астероїда?
5.Знайдіть в мережі Інтернет інформацію про падіння комети Шумейкера - Леві на поверхню Юпітера, складіть коротке повідомлення і відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
22.01.21
Тема уроку: Дослідження Сонячної системи з допомогою космічних апаратів.
1.Розв'яжіть кросворд "Планети Сонячної системи та їх супутники" https://learningapps.org/display?v=p6cgmyav520
2.Прочитайте § 4 теми 3( ст.61-65) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст. 66.
3. Випишіть з тексту підручника визначення "Що таке космонавтика" .
4. Виберіть з таблиці на ст. 64-65 десять найвизначніших подій в історії космонавтики (на вашу думку) і запишіть їх до зошиту(з датами).
5. Фотозвіт про результати роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
22.01.21
Тема уроку: Узагальнення теми "Сонячна система"
1. Повторіть тему 3 "Наша Сонячна система" ст. 43 - 66 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, зверніть увагу на висновки на ст. 66
2. Пройдіть он-лайн тестування "Сонячна система" за посиланням у вайбер-чаті групи.
25.01.21
Тема програми: Сонце. Зорі. Еволюція зір.
Тема уроку: Сонце - найближча зоря. Будова і фізичні характеристики Сонця.
1. Прочитайте § 1 теми 4(ст. 67-70) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання (ст.70)
2. Перегляньте навчальне відео " З чого складається Сонце? Будова Сонця"
3. Опрацюйте презентацію "Сонце - наша зоря.", (слайди 1-15) складіть опорний конспект.
4. Виконайте письмово тестові завдання зі слайдів 16 - 19, фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер.
27.01.21
Тема уроку: Прояви сонячної активності та їх вплив на Землю.
1. Прочитайте § 3 теми 4(ст. 71-72) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання (ст.72)
2. Перегляньте навчальне відео "Сонячні плями" і дайте письмову відповідь на запитання: з яким магнітним явищем пов'язаний 11 -річний цикл сонячної активності?
3. Опрацюйте презентацію "Сонячна активність", складіть на її основі опорний конспект, де вкажіть основні види сонячної активності та прояви сонячної активності на Землі.
4. Виконайте он-лайн вправу "Сонце", фотозвіт відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
27.01.21
Тема уроку: Зорі та їх характеристики.
1. Прочитайте § 1 теми 5(ст. 74- 79) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання (ст.79)
2. Перегляньте навчальне відео "Зорі. Класифікація зір" ( до 4 хв.15 с), дайте письмову відповідь на запитання: на які види поділяються зорі за масою?
3. Перегляньте навчальне відео " Порівняння розмірів зір", добудуйте структурну схему: планета- планетна система -зоря -галактика - ?
4. Опрацюйте презентацію "Фізичні характеристики зір", складіть за нею опорний конспект, в якому вкажіть основні характеристики зір та одиниці вимірювання відстаней до них.
27.01.21
Тема уроку: Спектральна класифікація зірок.
1. Повторіть § 1 теми 5 ст. 74 підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Перегляньте навчальне відео "Зорі. Класифікація зір" ( з 4 хв.15 с), дайте письмову відповідь на запитання: де і як народжуються зорі?
3. Опрацюйте презентацію "Спектральна класифікація зір", складіть на її основі опорний конспект, в якому вкажіть спектральні класи зірок, основні послідовності діаграми "спектр- світність", розкрийте поняття "Головна послідовність".
4. Виконайте он-лайн вправу " Характеристики зір"( оберіть її в збірнику вправ "Астрономія"), фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
29.01.21
Тема уроку: Звичайні, подвійні та змінні зорі.
1. Прочитайте § 2 теми 5(ст. 80- 84) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 (ст.84)
2. Опрацюйте презентацію " Звичайні ,подвійні і змінні зорі", складіть на її основі опорний конспект.
3.Перегляньте навчальне відео "Змінні зорі. Цефеїди і період їх пульсацій" і дайте письмову відповідь на запитання: чому цефеїди називають "Маяками Всесвіту"?
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com чи вайбер
29.01.21
Тема уроку: Еволюція зір.
1. Прочитайте § 3 теми 5(ст. 84- 89) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту, дайте усну відповідь на контрольні запитання (ст.89)
2. Перегляньте навчальне відео "Еволюція зір. Нуклеосинтез.", дайте письмову відповідь на запитання : від якої характеристики зорі залежить її еволюція?
3. Перегляньте відео " Як народжуються і вмирають зірки", дайте відповідь на запитання : де народжуються зорі? що є джерелом енергії протозорі?
4.Опрацюйте презентацію "Еволюція зір", складіть на її основі опорний конспект.
5. Виконайте вправу "Астрономія. Зірки"(знайди пару - при повторному натисканні відповідні пари "термін- об'єкт" зникають)
29.01.21
Тема уроку: Узагальнюючий урок з теми "Сонце. Зорі. Еволюція зір."
1.Повторіть теми 4,5 (ст. 67- 89) підручника М.Пришляк"Астрономія -11" Рівень стандарту,
2. Пройдіть он-лайн тестування "Зорі. Еволюція зір" за посиланням у вайбер-чаті групи.
3. Додатково! Знайдіть час і подивіться цікаве навчальне відео "Чорні діри"
14.04.20
Тема уроку:Принципи радіотелефонного зв’язку. Генератор незатухаючих коливань.
1. Опрацюйте § 23 до п.6 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Замалюйте схему радіопередавача(ст..130) та радіоприймача на ст..132
3. Перегляньте презентацію "Принципи радіозв'язку", складіть опорний конспект до слайду 14.
4. Розв'яжіть задачі з розбором зі слайдів 23-25, фотозвіт роботи відправте на вайбер чи пошту.
14.04.20
Тема уроку:Модуляція і детектування. Поняття про телебачення.
1.Опрацюйте § 23 п.6,7 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Замалюйте блок-схему радіотелефонного зв’язку ,складіть опорний конспект за зразком на ст.. 133.
3.Виконайте вправу 23(2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=O-Kono
4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення «Хто винайшов радіо?» та відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки) або у вигляді презентації (не більше 6 слайдів) .
16.04.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 17- 23 підручника - В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу : "Знайди пару"https://learningapps.org/4286411
!Пояснення: треба співмістити парні стікери.
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Електромагнітні коливання і хвилі""
4.Фотозвіт про роботу( відповіді на тести і задачі) відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
17.04.20
Тема уроку: Узагальнення і систематизація теми "Електромагнітні коливання і хвилі"
1. Опрацюйте "Підсумки розділу "Електромагнітні коливання і хвилі" на ст.136 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Пройдіть он-лайн тести(натиснути клавішу тестування) за посиланням:https://naurok.com.ua/test/elektromagnitni-kolivannya-i-hvili-239207.html , тести " Електромагнітні коливання і хвилі".
17.04.20
Тема програми: Оптика.
Тема уроку: Розвиток уявлень про природу світла.
1. Опрацюйте § 24 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. З опорного конспекту "Розвиток уявлень про природу світла" випишіть визначення: ,Оптика","Джерела світла" "Приймачі світла" ( пункт 1).
3. Заповніть таблицю (пункт 2).
4. За допомогою опорного конспекту та підручника, дайте визначення , що таке світло (пункт 3)
5. Опрацюйте презентацію "Швидкість світла" , запишіть, чому дорівнює швидкість світла у вакуумі та якими методами її визначали.
6. Виконайте вправу 24(2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=zlQeEcSFC30
21.04.20
Тема уроку: Закони геометричної оптики.
1. Опрацюйте § 25 (п.1,2) , § 26 (п.1,3) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео: "Промені світла"https://www.youtube.com/watch?v=VdSsgDQf-fM&t=1s, "Відбивання світла в плоскому дзеркалі" https://www.youtube.com/watch?v=PQhLKf2-h-M&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=7, "Заломлення світла"https://www.youtube.com/watch?v=aVEVAIDRVXM&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=14
3. Опрацюйте презентацію "Геометрична оптика", складіть за нею конспект, розв'яжіть задачі ( значення сінусів кутів можна знайти в таблицях Брадіса з точністю до 4 знака після коми)
4. Фото розв'язків задач відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
21.04.20
Тема уроку:Повне внутрішнє відбивання світла.
1. Опрацюйте § 26 (п. 4,5) підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео "Повне внутрішнє відбивання світла"https://www.youtube.com/watch?v=lecp6WBcDU8&list=PLeOlm2kq0HcuZp7qtgSok-jDYx9L_bpjx&index=15
3. Опрацюйте презентацію "Повне внутрішнє відбивання світла", складіть за нею конспект, дайте письмову відповідь на запитання слайду №14.
4. Виконайте вправу 26 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=qOKdXrRICDc.
23.04.20
Тема уроку: Експериментальна робота №5 "Визначення показника заломлення скла"
Перед виконанням роботи повторіть § 26 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
1.Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи № 5.
2. Приготуйте подвійний листочок, лінійку, олівець. Перепишіть з інструкції тему, мету, обладнання та приготуйте таблицю для данних і результатів обчислень.
3. Перегляньте відео експерименту https://www.youtube.com/watch?v=VFpGNM-Zbz0, занесіть дані експерименту в таблицю ( хід променів малювати не треба).
4.Виконайте розрахунки згідно інструкції, заповніть таблицю, зробіть висновок.
5. Фотозвіт роботи надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
24.04.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 24 -26 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач. Геометрична оптика" : дайте відповіді на запитання тестів та розв'яжіть задачі.
3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
24.04.20
Тема уроку: Лінзи. Отримання зображень за допомогою лінз.
1. Опрацюйте § 27 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Перегляньте відео " Зображення в збиральній лінзі"https://www.youtube.com/watch?v=ofIOIJz8vZ8&t=13s
3. Опрацюйте презентацію "Лінзи. Формула тонкої лінзи", складіть на її основі опорний конспект, випишіть характеристики і формули для лінзи та приклади побудови зображень.
4. Перемалюйте узагальнюючу таблицю зображень у лінзі на ст.160
5. Виконайте вправу 27 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=z0Shzvu6vQQ та вправу 27 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=gyR4BNRNSIU
28.04.20
Тема уроку:Оптичні системи та оптичні прилади.
1. Опрацюйте § 28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст.166(усно)
2. Перегляньте презентацію "Око, як оптична система", складіть на її основі опорний конспект.
3. Виконайте вправу 28 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=P_6zo5g9UQI
4. Приготуйте повідомлення(за допомогою ресурсів Інтернету) " Як влаштоване око тварин?" (або комах, риб, птахів - на вибір) та відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки), у вигляді презентації (не більше 6 слайдів), відео - чи аудіофайлів - не більше 2 хвилин.
28.04.20
Тема уроку:Експериментальна робота №6 "Визначення оптичної сили лінзи"
Перед початком роботи повторіть § 27 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту,
1. Приготуйте подвійний листочок в клітинку, олівець, лінійку.
2. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи №6, випишіть з неї тему, мету, обладнання та перемалюйте таблицю для занесення результатів досліду.
3. Перегляньте відео експеримента https://www.youtube.com/watch?v=qCMXsCoDhSo , дані занесіть до таблиці і опрацюйте згідно інструкції ( обов'язково наведіть розрахунки)
4. Зробіть висновок та надішліть фотозвіт про роботу на пошту samtamarin0707@gmail.com
30.04.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 24- 28 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправу "Фізичний диктант"https://learningapps.org/display?v=pvb7vu3y520
3. Виконайте завдання 2 на сторінці 209 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=7VIWqijYkJ0
4. Розв'яжіть самостійно задачу: предмет розташований на відстані 0,5 м від лінзи, а його дійсне зображення -на відстані 1 м від лінзи.Визначте оптичну силу та фокусну відстань лінзи.
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
05.05.20
Тема уроку: Дисперсія. Види спектрів. Спектроскоп.
1.Опрацюйте §29 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-5( ст..170)
2. Перегляньте відео:
- «Дисперсія і спектр світла" https://www.youtube.com/watch?v=4E1AxUMUz-g&t=16s
- «Спектр.Спектроскоп» https://www.youtube.com/watch?v=7nuVbHQ5O5c
3. Складіть опорний конспект за зразком ( пунктІ)
4. Виконайте вправу 29 п.5 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=sfD2-tFOthk
05.05.20
Тема уроку: Інтерференція світла.
1.Опрацюйте § 30 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, дайте усну відповідь на контрольні запитання ( ст..176)
2. Перегляньте відео:
- «Інтерференція світла» https://www.youtube.com/watch?v=_kf7guE1AMw
- «Інтерференція в тонких плівках» https://www.youtube.com/watch?v=wq_j69PKGzg
3. Складіть опорний конспект за зразком ( пункт ІІ).
4. Виконайте вправу 30 п.1,2,3 - самостійно, п.4 - за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=0sZD7To_EdU
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
07.05.20
Тема уроку: Дифракція світла. Дифракційні гратки.
1. Перегляньте відео «Дифракція світла»https://www.youtube.com/watch?v=VCIR1IYWX0k та Відео «Дифракційна решітка» https://www.youtube.com/watch?v=hCU_beywf7o&t=15s
2. Опрацюйте §31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт, складіть опорний конспект за зразком на ст.182.
3. Дайте відповіді на контрольні запитання 1,3,6,7 на ст. 182 (усно)
4. Виконайте вправу 31(2)за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=iv_L8nnhds4
08.05.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 29-31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Пригадайте основні поняття і закони , які ви вичили в темі " Геометрична і хвильова оптика", виконайте вправу "Знайди пару" https://learningapps.org/11088527
2. Опрацюйте опорний конспект " Розв'язування задач з хвильової оптики", виконайте письмово завдання конспекту : розгадайте кросворд, пройдіть тести, розв'яжіть задачі.
3. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
08.05.20
Тема уроку: Експериментальна робота №7 "Спостереження інтерференції та дифракції світла"
1.Повторіть § 29-31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Підготуйте подвійний листочок у клітинку, олівець, ручку, лінійку, кольорові олівці.
3. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи № 7, випишіть тему, мету, обладнання.
4. Перегляньте відео експерименту «Спостереження інтерференції і дифракції світла» https://www.youtube.com/watch?v=P7HbG-iDi8s&list=PL587EC8B5AB20C340&index=3
5. За допомогою відео проведіть спостереження явищ інтерференції та дифракції, опишіть та замалюйте їх згідно інструкції, дайте відповіді на запитання, наведені в "Порядку виконання роботи".
6. Зробіть висновок , фото роботи відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
12.05.20
Тема уроку: Розв'язування задач з хвильової оптики.
1. Повторіть § 29,30,31 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Виконайте фізічний диктант з теми хвильова оптика https://learningapps.org/display?v=pgxpwxbia20 .
3. Пройдіть он-лайн тестування на сайті "На Урок" https://naurok.com.ua/test/start/203168
4. Скрін шоти ( або фото) результатів тестування перешліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
12.05.20
Тема уроку: Світлові кванти. Стала Планка.
1. Перегляньте навчальне відео "Квантові властивості світла. Гіпотеза М. Планка. "https://www.youtube.com/watch?v=UMF0HnznuLc
2. Опрацюйте § 33 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповіді на контрольні запитання (усно) на ст. 190.
3. Складіть опорний конспект за зразком на ст.190.
4. Виконайте вправу 33 п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=DAUMylbybN4
5. Виконайте вправу 33 п.3 самостійно.
14.05.20
Тема уроку:Фотоефект. Досліди Столєтова.Закони фотоефекту.
1. Перегляньте навчальне відео "Квантова оптика. Фотоефект"https://www.youtube.com/watch?v=P9voSA_fVUc
2. Опрацюйте §34 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповіді на контрольні запитання 1-4 на ст.195.
3. Складіть опорний конспект за презентацією "Фотоефект та його закони"
4. Виконайте вправу 34 п.1. самостійно.
15.05.20
Тема уроку: Теорія Ейнштейна.Рівняння фотоефекту. Фотон.
1. Перегляньте відео «Фотоефект. Рівняння Ейнштейна для фотоефекту»https://www.youtube.com/watch?v=H4OByjiM4KU
2.Опрацюйте §34 , п.3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3.Складіть опорний конспект у вигляді таблиці (за зразком на ст.193)
4. Виконайте впр.34(2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=GNLNiA7UOV8
15.05.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть §34 п.1,2,3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту.
2. Виконайте вправу "Фізичний диктант з теми "Квантові властивості світла"https://learningapps.org/display?v=p35mjgqo520
3. Опрацюйте презентацію "Розв'язування задач з теми "Квантові властивості світла", розв'яжіть задачі, запропоновані в презентації.
4.Фотозвіт вашої роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
18.05.20
Тема уроку: Застосування фотоефекту.
1. Опрацюйте §34 п.4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту.
2.Повторіть за допомогою презентації " Фотоефект та його застосування" закони та теорію фотоефекту https://ppt-online.org/487236
3. Користуючись презентацією, заповніть таблицю .
4. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення "Принцип дії, види та застосування сонячних батарей" і відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки), у вигляді презентації (не більше 6 слайдів), відео - чи аудіофайлів - не більше 2 хвилин.
19.05.20
Тема уроку: Фотохімічна дія світла.
1. Опрацюйте презентацію "Фотохімічна дія світла", складіть на її основі опорний конспект.
2. За допомогою ресурсів Інтернету складіть повідомлення на одну з тем:
- "Принцип фотографії», " Хто відкрив фотографію для людства?"
- «Фотосинтез»
- «Фотохімічні реакції в природі і техніці»
і відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
Повідомлення можуть бути у форматі Word ( не більше 1 сторінки), у вигляді презентації (не більше 6 слайдів), відео - чи аудіофайлів - не більше 2 хвилин.
19.05.20
Тема уроку: Шкала електромагнітних хвиль.
1.Опрацюйте § 35 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту, дайте відповідь на контрольні запитання на ст. 202 (усно).
2.Перегляньте відео «Шкала електромагнітних хвиль» https://www.youtube.com/watch?v=Yr0PxobC3f0.
3. Опрацюйте презентацію "Шкала електромагнітних хвиль", створіть з її допомогою опорний конспект.
4. Виконайте вправу 35 п. 1-3 самостійно, п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=RXh5t_PHOFQ
21.05.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Опрацюйте опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Виконайте вправи для самоперевірки на ст. 209:
- п.2(1,2) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=Yp6ZLrHyDEM та відео https://www.youtube.com/watch?v=7VIWqijYkJ0&t=8s
- п.4(1) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=W_8YKQnwK9A
3. Виконайте вправу "Хвильові і корпускулярні властивості світла" https://learningapps.org/9319923, для перевірки правильності результату натисніть синій кружечок в правому нижньому куту.
4. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
22.05.20
Тема уроку: Узагальнення теми "Оптика".
1. Повторіть опорний конспект "Підсумки розділу "Оптика"" на ст. 208 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарт
3. Пройдіть он-лайн тест "Оптика" за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/3441
4. Скрін-шот або фото результату тесту відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
22.05.20
Тема уроку: Захист навчальних проектів з теми "Оптика"
1. Зберіть інформаційний матеріал для підготовки проекту з теми «Оптика». Орієнтовні теми проектів:
- «Переваги і недоліки оптичної системи ока людини»
- «Чому світлофор має червоний, жовтий і зелений кольори?»
- Фотовиставка «Інтерференція і дифракція світла навколо нас»(бажано зробити власні фото)
2. Ознайомтесь з прикладом інформаційного навчального проекту "Негативний вплив магнітного поля на людину" https://ppt-online.org/637938
3. Оберіть тему навчального проекту , виконайте його за допомогою ресурсів Інтернету, оформіть за зразком, наведеними у п.2 у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) або повідомлення у форматі Word (2 сторінки) та надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
25.05.20
Тема програми: Атомна і ядерна фізика.
Тема уроку: Розвиток уявлень про будову атома.Дослід Резерфорда.
Шановні учні групи №22!
Ми закінчили вивчення теми "Оптика" , результати навчання можна подивитись тут.
З наступного тижня почнеться виставлення оцінок за період дистанційного навчання в журнали.Учні, у яких нема оцінок за тему, будуть не атестовані.
Тема "Атомна і ядерна фізика" - остання тема фізики ІІ курсу. Ще є можливість отримати знання і достойні оцінки за ІІ семестр і за рік.
1.Прочитайте § 36 п.1 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання (1-3) на ст..214
3.Опрацюйте презентацію «Моделі будови
атома» ( слайди №1-12), складіть на її основі опорний конспект, в якому дайте відповіді на запитання:
1) З чого складається атом за моделлю Томсона?Хто на досліді перевірив цю модель?
2) Яка ідея, схема та результати досліду Резерфорда?
3)З чого складється атом за моделлю Резерфорда? Чому ця модель називається планетарною?
4. Дайте письмову відповідь на контрольне запитання 4 (ст. 214), скориставшись текстом підручника на ст.211.
25.05.20
Тема уроку: Постулати Бора. Випромінювання та поглинання світла атомом.
1.Прочитайте § 36 п.2,3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання (5,6) на ст..214
2. Опрацюйте презентацію «Моделі будови атома» ( слайди №13-14), запишіть квантові постулати Бора та замалюйте схему поглинання і випромінювання світла атомом.
3. Перегляньте відео "Випромінювання і поглинання світла атомами» ( до 4 хв.16с) https://www.youtube.com/watch?v=CdvFAzaxuwI
4. Виконайте вправу 36 п.1 самостійно.
5. Запишіть визначення корпускулярно-хвильового дуалізму та суть гіпотези де Бройля з підручника на ст. 213.
26.05.20
Тема уроку: Види спектрів. Спектральний аналіз.
1. Виконайте вправу "Уявлення про будову атома" https://learningapps.org/display?v=pm0rynub220
2.Прочитайте § 37 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст..219
3.Складіть опорний конспект за зразком "Постулати Бора. Види спектрів", п.3,4,5
4.Виконайте вправу 37 п.1 самостійно, п.2 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=Lgl0zAnZBQM
26.05.20
Тема уроку:Принцип дії лазера. Властивості та застосування лазерного випромінювання.
1. Прочитайте § 38 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання на ст..223
2. Перегляньте відео «Принцип дії лазера» https://www.youtube.com/watch?v=aeW5XPHJCsc та відео «Властивості лазерного випромінювання» https://www.youtube.com/watch?v=aOIH64s8P3M
3. Опрацюйте презентацію "Квантові генератори та їх застосування", складіть за нею опорний конспект.
4. Виконайте вправу 38 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=2y0uubYfUTM
5. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
27.05.20
Тема уроку: Атомне ядро. Ядерні сили.
1. Прочитайте § 39 п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 1-6 на ст.229
2. Перегляньте відео «Будова атома і атомного ядра» https://www.youtube.com/watch?v=U6Oq4EBghIM
3. Опрацюйте опорний конспект "Будова ядра атома. Ядерні сили."
4. Виконайте вправу 39 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=2tScRKdjefE
5. Виконайте завдання "Закріплення вивченого матеріалу" 1-4 опорного конспекту самостійно (скористайтесь таблицею Менделєєва)
27.05.20
Тема уроку: Енергія зв'язку атомних ядер. Дефект мас.
1. Виконайте завдання вікторини https://learningapps.org/display?v=pa235dmr318
2. Прочитайте § 39 п.3,4,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту , дайте усні відповіді на контрольні запитання 7 -10 на ст.229
3. Перегляньте відео «Ядерні сили. Енергія ядра» https://www.youtube.com/watch?v=UfRTjziYGP8
4. Опрацюйте опорний конспект "Енергія зв'язку атомного ядра. Дефект мас.", складіть власний опорний конспект і дайте письмову відповідь на запитання №1 "Закріплення вивченого матеріалу"
5.Виконайте вправу 39 п.4 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=VGCQnhrufH0
6. Фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
01.06.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 39підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Виконайте вправу 39(5) за допомогою відео(3) https://www.youtube.com/watch?v=N-UgX_8FUOc.
3.Пройдіть он-лайн тестування «Склад ядра атома. Енергія зв'язку атомних ядер»за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/172352, фотозвіт роботи відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
01.06.20
Тема уроку:Радіоактивність, види радіоактивного випромінювання .
1. Опрацюйте § 40, п.1,2,3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту2. Замалюйте таблицю "Види радіоактивного випромінювання" на ст. 231
3. Перегляньте презентацію "Радіоактивність",складіть опорний конспект на її основі.
4. Дайте відповідь на контрольні запитання 1-8 на ст.235 (усно)
5. Виконайте вправу 40 п.1 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=WhpGhk4VHps6. Виконайте вправу 40 п.2 самостійно.
02.06.20
Тема уроку: Закон радіоактивного розпаду
1.Перегляньте відеоурок "Радіоактивність. Закон радіоактивного розпаду" https://www.youtube.com/watch?v=GM0teE7YyBQ2. Опрацюйте § 40, п.4,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту3. Складіть опорний конспект за зразком на ст.235
4. Виконайте вправу 40 п. 3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=leaQEsPhaD05. Виконайте вправу 40. п.4 самостійно.
02.06.20
Тема уроку: Методи реєстрації іонізуючого випромінювання і захист від нього. Дозиметр.
1. Опрацюйте § 41, п.3 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео " Камера Вільсона"https://www.youtube.com/watch?v=4EECO8Ob4hM та відео "Лічільник Гейгера - Мюллера" https://www.youtube.com/watch?v=Eh47_vTI63A
3. Ознайомтесь з презентацією "Методи реєстрації іонізуючих випромінювань та складіть опорний конспект на її основі.
4. Приготуйте повідомлення " Радіація шкідлива і корисна" у форматі Word (1 сторінка) або у вигляді презентації ( не більше 6 слайдів) або аудіофайл ( не більше 2 хвилин) і відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
03.06.20
Тема уроку:
Експериментальна робота №6
"Моделювання процесу радіоактивного розпаду"
Перед початком роботи повторіть § 40, п.4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
1. Уважно прочитайте інструкцію до експериментальної роботи на ст.250-251 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту 2.Для виконання роботи вам знадобиться 128 монет вартістю 2 коп. або 5 коп. Оскільки вони вже вийшли з обігу, вам буде не важко їх знайти вдома.
3. Пересипання монет треба здійснювати над тацею, щоб монети не падали додолу.
4.На подвійному листочку в клітинку запишіть тему, мету, обладнання та накресліть таблицю ( на ст. 251)
5.Виконайте п.1 і п.2 інструкції до експериментальної роботи.
6. Побудуйте графік і зробіть висновок. Фотозвіт про роботу надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
03.06.20
Тема уроку: Ядерні реакції. Енергетичний вихід ядерних реакцій.
1. Опрацюйте § 41, п.1,2 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Опрацюйте презентацію "Ядерні реакції", складіть на її основі опорний конспект.
3. Дайте відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст.240.
4. Виконайте вправу 41 п2, за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=C05Iqgw9oiI.
5.Виконайте вправу 41 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=ftiONfotXpk6. Виконайте вправу 41 п.4 самостійно.
09.06.20
Тема уроку: Ланцюгова реакція поділу ядер урану. Термоядерний синтез.
1. Опрацюйте § 42, п.1,2,4 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео:
- "Ланцюгова реакція ділення"https://www.youtube.com/watch?v=8LHCINUiVSQ
- "Термоядерна реакція"https://www.youtube.com/watch?v=joZlrbxvhv4
3.Опрацюйте презентацію "Поділ ядер урану. Термоядерний синтез", складіть на її основі опорний конспект.
4. Дайте усну відповідь на контрольні запитання 1-3 на ст.246.
5. Виконайте вправу 42 п.3 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=d7vGZ_z8HmA5. Виконайте вправу 42 п.1 самостійно.Фотозвіт результатів роботи відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
09.06.20
Тема уроку: Ядерний реактор. Ядерна енергетика.
1. Опрацюйте § 42, п.3,5 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2. Перегляньте відео "Як працює АЕС"https://www.youtube.com/watch?v=2gBMMjOZ7fA та відео "Як виробляється електроенергія на атомній електростанції?"https://www.youtube.com/watch?v=DcgvBWD2mPU
3. Опрацюйте презентацію " Ядерна енергія та ядерна енергетика" і складіть на її основі опорний конспект.
4.Виконайте вправу 42. п.5 за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=AeuuLxzO24I
5. Приготуйте ( на вибір) повідомлення про:
1) перспективи використання термоядерного синтезу для отримання електричного струму
2) атомні електростанції України
3) причини і наслідки аварії на Чорнобильській АЕС
Повідомлення у форматі Word (1 сторінка) або у вигляді презентації ( не більше 6 слайдів) або аудіофайлу ( не більше 2 хвилин) відішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
10.06.20
Тема уроку: Елементарні частинки, їх класифікація.
1. Перегляньте відео "Найменша річ у Всесвіті" https://www.youtube.com/watch?v=RKRskHcF9u4
2. Опрацюйте § 43 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
3. Перемалюйте схему класифікації елементарних частинок на ст. 248.
4.Пройдіть он-лайн тестування (натисніть клавішу "Тестування") за посиланням https://naurok.com.ua/test/atomna-fizika-270676.html, скрін-шоти результатів тестів відправте на пошту samtamarin0707@gmail.com
10.06.20
Тема уроку: Розв'язування задач.
1. Повторіть § 36-39 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Виконайте вправу "Фізичний диктант"https://learningapps.org/display?v=pks1jcqwc20
3. Виконайте завдання для самоперевірки до розділу "Атомна та ядерна фізика"на ст.255 :
- № 1( пункт 1) самостійно,
- завдання №1(пункт2)за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=hBqfR8UMqpQ,
- завдання №1 (пункт 3) за допомогою відео https://www.youtube.com/watch?v=V82kHNEZrFI
15.06.20
Тема уроку:Узагальнення теми "Атомна і ядерна фізика"
1. Опрацюйте опорний конспект з теми "Підсумки розділу IV Атомна та ядерна фізика" на ст. 254 підручника В. Г. Бар’яхтар, С. О. Довгий, Ф. Я. Божинова, О. О.Кірюхіна, «Фізика -11» Рівень стандарту
2.Пройдіть он-лайн тестування "Контрольна робота з теми "Атомна та ядерна фізика"https://naurok.com.ua/test/start/316812
3. Скрін-шот результату надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
15.06.20
Тема уроку: Навчальні проекти з теми "Атомна і ядерна фізика"
Шановні учні групи №22!
Сьогодні останній урок фізики на ІІ курсі.
Чекаю ваших робіт до 22.06.20, потім будуть виставлені семестрові і річні оцінки в журнал.
1. Перегляньте презентацію "Що таке проект? , ознайомтесь з критеріями оцінювання навчальних проектів.
2. Ознайомтесь з прикладами інформаційного навчального проекту "Негативний вплив магнітного поля на людину" https://ppt-online.org/637938 , та дослідницького проекту "Чи можна вийти сухим з води?"
3. Оберіть тему навчального проекту , виконайте його за допомогою ресурсів Інтернету, оформіть за зразками, наведеними у п.3 у вигляді презентації (не більше 10 слайдів) або повідомлення у форматі Word (2 сторінки) та надішліть на пошту samtamarin0707@gmail.com
Теми навчальних проектів:
1. Вплив лазерного випромінювання на організми та його застосування в медицині.
2. Жінки — лауреатки Нобелівської премії з фізики.
3. Застосування радіонуклідів у медицині.
4. Повчальні (цікаві) історії з життя фізиків
2. Жінки — лауреатки Нобелівської премії з фізики.
3. Застосування радіонуклідів у медицині.
4. Повчальні (цікаві) історії з життя фізиків
Немає коментарів:
Дописати коментар